Zapowiedziano A Criminal Past, czyli kolejne fabularne DLC do Deus Ex: Mankind Divided. W dodatku Adam Jensen uda się do więzienia dla przestępców z cyberwszczepami. Rozszerzenie zadebiutuje 23 lutego.
Firma Square Enix zapowiedziała dodatek Kryminalna przeszłość (ang. A Criminal Past), czyli drugie płatne, fabularne rozszerzenie do wydanej w zeszłym roku gry Deus Ex: Mankind Divided. Produkcja ukaże się 23 lutego tego roku, w wersjach na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Będzie to rozszerzenie niesamodzielne, więc do zabawy konieczne ma być posiadanie podstawowego wydania gry.

A CRIMINAL PAST W SKRÓCIE:
Pod względem scenariusza A Criminal Past będzie prequelem Deus Ex: Mankind Divided. Otrzymamy więc historię, której akcja osadzona zostanie przed wydarzeniami z tej gry. DLC opowie o jednej z pierwszych misji, jakich Adam Jensen podjął się dla organizacji Task Force 29, czyli specjalnej sekcji Interpolu powołanej do walki z terroryzmem.
W dodatku Jensen będzie działał pod przykrywką jako więzień wysłany do zakładu karnego stworzonego specjalnie z myślą o niebezpiecznych przestępcach z cyberwszczepami. Jego zadaniem ma być odkrycie, co stało się z działającym na terenie placówki agentem Task Force 29, z którym niedawno utracono kontakt.
Na razie nie podano ceny dodatku ani jego długości. Spodziewamy się jednak, że pod tymi względami A Criminal Past przypominać będzie pierwsze fabularne DLC do Deus Ex: Mankind Divided, czyli System Rift. To rozszerzenie wyceniono na 11,99 euro, czyli 52 zł. Za tę sumę otrzymaliśmy około trzy godziny zabawy.
Przypomnijmy, że Deus Ex: Mankind Divided zadebiutowało w sierpniu zeszłego roku, w wersjach na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Produkcja została przyjęta dosyć ciepło i krytykowano głównie zbyt krótką kampanię. Kryminalna przeszłość jest ostatnim zaplanowanym dodatkiem fabularnym.
Deus Ex: Mankind Divided
Data wydania: 23 sierpnia 2016
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
2

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.