Wczoraj informowaliśmy, że na targach Comdex, firma AMD ujawniła oficjalną nazwę procesorów znanych do niedawna pod nazwą roboczą ClawHammer - brzmi ona AMD Athlon 64. Jest to słabsza wersja procesorów z rodziny Hammer, przeznaczona na rynek komputerów osobistych. Jednocześnie AMD zaprezentowała wersję demonstracyjną gry Unreal Tournament 2003 dostosowaną do możliwości 64-bitowej architektury nowych procesorów i wspólnie z firmą Epic Games zapowiedziała, iż pełny 64-bitowy UT 2003 znajdzie się w sprzedaży równocześnie z chwilą, gdy Athlon 64 trafi do sklepów.
Wczoraj informowaliśmy, że na targach Comdex, firma AMD ujawniła oficjalną nazwę procesorów znanych do niedawna pod nazwą roboczą ClawHammer - brzmi ona AMD Athlon 64. Jest to słabsza wersja procesorów z rodziny Hammer, przeznaczona na rynek komputerów osobistych. Jednocześnie AMD zaprezentowała wersję demonstracyjną gry Unreal Tournament 2003 dostosowaną do możliwości 64-bitowej architektury nowych procesorów i wspólnie z firmą Epic Games zapowiedziała, iż pełny 64-bitowy UT 2003 znajdzie się w sprzedaży równocześnie z chwilą, gdy Athlon 64 trafi do sklepów.
Poniżej fragment wypowiedzi pana Marka Reina z Epic Games Inc.
„Jesteśmy podekscytowani nadchodzącymi procesorami AMD Athlon 64. Są one zaprojektowane tak, by spokojnie mogły na nich działać dzisiejsze 32-bitowe aplikacje i to szybciej niż na procesorach 32-bitowych o tych samych zegarach. Jednak całkowite możliwości tych układów można wykorzystać uruchamiając na nich odpowiednio napisany program...”
„Zamierzamy wydać 64-bitowe uaktualnienie do gry Unreal Tournament 2003 z chwilą, gdy procesory AMD Athlon 64 znajdą się w sprzedaży detalicznej.”
Na koniec dodam tylko, iż naprawdę ciekawi mnie jakie będą różnice pomiędzy 32-bitowym i 64-bitiwym UT 2003. Czy będą odczuwalne i widoczne na pierwszy rzut oka, czy też jest to wyłącznie zręczny chwyt marketingowy...?
Oficjalne oświadczenie prasowe.
Więcej:Powrót po 20 latach. Atari ożywia Infogrames, tworząc nową markę wydawniczą
Gracze

Autor: Przemysław Bartula
W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.