Blizzard podał, ile godzin gracze spędzili w Diablo, WoW i innych grach studia. Liczba jest dużo niższa niż 2022 roku

8 miliardów godzin, 1,7 biliona ubitych demonów i cała planeta przyzwanych murloków – to niektóre ze statystyk, które ujawnił Blizzard w podsumowaniu 2024 roku.

Jakub Błażewicz

Blizzard podał, ile godzin gracze spędzili w Diablo, WoW i innych grach studia. Liczba jest dużo niższa niż 2022 roku, źródło grafiki: Blizzard Entertainment / Microsoft..
Blizzard podał, ile godzin gracze spędzili w Diablo, WoW i innych grach studia. Liczba jest dużo niższa niż 2022 roku Źródło: Blizzard Entertainment / Microsoft..

Gracze spędzili ponad 8 miliardów godzin na zabawie w grach Blizzard Entertainment w 2024 roku. To jedna z kilku ciekawostek ujawnionych przez dewelopera w podsumowaniu (prawie) minionych 12 miesięcy.

Część z tych informacji udostępniono w formie infografiki, którą zamieściliśmy poniżej. Z tejże dowiadujemy się, że gracze wysłali ponad 378 milionów wiadomości.

Blizzard w 2024 roku w skrócie.Źródło: Blizzard Entertainment.

Jak to często bywa z takimi podsumowaniami, nie jest to do końca poważne zestawienie. Z infografiki dowiadujemy się także o liczbie zagranych Murloków w trybie Ustawki w Hearthstone (których liczba najwyraźniej przewyższa sumę populacji Europy, Indii, USA i Chin), ubitych demonów w Diablo 4 (1,7 biliona) i zgonów graczy w Diablo Immortal.

Blizzard napomknął na swojej oficjalnej stronie także o ważnych wydarzeniach z pierwszego roku spółki pod skrzydłami Microsoftu, w tym o akcjach dobroczynnych i spotkaniach z fanami, o powrocie do Chin oraz budowie „więzi” w studiu (nie, nic o zwolnieniach). Co się tyczy 2025 roku, Johanna Faries, szefowa firmy, nie miała nic nowego do przekazania: jedynie zapewniła, że ma to być „kolejny wielki rok nowych i eskcytujących doświadczeń” dla studia.

Warto przy tym dodać, że w podsumowaniu z 2022 roku Blizzard podawał, że gracze spędzili w tytułach studia około 12 miliardów godzin, a więcej zauważalnie więcej niż w ostatnich 12 miesiącach.

Diablo IV

Diablo IV

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 6 czerwca 2023

Informacje o Grze
7.7

GRYOnline

6.2

Gracze

6.6

Steam

8.8

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

4

Jakub Błażewicz

Autor: Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

Niedawny pokaz Monster Hunter: Wilds uspokoił mnie, że największa wada bety - grafika - jest naprawiana, a Capcom bierze sobie do serca uwagi graczy

Następny
Niedawny pokaz Monster Hunter: Wilds uspokoił mnie, że największa wada bety - grafika - jest naprawiana, a Capcom bierze sobie do serca uwagi graczy

„Wiedźmin 4 będzie większy niż wszystko, co zrobiliśmy”. CD Projekt omawia rozmach gry, mapę i pewien ważny, rocznicowy filmik sprzed lat

Poprzedni
„Wiedźmin 4 będzie większy niż wszystko, co zrobiliśmy”. CD Projekt omawia rozmach gry, mapę i pewien ważny, rocznicowy filmik sprzed lat

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl