Assassin's Creed: Syndicate zadebiutuje na PC miesiąc po konsolach
Po ogromnych problemach z wydajnością Assassin's Creed: Unity – w szczególności w wersji pecetowej – ekipa Ubisoft Quebec zamierza skupić się na jak najlepszej optymalizacji Assassin's Creed: Syndicate. Z tego powodu studio opóźnia wydanie gry na PC względem PS4 i XONE.
Bartłomiej Plewnia

Doświadczeni fiaskiem gry Assassin's Creed: Unity, która nawet po kilku aktualizacjach borykała się z problemami związanymi z wydajnością, firma Ubisoft zamierza wydać wersję pecetową kolejnej części Assassin's Creed później od konsolowych. Tym samym Assassin's Creed: Syndicate pojawi się dla graczy PC 19 listopada, a na konsolach PlayStation 4 i Xbox One – 24 października. Twórcy tłumaczą swoją decyzję dbałością o stabilność tytułu w dniu premiery. Zdaniem Sama Kovaleva z kijowskiego oddziału Ubisoftu, optymalizacja Assassin's Creed: Syndicate była jednym z najwyższych priorytetów przy produkcji gry. To właśnie Ubisoft Kiev powierzono pracę nad ostatnimi szlifami związanymi ze stabilnością Syndicate.
Assassin's Creed: Syndicate jest dziesiątą dużą częścią serii Ubisoftu. Tytuł będzie osadzony w realiach wiktoriańskiej Anglii, która przeżywa rewolucję przemysłową. W grze pojawią się dwaj nowi bohaterowie - rodzeństwo Jacob i Envie Frye. Nad Syndicate pracuje przede wszystkim ekipa Ubisoft Quebec.
Premiera pecetowej wersji gry przesunięta o miesiąc ma wyeliminować potrzebę naprawiania błędów i niedoróbek po tym, jak tytuł trafi na sklepowe półki. Przy Assassin's Creed: Unity stało się inaczej - parę dni po wydaniu produkcji Ubisoft sporządził całą listę elementów, które wymagają naprawy. O zamiarach doszlifowania nadchodzącego Assassin's Creed: Syndicate już w czerwcu zapewniał dyrektor kreatywny Ubisoft Quebec.
Producenci nie zamierzają wprowadzać w wersji PC limitów klatek na sekundę i rozdzielczości. Zapewniają przy tym, że jeśli Wasz komputer spełnia wymagania rekomendowane, gra będzie działać w 30 klatkach na sekundę i rozdzielczości 1080p.
Więcej:Nowości na Steam. Fani WoW powinni się przygotować na coś wyjątkowego

GRYOnline
Gracze
Steam
- daty premier / opóźnienia (gry)
- konwersje PC
- Ubisoft Kiev
- Ubisoft Quebec
- PC
Komentarze czytelników
zanonimizowany879063 Konsul
I tak to kupię.
Trochę mi się AC przejadły, bo wymaksowanie Unity zajęło naprawdę sporo czasu, Syndicate wygląda na powtórkę z rozgrywki i właściwie chciałem sobie odpuścić, ale nie znalazłem ani jednej wartej uwagi nowszej gry w historycznych realiach. Dosłownie ani jednej. Wiem, że można narzekać, że co roku dostajemy to samo, ale co zrobić, skoro brakuje nam jakiejkolwiek konkurencji dla AC?
Jak dla mnie mogą wypuszczać z opóźnieniem, i tak raczej do tego czasu nie ukończę na sto procent mgsa. Jeżeli tylko optymalizacja będzie zbliżona do tej z Unity po łatkach (a powinna być lepsza ze względu na rezygnację z tłumów), nie ma się czego obawiać.
andrey226 Konsul
Jak optymalizację znowu będą robić ukraińcy,to jestem pełen obaw.(Patrz AC Unity).
zanonimizowany805622 Legend
Spełniam rekomendowane - gra działa w 30FPSach...
FanBoyFrytek Konsul
Coś mi się wydaję że optymalizacja będzie dobra ale gra będzie działać na 30 fpsach :D
kaszanka9 Legend

OsK[ar] [11]
a powinna być lepsza ze względu na rezygnację z tłumów
Akurat ubi samo stwierdziło, że tłumy nie miały nic do tego. Przecież ta gra była i jest zbugowana, pożera wręcz gpu nawet w menu.