Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 grudnia 2009, 10:50

autor: Adrian Werner

Dead Space 2 - pierwsze konkretne informacje

Donosiliśmy już o pracach nad Dead Space 2. Wieści ograniczały się jednak głownie do „jest w produkcji”. Najnowszy numer magazynu Game Informer przynosi wreszcie pierwsze konkretne informacje na temat tej gry.

Donosiliśmy już o pracach nad Dead Space 2. Wieści ograniczały się jednak głównie do „jest w produkcji”. Najnowszy numer magazynu Game Informer przynosi wreszcie pierwsze konkretne informacje na temat tej gry.

Dead Space 2 - pierwsze konkretne informacje  - ilustracja #1

Ponownie wcielimy się w rolę Issaca. Nie będzie on jednak znaną z pierwszej części niemową. Tym razem rozgrywka wzbogacona zostanie o pełnowymiarowe konwersacje z innymi postaciami. Wciąż jednak psychika naszego bohatera ma odrobinę szwankować, co jest skutkiem ubocznym kontaktu ze Znakiem w Dead Space. Akcja sequela osadzona jest na stacji kosmicznej Sprawl, tej samej w kierunku której na końcu Dead Space Extraction zmierzali bohaterowie tej gry. Jak pamiętamy, w pierwowzorze załoga statku USS Ishimura uległa metamorfozie na długo nim Isaac postawił nogę na jego pokładzie. W kontynuacji dane nam będzie z kolei na własne oczy ujrzeć przebieg samej infekcji.

Szata graficzna ma prezentować podobny do poprzednika poziom, choć twórcy obiecują pewne usprawnienia. Lokacje tym razem obfitować mają w bardziej otwarte przestrzenie, w przeciwieństwie do ciasnych korytarzy z Dead Space. Większą różnorodnością wykazywać ma się też nasze uzbrojenie. Oczywiście spodziewać możemy się wielu nowych rodzajów potworów. Wymieniono jeden z typów, który polować będzie w stadzie, wpierw wabiąc Isaaca za pomocą wydawanych dźwięków, a potem atakując go razem z resztą sfory.

Przypomnijmy, że Dead Space 2 ma zostać wydana na te same platformy co pierwsza część, czyli PC, Xboksa 360 oraz PlayStation 3. Premiera prawdopodobnie nastąpi już w następnym roku.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej