Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 kwietnia 2013, 09:39

autor: luckie

Call of Juarez: Gunslinger – wymagania sprzętowe wersji PC

Poznaliśmy minimalne i zalecane wymagania sprzętowe Call of Juarez: Gunslinger w wydaniu na PC. Na szczęście nie są one wysokie – do zabawy wystarczy komputer wyposażony w Core 2 Duo 2 GHz, 2 GB RAM-u i GeForce 8800GT.

Specyficzna grafika Call of Juarez: Gunslinger nie wymaga supermocnego komputera - Call of Juarez: Gunslinger – wymagania sprzętowe wersji PC  - wiadomość - 2013-04-23
Specyficzna grafika Call of Juarez: Gunslinger nie wymaga supermocnego komputera

Firma Ubisoft podała informację na temat wymagań sprzętowych pecetowego wydania Call of Juarez: Gunslinger. Jak widać, studiu Techland zależy, by ich nowa produkcja trafiła do jak największego grona odbiorców. Grę uruchomimy nawet na kilkuletnim sprzęcie, wyposażonym w dwurdzeniowy procesor Core 2 Duo 2 GHz, 2 GB RAM-u i kartę grafiki GeForce 8800GT. Ponadto różnica między minimalnymi, a zalecanymi wymaganiami jest niewielka.

Minimalne wymagania sprzętowe

  • Procesor: Core 2 Duo 2 GHz / Athlon 64 X2 2Ghz
  • Pamięć operacyjna: 2 GB RAM
  • Karta grafiki: GeForce 8800GT / Radeon 3850 (zgodna z DirectX 10)
  • Dysk twardy: 4 GB
  • System operacyjny: Windows XP SP3 / Windows Vista SP2

Zalecane wymagania sprzętowe

  • Procesor: Core 2 Duo 2 GHz / Athlon 64 X2 2Ghz
  • Pamięć operacyjna: 4 GB RAM
  • Karta grafiki: GeForce 8800GT / Radeon 3850 (zgodna z DirectX 10)
  • Dysk twardy: 8 GB
  • System operacyjny: Windows 7 SP1 / Windows 8

Call of Juarez: Gunslinger na PC można zamawiać przedpremierowo w sklepie dystrybucji cyfrowej Ubisoftu. Grę wyceniono na 54,90 zł, co jest niezwykle atrakcyjną ceną, jak na nowy tytuł. Tak jak informowaliśmy wczoraj, Dziki Zachód odwiedzimy ponownie 22 maja 2013 roku, gdy Gunslinger zawita na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3.

Call of Juarez: Gunslinger odznacza się ciekawą oprawą wizualną. Produkcja wykorzystuje technikę cel-shading, która sprawia m.in., że kontury modeli zaznaczone są grubszą kreską, przez co gra ma nieco rysunkowy charakter. Podobny styl znajdziemy na przykład w obu częściach Borderlands, czy w Prince of Persia z 2008 roku. Tak wykonana grafika pasuje do mało poważnego podejścia do tematu Dzikiego Zachodu, jakie reprezentuje Call of Juarez: Gunslinger.