Darkest Dungeon ukaże się w polskiej wersji językowej
Mroczny, trudny i zapowiadający się na świetną grę dungeon crawler Darkest Dungeon ukaże się w polskiej wersji językowej (napisy). Produkcja zadebiutuje na komputerach PC 19 stycznia, choć można ją nabyć od dłuższego czasu w ramach wczesnego dostępu.
Kamil Zwijacz
Wielkimi krokami zbliża się premiera jednej z ciekawszych gier niezależnych, a zarazem wielkiej gratki dla miłośników produkcji z gatunku RPG. Rzecz jasna, mowa o Darkest Dungeon, które od blisko roku można nabyć w ramach wczesnej wersji w Steam Early Access (19,99 euro – około 87 zł). Pełne wydanie tytułu studia Red Hook zadebiutuje na komputerach PC 19 stycznia. Wiosną bieżącego roku pojawi się także edycja przeznaczona dla konsol PlayStation 4 i PlayStation Vita, a jeszcze później być może doczekamy się wersji mobilnej. Obecnie Darkest Dungeon oferuje tylko jedną wersję językową – angielską. Jakiś czas temu deweloper deweloper poinformował jednak, że na premierę zostanie przygotowanych kilka dodatkowych lokalizacji (napisy), w tym polska.

- Gra typu dungeon crawler od studia Red Hook
- Ukaże się 19 stycznia w pełnej wersji na komputerach PC
- Produkcja będzie dostępna po polsku (napisy)
- Wiosną bieżącego roku zadebiutować ma edycja na konsole PlayStation 4 i PlayStation Vita
Darkest Dungeon to dziwna, mroczna i bardzo trudna dwuwymiarowa gra typu dungeon crawler. Podczas zabawy kierujemy grupką śmiałków, przemierzających okolice starej twierdzy. Pełno tam rozmaitych stworów, które pojawiły się w wyniku lekkomyślnego zadzierania z siłami ciemności przez dawnego pana tych ziem.
Akcja produkcji ukazana została w perspektywie 2D, a walka odbywa się w systemie turowym, w którym pierwsze skrzypce gra ustawienie bohaterów. Twórcy zatroszczyli się także o szereg innych mechanik, z których najciekawsza wydaje się psychika podwładnych. W zależności od napotykanych problemów, u naszych podopiecznych narastają różne emocje – od woli walki, aż po strach. Ma to realny wpływ na przebieg rozgrywki, więc podczas zabawy należy uważać nie tylko na przeciwników i pułapki, ale także troszczyć się o zdrowie psychiczne bohaterów.
Więcej:Szczerze o polskim dubbingu w grach AA. Twórcy Valor Mortis tłumaczą koszty i opłacalność

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- polskie wersje językowe (gry)
- Red Hook Studios
- PC
Komentarze czytelników
Xsaroth Pretorianin

Random w randomie to masz w Binding of Isaac :) (i jest rewelacyjna!)
Piratos Konsul

Gatunek akurat lubie sam sporo czasu w dungeon of the endless jak i pixel dungeon straciłem i nie żałuję. Tylko ten darkest mnie odrzucił choć sama gra nie jest taka zła. Ale ma debilne mechanizmy.
nagytow Legend

Widac gatunek ci nie podchodzi. Odpowiedzialem tylko dlatego, ze porownales do Dark Souls, co bylo dziwne.
Piratos Konsul

Rozumiem ale tu na siłę jest on podwyższony. Przeciwnik zawsze ma więcej tur od gracza, ciała które fakt można wyłączyć ale to przeszkadzajka, która jest iście debilna. I choćby dodać, że wylvlowane postacie odmawiają pomocy słabszym bohaterom w questach, bo tak. Nie mam przyjemności z tego tytułu i tyle.