Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 stycznia 2020, 16:40

10 lat dominacji Call of Duty w USA, data premiery Hunt: Showdown na PS4 i inne wieści

Dziś piszemy o dacie premiery na PS4 gry Hunt: Showdown i nadchodzących nowościach w niej, Pandemic Express, które przechodzi na model free-to-play, premierze filmu Ni No Kuni na platformie Netflix oraz sukcesie sprzedażowym cyklu Call od Duty w minionej dekadzie. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Plany rozwoju Hunt: Showdown

Hunt: Showdown rusza na podbój kolejnej platformy. - 10 lat dominacji Call of Duty w USA, data premiery Hunt: Showdown na PS4 i inne wieści - wiadomość - 2020-01-17
Hunt: Showdown rusza na podbój kolejnej platformy.

Szykuje się intensywny rok dla studia Crytek i wszystkich miłośników jego sieciowej strzelanki PvE Hunt: Showdown. Już 18 lutego tytuł ukaże się na konsoli PlayStation 4. Z kolei gracze pecetowi wkrótce otrzymają aktualizację numerem 1.2. Doda ona do tytułu losowe drużyny złożone z trzech osób, zaawansowany samouczek pozwalający na poznanie najróżniejszych strategii, nowych Legendarnych Łowców oraz niespotykane dotąd bronie i ekwipunek. Ponadto możemy spodziewać się kolejnych poprawek optymalizacji, a także eliminacji kilku znanych błędów.

To zaledwie początek. Plany rozwoju Hunt: Showdown na najbliższe miesiące obejmują chociażby funkcję cross-playu między PlayStation 4 a Xboksem One, tryb Solo PvE, a także nową mapę, kolejne wydarzenia specjalne oraz świeże przedmioty kosmetyczne. Jest zatem na co czekać.

Pełna wersja Hunt: Showdown ukazała się 27 sierpnia ubiegłego roku na PC, a 20 września na Xboksie One. Tytuł cieszy się sporą popularnością. Zgodnie z danymi serwisu Steamcharts, tylko na komputerach osobistych w tym samym momencie gra w niego średnio około 4,5 tysiąca osób.

Pandemic Express przechodzi na model free-to-play

Studio Tall Boys Team i firma tinyBuild Games ogłosiły, że Pandemic Express, czyli nietypowa sieciowa strzelanka, w której śmiałkowie muszą unikać przeistoczenia się w zombie (lub zarazić innych, jeśli zostało się schwytanym), przechodzi na model free-to-play. Co to oznacza? W tytule można teraz bawić się całkowicie za darmo bez żadnych ograniczeń. Rozgrywanie kolejnych meczów jest nagradzane gwiazdkami, czyli specjalną walutą, za którą w sklepie wewnątrz gry można kupić kostiumy, emotikony, dodatkową muzykę itp. Gwiazdki można też zdobyć wydając prawdziwe pieniądze.

Podczas procesu przejścia Pandemic Express na model free-to-play twórcy nie zapomnieli o osobach, którzy już przeznaczyli swoją gotówkę na tytuł. Wszyscy, którzy zakupili pełną wersję gry odkąd jest ona dostępna, otrzymali w prezencie 2000 gwiazdek oraz komplet utworów muzycznych, które można wykorzystać podczas zabawy.

Premiera filmu Ni no Kuni na platformie Netflix

Anime Ni no Kuni może obejrzeć każdy posiadacz abonamentu Netflixa. - 10 lat dominacji Call of Duty w USA, data premiery Hunt: Showdown na PS4 i inne wieści - wiadomość - 2020-01-17
Anime Ni no Kuni może obejrzeć każdy posiadacz abonamentu Netflixa.

Zgodnie z zapowiedziami, wczoraj na platformie streamingowej Netflix zadebiutowało pełnometrażowe anime Ni no Kuni. Jest ono oparte na popularnej marce jRPG-ów od studia Level 5. Produkcję wyreżyserował Yoshiyuki Momose, który pracował jako animator między innymi przy kultowym Spirited Away: W krainie bogów.

„Dwoje nastolatków wyrusza w magiczną misję, aby uratować życie swojej przyjaciółki i jej „drugiego ja” z innego świata. Jednak wszystko komplikuje miłość...” - czytamy w oficjalnym opisie tytułu.

Anime Ni no Kuni trwa 106 minut. Film można obejrzeć z polskimi napisami.

Sukces marki Call of Duty w USA w minionej dekadzie

Grupa analityczna NPD Group opublikowała listę 10 najlepiej sprzedających się gier w USA w minionej dekadzie (od 2010 do 2019 roku) na wszystkich możliwych platformach. Absolutnym dominatorem tego zestawienia okazała się seria Call of Duty. W rankingu znalazło się aż siedem tytułów do niej należących.

Mimo to jednak to nie gra sygnowana popularną marką firmy Activision znalazła się na pierwszym miejscu listy. Królem sprzedaży w USA okazało się Grand Theft Auto V. Nie jest to jakoś specjalnie szokujące zważywszy na fakt, że mimo przeszło sześciu lat na karku tytuł nadal sprzedaje się za oceanem jak szalony, między innymi dzięki stale rozwijanemu trybowi Online. To nie jedyna dobra wiadomość dla studia Rockstar. W zestawieniu NPD Group znalazł się bowiem także jej inny hit, Red Dead Redemption II.

Bestsellery ubiegłej dekady w USA wg NPD Group

1) Grand Theft Auto 5

2) Call of Duty: Black Ops

3) Call of Duty: Black Ops 2

4) Call of Duty: Modern Warfare 3

5) Call of Duty: Black Ops 3

6) Call of Duty: Ghosts

7) Red Dead Redemption II

8) Call of Duty: WWII

9) Call of Duty: Black Ops 4

10) Minecraft

Galeria obrazków

Polecamy też Waszej uwadze najnowsze obrazki w naszej galerii...

  1. The Bridge
  2. Super Smash Bros. Ultimate
  3. Black Book
  4. Zombie Army 4: Dead War
  5. Crash Team Racing Nitro-Fueled
  6. Playerunknown's Battlegrounds

Galeria filmów

…jak również najnowsze filmy z gier:

  1. World of Horror zwiastun #1
  2. Metro Redux zwiastun wersji na Switch
  3. Black Book zwiastun #1
  4. Wizardry: Labyrinth of Lost Souls zwiastun na premierę
  5. Rover Mechanic Simulator zwiastun #1
  6. Resident Evil 3 Nemesis
  7. Might & Magic: Chess Royale zwiastun #1
  8. Magic: Legends zwiastun #1

Miłosz Szubert

Miłosz Szubert

Filmoznawca z wykształcenia. W GRYOnline.pl pracuje od stycznia 2017 roku. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek, historii oraz gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle). Przez parę lat montował filmy na kanale Notatnik Kinomana na YouTube.

więcej