Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 grudnia 2017, 09:46

autor: Góral

Eidos Montreal nie rezygnuje z fabularnych gier singleplayer

Ostatnio studio Eidos Montreal poinformowało, że w ich kolejnych projektach położony będzie większy nacisk na elementy sieciowe. Firma wyjaśniła jednak, że nie oznacza to rezygnacji z fabularnych gier singleplayer.

Jedną z gier tworzonych przez Eidos Montreal jest The Avengers Project. - Eidos Montreal nie rezygnuje z fabularnych gier singleplayer - wiadomość - 2017-12-18
Jedną z gier tworzonych przez Eidos Montreal jest The Avengers Project.
Eidos Montreal w skrócie:
  • kanadyjskie studio założone w 2007 roku;
  • należy do firmy Square Enix;
  • znane jest przede wszystkim z serii Deus Ex, ale stworzyło też Thiefa z 2014 roku i pomagało przy ostatnich grach z serii Tomb Raider.

Kilka dni temu studio Eidos Montreal opublikowało krótki komunikat, w którym poinformowało, że będzie kłaść większy nacisk na aspekty sieciowe w nadchodzących produkcjach. Firma do tej pory koncentrowała się na produkcjach ukierunkowanych na tryb solowy, więc wśród fanów pojawiły się obawy, że deweloper kończy z pełnoprawnymi tytułami z rozbudowaną kampanią fabularną. David Anfossi, szef studia, postanowił odnieść się do tych zarzutów na Twitterze, gdzie wyjaśnił że:

„Nikt nie powiedział, że rezygnujemy z narracyjnych gier singleplayer. Lubimy je robić.”

Dodał też, że fani przygodowych gier akcji powinni wyczekiwać kolejnego projektu firmy. Najpewniej chodzi o jeden z trzech tytułów. Jednym może być nowy Tomb Raider, przy którym Eidos Montreal pomaga studiu Crystal Dynamics. Jego zapowiedzi mamy się doczekać w przyszłym roku. Drugi to tajemniczy The Avengers Project, a trzecim jest produkcja oparta na Strażnikach Galaktyki. Flagowa seria ekipy z Montrealu, czyli Deus Ex, na razie musi sobie odpocząć, o czym poinformowano przed kilkoma tygodniami.

Eidos Montreal nie rezygnuje z fabularnych gier singleplayer - ilustracja #2

Wychodzi na to, że następny projekt firmy będzie posiadał zarówno kampanię fabularną, jak i multiplayer, z tym że bardziej rozbudowany niż to, z czym mieliśmy do czynienia w dotychczasowych grach studia. Liczymy, że większy nacisk na funkcje sieciowe nie odbije się na jakości trybu singleplayer. Nie ma się jednak co martwić na zapas, więc czekamy na pierwsze konkrety odnośnie wspomnianych gier.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.

Deus Ex: Rozłam Ludzkości

Deus Ex: Rozłam Ludzkości