Od momentu premiery gry Rag Doll Kung Fu minęły już dwa miesiące, ale dopiero teraz – w okresie świątecznym – doczekaliśmy się oficjalnej wersji demonstracyjnej programu.
Od momentu premiery gry Rag Doll Kung Fu minęły już dwa miesiące, ale dopiero teraz – w okresie świątecznym – doczekaliśmy się oficjalnej wersji demonstracyjnej programu.
Aby móc wypróbować produkcję Marka Healey’a, należy posiadać zainstalowaną usługę Steam, wybrać zakładkę My Games, a następnie Rag Doll Kung Fu Demo.

Rag Doll Kung Fu to nietypowa pod każdym względem bijatyka. Nietypowość tej produkcji związana jest z unikalnym sposobem sterowania i poruszania się wojowników. Zapomnimy o klawiszach na klawiaturze odpowiadających ruchom i atakom bohatera. W Rag Doll Kung Fu sterowana postać zachowuje się jak kukiełka, zaś rolę sznurków, które poruszają jej kończynami pełni kursor myszki. Zatem, by przejść bohaterem kilka kroków, musimy chwycić kursorem koniuszek jego nogi i płynnym ruchem myszki ją przestawić w nowe miejsce, następnie chwycić drugą itd. Analogicznie sytuacja wygląda jeżeli chodzi o każdy ruch czy walkę – aby zadać cios ręką lub nogą musimy ją chwycić kursorem, a następnie szybko przesunąć w stronę przeciwnika. Całość wygląda i działa bardzo płynnie, przede wszystkim dzięki udanemu silnikowi fizycznemu skupiającemu się na symulowaniu efektu „rag doll” oraz estetycznej grafice i znakomitej animacji postaci. Należy dodać, iż otoczenie jest interaktywne, możemy brać i niszczyć przedmioty, używać ich w walce itd.
Więcej informacji o Rag Doll Kung Fu znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.