Control od Remedy przejdziemy w 15-20 godzin
Producenci z Remedy Entertainment w wywiadzie dla GamingBolt podzielili się informacją na temat czasu przejścia gry Control. Nowy tytuł twórców przygód Alana Wake'a i Maxa Payne'a zaoferuje 15-20 godzin rozgrywki.
Konrad Serafiński

Remedy Entertainment zasłynęło ze stworzenia marek Max Payne czy Alan Wake. Na zeszłorocznych targach E3 firma zapowiedziała nowe IP - Control. Studio powszechnie kojarzone jest z tytułami skupionymi na rozgrywce dla pojedynczego gracza i wysokiej jakości narracji. Tym razem jednak deweloperzy (oprócz ciekawej historii) duży nacisk kładą na gameplay. Ma to sprawić, że w Control będzie więcej „gry w grze”, niż przykładowo w takim Alanie Wake’u. Naturalnym następstwem takiej sytuacji powinno być zatem wydłużenie czasu rozgrywki.
Serwis GamingBolt przeprowadził wywiad z reżyserem (Mikael Kasurinen) oraz projektantem narracji (Brooke Maggs) ze studia Remedy. W odpowiedzi na pytanie o długość rozgrywki, dziennikarze usłyszeli, że na ten moment trudno operować liczbami, szczególnie że to skomplikowana i trudna gra, którą można przejść na wiele sposobów. Dodali jednak, że powinno to być około 15-20 godzin (ukończenie wątku fabularnego i wykonanie kilku pobocznych misji). Taki czas przejścia produkcji wydaje się być satysfakcjonujący, tym bardziej, że twórcy obiecują różnorodność doświadczenia przy każdym kolejnym ogrywaniu.
Control to trzecioosobowa strzelanka science fiction, w której pokierujemy kobietą imieniem Jesse Faden. W momencie, gdy bohaterka udaje się do tajnej agencji w Nowym Jorku, budynek staje się celem inwazji paranormalnych mocy. Protagonistka nie będzie jednak bezbronna i dzierżąc nietypowy pistolet (służący nie tylko do strzelania, lecz także do między innymi telekinezy) rozprawi się z przeciwnikami. Największym „bajerem” gry mają być lokacje, które zostały zainspirowane brutalizmem, a ich kształty mają ulegać zmianie na naszych oczach.
Control trafi na półki sklepowe 27 sierpnia bieżącego roku. Produkcja ukaże się na PC, Xboksie One oraz PlayStation 4.
Więcej:Chcesz zagrać w Silent Hilla, ale wciąż boisz się horrorów? Alan Wake może Ci pomóc

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- Remedy Entertainment
- strzelanki TPP (TPS)
- Control (marka)
- PC
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
zanonimizowany932226 Senator
To jest akurat odpowiedni czas.
zanonimizowany714315 Legend
Polska wersja to powinien być standard i ja tam osobiscie bylem pewien, ze bedzie (takie informacje jednak niekiedy są ujawniane bardzo pozno)
Smieszne jest to, ze MS tak bardzo olał sprawe
paul oren's Generał
Trochę za krótko,mogłaby być dłuższa,jak się dłużej gra to klimat gry zapada bardziej w pamięć.
paul oren's Generał
Krótka gra to zaraz się kończy a ja lubię długo grać,aktywności poboczne i przypatrywanie się lokacjom to dla mnie plus.