Studio Blizzard Entertainment zorganizowało sesję Q&A z odpowiedzialną za kontakt ze społecznością Brandy Camel, wiodącym artystą od efektów specjalnych Julianem Love oraz starszym projektantem Travisem Dayem. Pracownicy firmy opowiedzieli o dodatku Diablo III: Przebudzenie Nekromantów.
Kamil Zwijacz
19Na początku listopada 2016 roku studio Blizzard Entertainment zapowiedziało DLC Przebudzenie Nekromantów (Rise of the Necromancer) do gry Diablo III. Firma postanowiła wyjaśnić kilka spraw, organizując sesję Q&A z odpowiedzialną za kontakt ze społecznością Brandy Camel, wiodącym artystą od efektów specjalnych Julianem Lovem oraz starszym projektantem Travisem Dayem. Zapis tego wydarzenia znajdziecie poniżej, ale jeżeli nie chce się Wam oglądać trwającego około 47 minut materiału, to nieco dalej publikujemy najważniejsze informacje (dzięki, Diabloii.net).
Przede wszystkim nie poznaliśmy daty premiery. Dodatek ma ukazać się w tym roku i to wszystko, co wiemy w tym temacie. Dużo więcej zdradzono za to w pozostałych kwestiach. Dowiedzieliśmy się np., że:

Poza tym warto jeszcze przypomnieć, że w DLC, oprócz nowej klasy postaci, otrzymamy zwierzaka, dwa dodatkowe miejsca na postacie, dwie zakładki skrytki (tylko na PC), ramkę portretu, proporzec, sztandar i symbol na sztandarze. Przebudzenie Nekromantów ukaże się na konsolach Xbox One, PlayStation 4 oraz komputerach osobistych, a do działania wymagać ma wersji Ultimate Evil Edition (konsole) lub „podstawki” z dodatkiem Reaper of Souls (PC).
GRYOnline
Gracze
3