Shoot 'em up - Gry Xbox 360 po premierze - według daty premiery
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Gry po premierze o tematyce shoot 'em up na platformę X360 ułożone według daty premiery.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Bullet Soul: Infinite Burst
Akcji 1 listopada 2016
Kontynuacja ciepło przyjętej gry Bullet Soul. W trakcie zabawy zasiadamy za sterami jednego z czterech statków bojowych, a zmagania polegają na locie w górę ekranu i eliminacji hord przeciwników strzelających prawdziwym gradem pocisków. Nad naszymi poczynaniami czuwa system punktacji – zdobyty wynik możemy zwiększyć, aktywując specjalny tryb Combination Mode, w którym pokonani wrogowie pozostawiają po sobie monety. Na Bullet Soul: Infinite Burst składa się kilka wariantów rozgrywki.

Geometry Wars 3: Dimensions Evolved
Zręcznościowe 26 listopada 2014
Zręcznościowa strzelanina zakorzeniona w stylistyce retro – tak w zakresie wyglądu, jak i mechaniki rozgrywki. Grę stworzyło studio Lucid Games, które zostało powołane do życia przez byłych członków zespołu Bizzare Creations, czyli autorów dwóch pierwszych odsłon serii.

Titan Attacks!
Zręcznościowe 17 grudnia 2013
Klasyczna zręcznościówka 2D typu shoot ‘em up. Obejmujemy dowodzenie nad czołgiem i staramy się zestrzelić pojawiające się w kolejnych falach statki obcych dążące do unicestwienia naszej planety. Gra nawiązuje do kultowego Space Invaders.

SpyLeaks
Logiczne 17 sierpnia 2012
Gra logiczno-zręcznościowa z elementami strzelaniny typu „shump” (shoot'em up). Zadaniem gracza jest pomóc parze bohaterów odkryć szczegóły złowieszczego planu, stanowiącego zagrożenie dla całego świata. Tytuł wyprodukowany został przez niezależne studio HeartBit Interactive przy współpracy z The Benjamin Focus Production.

Sine Mora
Akcji 21 marca 2012
Sine Mora to utrzymana w steampunkowym klimacie gra akcji stworzona przez japońskie studio Grasshopper Manufacture przy współpracy z węgierskim Digital Reality. Rozgrywka nawiązuje do klasycznych strzelanin z gatunku shoot'em up, wzbogacając je o innowacyjne elementy, w tym m.in. możliwość manipulowania czasem.

Under Defeat HD
Zręcznościowe 23 lutego 2012
Under Defeat HD to poprawiona i odświeżona wersja klasycznej gry shoot'em up, która została wydana na konsoli Dreamcast w 2006 roku. Akcja tytułu umiejscowiona została w alternatywnej wersji naszego świata i pozwala nam wcielić się w pilota helikoptera bojowego, walczącego podczas II wojny światowej.

Orbitron: Revolution
Akcji 1 grudnia 2011
Utrzymana w klasycznym automatowym stylu strzelanka. Zasiadamy ze sterami niewielkiego, ale solidnie uzbrojonego statku kosmicznego i toczymy bitwy z hordami wrogów. Poruszanie się jest ograniczone do dwóch wymiarów, ale jednocześnie grafika oferuje bogate w detale obiekty 3D i spektakularne efekty świetlne.

Radiant Silvergun
Akcji 14 września 2011
Reedycja strzelaniny znanej z salonów gier arcade i konsoli SEGA Saturn. Zasiadamy w niej za sterami futurystycznie zaprojektowanego myśliwca, likwidując pojawiające się na ekranie jednostki wroga. Bawimy się w pojedynkę lub działamy z drugim graczem w kooperacji.

Trouble Witches Neo
Zręcznościowe 27 kwietnia 2011
Trouble Witches jest utrzymaną w stylistyce manga, sidescrollową strzelanką 2D, autorstwa zespołu deweloperskiego studia SNK. Akcja gry osadzona została w wyimaginowanym świecie Eihemland, a główne bohaterki - tytułowe wiedźmy starają się powstrzymać opętaną przez zło koleżankę. Gra odznacza się nieskomplikowaną rozgrywką oraz bardzo kolorową oprawą wizualną.

Bullet Soul
Zręcznościowe 7 kwietnia 2011
Dwuwymiarowy shoot'em up wydany pierwotnie na konsoli Xbox 360, a w późniejszym czasie wypuszczony także na PC-tach. Podczas zabawy kierujemy jednym z kilku dostępnych statków bojowych i walczymy z niezliczoną liczbą wrogów.

