Ukazał się hotfix 1.21 do gry Cyberpunk 2077. Patch koncentruje się na usunięciu błędów oraz poprawie stabilności, ale pojawiły się również ulepszenia interfejsu.
Ukazał się nowy patch do gry Cyberpunk 2077. Opatrzono go numerem 1.21 i dostępny jest już zarówno na PC, jak i na konsolach oraz w Google Stadia. Gracze pecetowi muszą pobrać ok. 500 MB, a na PS4 z jakiegoś powodu aż 25 GB.
Patch został skategoryzowany jako tzw. hoftix, co zazwyczaj oznacza małe poprawki. W tym wypadku jednak zmian jest całkiem sporo, ale większość z nich ma na celu poprawę błędów i zwiększenie stabilności, więc nie ma tu mowy o żadnych istotnych modyfikacjach rozgrywki.
Przede wszystkim autorzy poprawili w misjach masę niedoróbek uniemożliwiających postępy w grze. Ponadto usunięto błąd powodujący, że po popełnieniu przestępstwa na dachu budynku policjanci magicznie materializowali się za naszymi plecami. Ten element został wyśmiany w wielu filmikach na YouTube, więc dobrze, że wreszcie odszedł w przeszłość.
Aktualizacja 1.21 poprawia również interfejs. Zwłaszcza ten obejmujący skanowanie stał się znacznie mniej zaśmiecony. Ponadto ikona hacku „Odwróć uwagę przeciwników” powinna wreszcie właściwie wyświetlać się nad głowami NPC-ów, na których nałożono ten atak. Patch ma również oferować usprawnione zarządzanie pamięcią, co powinno ograniczyć liczbę awarii gry.
Przypomnimy, że Cyberpunk 2077 ukazał się 10 grudnia 2020 roku na PC, PS4, Xboksie One i Google Stadia. Gra zadebiutowała w fatalnym stanie technicznym i od tego czasu autorzy starają się doprowadzić ją do przyzwoitego poziomu dopracowania.
Dwa tygodnie temu ukazał się potężny patch 1.2. Przyniósł on sporo poprawek (zwłaszcza na konsolach), ale do ideału wciąż wiele brakuje i przed studiem CD Projekt RED jeszcze masa pracy. Twórcy nie zamierzają się jednak poddawać i zapowiedzieli, że nie porzucą tej gry.
Więcej:Red Dead Redemption jest już dostępne na nowych platformach. Na graczy czeka darmowe ulepszenie
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
111

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.