Poznaliśmy wymagania sprzętowe pecetowej wersji Ace Combat 7: Skies Unknown, czyli kolejnej odsłony lotniczego cyklu firmy Bandai Namco Entertainment. Wypuszczono również filmik pokazujący wersję pecetową na maksymalnych ustawieniach i w rozdzielczości 4K.

Od premiery pecetowej wersji Ace Combat 7: Skies Unknown dzieli nas jeszcze wiele miesięcy. Mimo to już teraz udostępniono wymagania sprzętowe gry.
Informacje te podano na oficjalnej stronie firmy Nvidia. Jej pracownicy sprawdzili te wymagania i według nich GeForce GTX 1060 zapewni 100 klatek na sekundę na maksymalnych ustawieniach w rozdzielczości 1920x1080 oraz 60 klatek/s w 2560x1440. Natomiast w 4K do osiągnięcia 60 FPS-ów potrzebna będzie mocniejsza karta, taka jak GTX 1080 Ti, RTX 2080 Ti czy RTX 2080.
Nvidia wypuściła również filmik pokazujący w akcji pecetową wersję Ace Combat 7: Skies Unknown, dzięki czemu możemy zobaczyć jak prezentuje się to wydanie na maksymalnych detalach w rozdzielczości 4K. Ponadto autorzy poinformowali, że wersja pecetowa nie będzie posiadała limitu klatek na sekundę. Dostępna ma być także funkcja supersampling, pozwalająca generować obraz w 8K.
Przypomnijmy, że Ace Combat 7: Skies Unknown zadebiutuje 18 stycznia przyszłego roku na konsolach Xbox One i PlayStation 4. Gracze pecetowi poczekają trochę dłużej i dołączą do zabawy 1 lutego.
W przypadku tej produkcji autorzy szykują więcej atrakcji dla graczy konsolowych. Bonusem pre-orderowym wydania na PlayStation 4 będzie pełna cyfrowa wersja gry Ace Combat 5: The Unsung War, a posiadacze Xboksa One otrzymają Ace Combat 6: Fires of Liberation. Dodatkowo tylko na PS4 dostępna będzie opcja zabawy z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości.
Więcej:Po 13 latach wreszcie jest. Premiera wyczekiwanego horroru sci-fi, od dziś także w Xbox Game Pass
GRYOnline
Gracze
Steam
14

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.