DoDonPachi Resurrection
Akcji 25 listopada 2010
Dwuwymiarowa strzelanina stworzona przez specjalizujące się w gatunku japońskie studio Cave. Tytuł jest piątą odsłoną serii DoDonPachi i poprawionym portem pierwotnej wersji gry, która ukazała się na automatach w 2008 roku.

Deathsmiles
Zręcznościowe 29 czerwca 2010
Zręcznościowa, dynamiczna gra akcji z dwuwymiarową grafiką stworzoną przez studio Cave. W grze wcielamy się w jednego z czterech dostępnych aniołków i rozpoczynamy istny pogrom demonów. Całość zaprezentowano w mangowej stylistyce. Nieliniowość fabuły i efekty audiowizualne czynią tą z pozoru prostą gierkę dość interesującą pozycją.

Akai Katana Shin
Akcji 19 czerwca 2010
Kolejna wymagająca strzelanina stworzona przez japońskie studio Cave. Wersja Shin jest wzbogaconą o nowe tryby i poprawioną oprawę audiowizualną konwersją tytułu z automatów, który ukazał się w 2010 roku.

Metal Slug XX
Akcji 19 maja 2010
Kolejna odsłona popularnej serii dwuwymiarowych strzelanin. Wcieramy się w postać dzielnego komandosa, likwidując napotykanych przeciwników. Zasiadamy też za sterami opancerzonych maszyn, między innymi tytułowego czołgu.

Ion Assault
Zręcznościowe 23 września 2009
Arcade'owa strzelanina, w której walczysz z kosmitami o dostęp do źródła wielkiej energii. Możesz rozbudowywać swój statek kosmiczny oraz zdobywać do niego liczne ulepszenia.

Mamoru-kun is Cursed!
Zręcznościowe 25 czerwca 2009
Trójwymiarowy shoot 'em up, który stworzona został przez japońskie studio G.Rev, mające ogromne i wieloletnie doświadczenie w produkcji gier z gatunku.

Space Invaders Extreme
Zręcznościowe 6 maja 2009
Remake kultowego shoot’em upa z 1978 roku, w którym gracz wciela się w pilota statku kosmicznego i stawia czoła tytułowym najeźdźcom z kosmosu. Rozgrywka w opracowanym przez firmę Taito Space Invaders Extreme czerpie garściami ze schematu wypracowanego na potrzeby oryginału, aczkolwiek autorzy wzbogacili całość o kilka nowych rozwiązań.

R-Type Dimensions
Zręcznościowe 4 lutego 2009
Dwie klasyczne strzelanki znane z salonów gier (R-Type i R-Type II) w zupełnie nowej i odświeżonej wersji. Dobrą zabawę gwarantuje: kilkanaście poziomów, rozbudowany system modyfikacji uzbrojenia i tryb kooperatywny.

Weapon of Choice
Zręcznościowe 19 listopada 2008
Weapon od Choice jest zwariowaną, side-scrollową platformówką 2D niezależnego studia deweloperskiego Mommy's Best Games. Akcja gry osadzona została w roku 2188, a gracz wciela się w żołnierza oddziału Solus, który ma za zadanie unicestwić wrogo nastawionych kosmitów. Twórcy przewidzieli m.in. dużą ilość mocno zakręconych broni oraz kilka wariantów zakończenia gry.

Raiden IV
Zręcznościowe 2 października 2008
Shoot'em up, w którym zasiadamy za sterami futurystycznego myśliwca i eliminujemy hordy przeciwników, robiąc użytek z rozbudowanego arsenału. Pierwotnie Raiden IV zadebiutował na automatach arcade, aby później pojawić się również na urządzeniach służących do domowej rozrywki.

Ikaruga
Akcji 9 kwietnia 2008
Reedycja popularnego shumpa. Zasiadamy za sterami futurystycznie zaprojektowanego myśliwca, likwidując pojawiające się na ekranie jednostki wroga. Bawimy się w pojedynkę lub działamy z drugim graczem w kooperacji.

TriggerHeart Exelica
Zręcznościowe 27 lutego 2008
TriggerHeart Exelica to strzelanina typu arcade. Lądujemy na ruchomej planszy, a na ekranie pojawiają się nieskończone zastępy wrogów, których musimy eksterminować.

Omega Five
Akcji 9 stycznia 2008
Scrollowana strzelanina, w której zajmujemy się masową eksterminacją nadciągających z wielu różnych stron przeciwników. Wybieramy pomiędzy pięcioma bohaterami, różniącymi się typami dostępnych ataków.

Metal Slug 3
Akcji 2 stycznia 2008
Reedycja klasycznej dwuwymiarowej strzelaniny, która pierwotnie zadebiutowała na konsoli NeoGeo. Do pokonania mamy kilkanaście różnych plansz. Zajmujemy się wyłącznie likwidacją pojawiających się na ekranie przeciwników.