Blizzard posłuchał graczy i zapowiedział zmiany na rocznicowych serwerach WoW: Classic

Gracze World of Warcraft: Classic przekonali Blizzarda i twórcy wprowadzą ważne zmiany na rocznicowych serwerach gry.

Jakub Błażewicz

Komentarze

Blizzard posłuchał graczy i zapowiedział zmiany na rocznicowych serwerach WoW: Classic, źródło grafiki: Blizzard Entertainment / Microsoft..
Blizzard posłuchał graczy i zapowiedział zmiany na rocznicowych serwerach WoW: Classic Źródło: Blizzard Entertainment / Microsoft..

Po uwagach graczy Blizzard postanowił wprowadzić zmiany w rocznicowym World of Warcraft: Classic. Tzw. Classic Fresh (albo Classic 20th Anniversary Edition Realms), który zadebiutuje w najbliższy czwartek, pozwoli rozpocząć zabawę na zupełnie nowych serwerach (w tym w trybie Hardcore z permanentną śmiercią), odpowiadającym wersji 1.12 oryginalnego WoW-a.

Jednakże po wstępnym ogłoszeniu Blizzard, w kontekście opinii graczy, zdecydował się zaimplementować trzy zmiany. Dwie z nich będą dostępne od razu na premierę „rocznicowych” serwerów: usunięcie ograniczenia wzmocnień i osłabień oraz natychmiastowy dostęp do wiadomości między postaciami na koncie gracza.

Nieco później twórcy wprowadzą bodajże najważniejszą modyfikację: podwójne specjalizacje klas, czyli tzw. Dual Spec (Dual Talent Specialization). To pozwoli na korzystanie z dwóch drzewek talentów, pomiędzy którymi będzie można się przełączać.

Gracze ciepło przyjęli ogłoszenie Blizzarda, choć nie wszyscy zgadzają się ze zniesieniem limitu buffów i debuffów czy nawet Dual Spec. Spore zainteresowanie wzbudziła też zapowiedź eksperymentalnej funkcji w trybie PvP w WoW: Classic, który ma zapewnić lepszy balans sił między Hordą i Przymierzem dla każdej „warstwy strefy” (tj. by w każdej było mniej więcej po 50 graczy obu stronnictw). Ma to działać na podobnej zasadzie, co tryb Warmode w podstawowym World of Warcraft: The War Within, choć pozostaje pytanie, jak sprawdzi się to w praktyce.

8.9

GRYOnline

8.6

Gracze

OCEŃ
Oceny

1

Jakub Błażewicz

Autor: Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

Z okazji 10. urodzin rogalik z notą 97% na Steam otrzymał pożądany tryb rozgrywki. Sieciowy coop w The Binding of Isaac: Rebirth już dostępny

Następny
Z okazji 10. urodzin rogalik z notą 97% na Steam otrzymał pożądany tryb rozgrywki. Sieciowy coop w The Binding of Isaac: Rebirth już dostępny

Gra wojenna Foxhole przeszła duże zmiany. Ogromna aktualizacja ulepsza piechotę, a w przyszłym roku doczekamy się lotnictwa

Poprzedni
Gra wojenna Foxhole przeszła duże zmiany. Ogromna aktualizacja ulepsza piechotę, a w przyszłym roku doczekamy się lotnictwa

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl