Minęły już dwa miesiące od premiery Dark Age of Camelot, najnowszej gry massive multiplayer online, bijącej ostatnio rekordy popularności. W związku z tym panowie z Mythic Entertainment postanowili ujawnić nieco szczegółów dotyczących przyszłości tego cRPG, rozgrywającego się w fantastycznym świecie wzorowanym na anglosaskiej mitologii. Chwalebne są zapowiedzi programistów, którzy chcieliby uwolnić DAoC od wszelkich bugów, oraz utrzymać jej popularność na najwyższym poziomie.
Tomasz Pyzioł
Minęły już dwa miesiące od premiery Dark Age of Camelot, najnowszej gry massive multiplayer online, bijącej ostatnio rekordy popularności. W związku z tym panowie z Mythic Entertainment postanowili ujawnić nieco szczegółów dotyczących przyszłości tego cRPG, rozgrywającego się w fantastycznym świecie wzorowanym na anglosaskiej mitologii. Chwalebne są zapowiedzi programistów, którzy chcieliby uwolnić DAoC od wszelkich bugów, oraz utrzymać jej popularność na najwyższym poziomie.
Po pierwsze można spodziewać się wielu kolejnych modyfikacji i zmian w grze, dotyczących nie tylko samej rozgrywki, ale również grafiki i muzyki. Jak wiadomo struktura sieciowych gier MMO (oparta o model serwer-klient), sprzyja wprowadzaniu wszelkich modyfikacji, patchy i zmian zarówno po stronie serwera, jak i łączącego się zawsze przez Internet klienta. Pierwszego dużego patcha można spodziewać się już wciągu kilku dni, natomiast w styczniu zapowiadają się zmiany dotyczące m.in. własnych domostw oraz używania koni. Jednocześnie Mythic postanowił przesunąć o kilka miesięcy plany wypuszczenia pierwszego dodatku rozszerzającego krainę.
Oto lista najciekawszych zmian, które wprowadzone zostaną w najbliższym patchu do Dark Age of Camelot:
GRYOnline
Gracze
0