Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 stycznia 2017, 15:33

autor: Góral

Diablo III: Przebudzenie Nekromantów - kolejne szczegóły o nowej klasie

Studio Blizzard Entertainment zorganizowało sesję Q&A z odpowiedzialną za kontakt ze społecznością Brandy Camel, wiodącym artystą od efektów specjalnych Julianem Love oraz starszym projektantem Travisem Dayem. Pracownicy firmy opowiedzieli o dodatku Diablo III: Przebudzenie Nekromantów.

Na początku listopada 2016 roku studio Blizzard Entertainment zapowiedziało DLC Przebudzenie Nekromantów (Rise of the Necromancer) do gry Diablo III. Firma postanowiła wyjaśnić kilka spraw, organizując sesję Q&A z odpowiedzialną za kontakt ze społecznością Brandy Camel, wiodącym artystą od efektów specjalnych Julianem Lovem oraz starszym projektantem Travisem Dayem. Zapis tego wydarzenia znajdziecie poniżej, ale jeżeli nie chce się Wam oglądać trwającego około 47 minut materiału, to nieco dalej publikujemy najważniejsze informacje (dzięki, Diabloii.net).

Przede wszystkim nie poznaliśmy daty premiery. Dodatek ma ukazać się w tym roku i to wszystko, co wiemy w tym temacie. Dużo więcej zdradzono za to w pozostałych kwestiach. Dowiedzieliśmy się np., że:

  • „bazą wypadową” dla nowego nekromanty jest ten z drugiej części serii;
  • w odróżnieniu od szamana jest to mroczniejsza postać i może kontrolować stworzenia (występować mają w dwóch wariantach – stałych oraz tymczasowych), wskazując im kierunek;
  • nie doczekamy się zmian w interfejsie użytkownika związanych z kontrolowaniem stworzeń;
  • liczba wzywanych stworzeń jest jeszcze ustalana – firma sprawdza, co jest faktycznie zabawne i satysfakcjonujące, a co nie;
  • klasa ta posiadać ma wiele umiejętności umożliwiających dostosowanie stylu gry i możliwe ma być nawet zbudowanie nekromanty parającego się walką wręcz;
  • nekromanta może dzierżyć każdą broń, która nie jest przypisana do danej klasy;
  • deweloper pracuje nad kosami, w tym także dwuręcznymi;
  • oczywiście nie zabraknie też mnóstwa czarów;
  • postać będzie można zbudować wokół zdolności krwi;
  • można będzie używać zdolności zabierającej graczowi HP, by zadawać obrażenia;
  • w zamian pojawią się skille umożliwiające kradzież HP;
  • pojawią się golemy, a dokładniej pisząc 4-5 typów tych istot;
  • nowa klasa nie będzie posiadać żadnej specjalnej formy jak Archon;
  • zabraknie zaklęć zadających obrażenia przez jakiś czas;
  • nie będzie trucizn zagrażających nekromancie.
Diablo III: Przebudzenie Nekromantów - kolejne szczegóły o nowej klasie - ilustracja #1

Poza tym warto jeszcze przypomnieć, że w DLC, oprócz nowej klasy postaci, otrzymamy zwierzaka, dwa dodatkowe miejsca na postacie, dwie zakładki skrytki (tylko na PC), ramkę portretu, proporzec, sztandar i symbol na sztandarze. Przebudzenie Nekromantów ukaże się na konsolach Xbox One, PlayStation 4 oraz komputerach osobistych, a do działania wymagać ma wersji Ultimate Evil Edition (konsole) lub „podstawki” z dodatkiem Reaper of Souls (PC).