Bloodborne – przejście gry zajmie ponad 40 godzin

Do premiery Bloodborne zostały niecałe dwa tygodnie, ale z każdą ujawnianą informacją, produkcja zapowiada się coraz bardziej interesująco. Tym razem dowiedzieliśmy się, że pełne przejście tytułu to kwestia minimum kilkudziesięciu godzin.

Luc

Bloodborne da porządnie w kość nawet weteranom gatunku. - Bloodborne – przejście gry zajmie ponad 40 godzin - wiadomość - 2015-03-12
Bloodborne da porządnie w kość nawet weteranom gatunku.

Po niedawnej premierze The Order: 1886, pora na kolejny ekskluzywny tytuł na PlayStation 4. Bloodborne zaplanowano na 24 marca 2015 roku, niektórzy mieli jednak okazję ograć nową produkcję From Software wcześniej i ich doniesienia na temat długości gry napawają optymizmem. Dziennikarze EDGE zdradzili, że w nadchodzącym numerze opiszą swoje wrażenia z rozgrywki, ale także to, że spędzili z tytułem ponad 40 godzin. W tym czasie zdążyli ograć większość zawartości dla pojedynczego gracza (nie ukończyli głównego wątku!), ale nie zagłębili się kompletnie w tzw. Chalice Dungeon (losowo generowane lochy) oraz tryb multiplayer, możemy się więc spodziewać, że czas zabawy jest w rzeczywistości jeszcze dłuższy.

Przemierzanie posępnych ulic zapowiada się niezwykle klimatycznie. - Bloodborne – przejście gry zajmie ponad 40 godzin - wiadomość - 2015-03-12
Przemierzanie posępnych ulic zapowiada się niezwykle klimatycznie.

Jeden z użytkowników forum NeoGAF najwyraźniej widział najnowszy numer EDGE przed wydaniem i krótko opisał, co jeszcze znajdziemy w artykule o Bloodborne:

  • Gra ma stanowić odpowiedź Hidetakiego Miyazaki (CEO From Software i jednocześnie kluczowy game designer) na buńczuczne przechwałki weteranów gatunku, którzy twierdzą „że widzieli już wszystko”;
  • Niektórzy z przeciwników potrafią używać czarów;
  • System wytrzymałości jest znacznie bardziej rozbudowany niż w poprzednich grach From Software;
  • Ilość dostępnych ubiorów zwiększa się po pokonaniu bossa;
  • Nadwyżki przedmiotów są automatycznie wysyłane do skrytki, możemy z nich korzystać po śmierci;
  • Początkowe statystyki postaci zależą od wybranej broni;
  • Podczas 40 godzin grania, dziennikarze EDGE odnaleźli tylko 6 typów broni białej i 6 rodzajów broni palnej;
  • Odszukanie skrzyni z przedmiotami graniczy z cudem, ale w środku zawsze znajdziemy coś potężnego;
  • Można jednocześnie zapisać do pięciu konfiguracji Chalice Dungeon. Kolejne wymagają skasowania którejś z poprzednich;
  • Gra kładzie większy nacisk na otwieranie skrótów do kolejnych lokacji niż zaczynanie od checkpointów (tych ma być mniej niż w Dark Souls II);
  • Używanie pochodni może być niezbędne, zwłaszcza podczas pierwszego przechodzenia gry;
  • Dziennikarze EDGE odnieśli wrażenie, że Bloodborne jest mniej powtarzalny niż poprzednie produkcje From Software.

Na końcu materiału znajduje się także krótki wywiad z Hidetakim Miyazaki, niestety nie ujawniono o czym konkretnie rozmawiano. Ciekawą kwestią jest również to, że podczas ogrywania tytułu, dało się zaobserwować nową, niewidzianą wcześniej w grach studia mechanikę. Brzmi intrygująco, jednak From Software definitywnie zakazało ujawniania tego, o co tak naprawdę chodzi. Na szczęście za niespełna dwa tygodnie będziemy mogli przekonać się o tym sami.

Bloodborne to gra z gatunku RPG, w której główny nacisk kładzie się na walkę z niezwykle wymagającymi przeciwnikami. Osadzona w mrocznych, wiktoriańskich klimatach rzuca gracza w świat pełen niebezpieczeństw, które są w stanie zabić go pojedynczym ciosem. Na czele projektu stanął Hidetaki Miyazaki, odpowiedzialny wcześniej m.in. za Demon’s Souls oraz pierwsze Dark Souls. Gra zostanie wydana ekskluzywnie na platformę PlayStation 4.

Bloodborne

Bloodborne

PlayStation
po premierze

Data wydania: 24 marca 2015

Informacje o Grze
9.2

GRYOnline

8.5

Gracze

9.1

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2015-03-14
21:59

Redovsky Pretorianin

Lol, co wejdę w jakiś wątek to tam MaXXii, który zawsze wypisuje jakieś brednie. Normalnie jakbym drugiego freakmana widział... może to jego brat ?

Komentarz: Redovsky
2015-03-14
23:46

Cyniczny Rewolwerowiec Senator

Ustalmy sobie parę rzeczy:

1. Design świata w DS2 jest zdecydowanie gorszy niż DeS/DS1
2. Świat w Demon's Souls jest nawet bardziej liniowy niż w DS2. To że Tower of Latria ma kilka poziomów nie czyni jej mniej lionową niż jest. Bzdury o jakichś murach w Boletarii ich robudowaniu pominę milczeniem. Nie zmienia to faktu że nawet ten bardziej liniowy świat jakością bije DS2 na łeb.
3. Jaki wpływ na stopień trudności niby ma ten pierścień? Jaka to różnica czy gra się w postaci ludzkiej czy hollow? Żadna. A samo humanity wala się na każdym kroku i w jednej i drugiej grze.
3. Brak respawnu mobków po X ubiciach to raczej problem, a nie ułatwienie. Brak respawnu = brak farmienia = mniej materiałów do upgrade'ów/mniej dusz.

Komentarz: Cyniczny Rewolwerowiec
2015-03-15
00:04

zanonimizowany668247 Legend

Zabij ich kilkanascie razy, a juz nie wroca. Ulatwia to gre? Tak, bo Ale zapewne zaraz znowu przeczytam, ze to nie jest mechanika, albo cos tam jeszcze.
To rozwiazanie moze przeszkadzac chyba tylko ludziom, ktorzy lubili grindowac w Soulsach. Ta gra i tak stawia wyzwanie graczowi - przejsc gre bez umierania i uzywania ognisk. Poza tym jesli uwazasz, ze gra jest zbyt latwa to masz do dyspozycji kilka utrudniaczy - przedmiot zwiekszajacy poziom przeciwnikow oraz odpowiednie przymierze znajdujace sie w Majuli.
W dark souls 1 bylo zdecydowanie latwiej farmic dusze i przydatne przedmioty.

PS: Chyba kazda czesc serii Souls dalo sie ukonczyc gre na najnizszym poziomie postaci. Rozmawiacie o rzeczach, ktore w zasadzie nie wplywaja na wyzwania, ktore mozna zrobic w tej serii. Troche zabawne sa te narzekania na "uproszczenia" w serii Souls przez graczy, ktorzy zgineli dziesiatki razy :)

Komentarz: zanonimizowany668247
2015-03-15
00:05

Ogame_fan Legend

Ogame_fan

Cyniczny

+1000
Już myślałem że tylko ja mam takie odczucia ;o

Czyli rozumiem że głupotą są do ciebie słowa twórców??

Pokaż mi gdzie twórcy pisali że w jakichkolwiek soulsach było kalkulowanie.

aha nie mam pytań.

Jak to nie masz pytań, skoro przed chwilą jedno zadałeś.

A co do celu owszem masz, ale ogólny zarys co masz zrobić, nikt cię tu nie prowadzi za rączkę.

A ktoś Cię w DS2 prowadzi za rączkę? Masz podaną lokalizację celu? masz podane jak tam dotrzeć?

Więc twoje głupie pisanie zagraj itp: jest co najwyżej na poziomie podstawówki,

A co mam pisać skoro ewidentnie nie masz pojęcia (jak zawsze) o czym piszesz?

Aaa zapomniałem przecież o tak istotnej rzeczy jak brak respawnu po którymś tam razie jak zabijemy przeciwnika.

No i co Ci to daje? W jaki sposób to ułatwia grę? Skoro po 15 razach, i tak ten mobek nie byłby w ogóle groźny skoro wiesz jak z nim walczyć. A ponadto każdego mobka można ominąć.

Ta decyzja była bardziej utrudnieniem niż ułatwieniem. Skończyło się beztroskie farmienie materiałów i dusz.

Komentarz: Ogame_fan
2016-10-24
16:18

Henrycuk Junior

wgl mnie to nie urządza... kiedy nowe simsy!!

Komentarz: Henrycuk

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl