
Data wydania: 19 stycznia 2024
Odświeżona wersja przygodowej gry akcji The Last of Us: Part II, która wykorzystuje możliwości PS5 i PC. Edycja Remastered oferuje nie tylko lepszą grafikę, ale też dodatkowe tryby gry, a także szansę zobaczenia poziomów wyciętych z finalnego produktu w niedokończonej formie.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
The Last of Us: Part II Remastered to odświeżona wersja produkcji, która zadebiutowała w 2020 roku. Tytuł doczekał się ulepszonej oprawy graficznej dostosowanej do możliwości konsoli PlayStation 5, jak również rozszerzonego modelu rozgrywki z nowymi trybami. Dzieło studia Naughty Dog wzbogacono o informacje, pozwalające dowiedzieć się więcej o procesie twórczym.
Pięć lat po wydarzeniach ukazanych w części pierwszej, Ellie jest członkinią społeczności zamieszkującej miasto Jackson w stanie Wyoming. Dzięki zdobytemu wcześniej doświadczeniu dobrze radzi sobie w walce o przetrwanie w postapokaliptycznym świecie. Kiedy jednak upomina się o nią jej trudna przeszłość, bohaterka wkracza na drogę brutalnej zemsty, która wiąże jej losy z drugą protagonistką, czyli Abby – członkinią paramilitarnej organizacji WLF.
W The Last of Us: Part II Remastered mamy do czynienia z modelem rozgrywki znanym z produkcji z 2020 roku. W trakcie zabawy obserwujemy akcję z trzecioosobowej perspektywy, odwiedzając zróżnicowane, częściowo otwarte lokacje.
Na naszej drodze stają żołnierze, bandyci, zwierzęta oraz ludzie zarażeni maczużnikiem zmieniającym ich w żadne krwi bestie. Do naszej dyspozycji oddano odmienny dla każdej postaci, bogaty arsenał broni palnej i białej, którą dodatkowo możemy ulepszać, podobnie jak tworzyć materiały wybuchowe lub pułapki. Ważnym elementem pozycji jest skradanie oraz umiejętność nasłuchiwania zdradzająca położenie przeciwników, w większości misji nic nie stoi też na przeszkodzie w dążeniu do otwartej walki.
The Last of Us: Part II Remastered oferuje dodatkowe opcje obcowania z popularnym tytułem. Poza znana fanom kampanią dla pojedynczego gracza, w dziele studia Naughty Dog pojawił się tryb No Return, który jest połączeniem arenowego survivalu z elementami roguelike. Biorąc w nim udział, wybierzemy postać z grona bohaterów wyróżniających się cechami wpływającymi na taktykę walki. Przy każdym podejściu zmierzymy się z różnymi przeciwnikami oraz wydarzeniami, w zamian zyskując szansę na odblokowanie specjalnych nagród (m.in. kolejnych person czy strojów). Misje mogą mieć charakter losowy lub zgodny z naszymi preferencjami.
Miłośnicy sieciowych rankingów powalczą o dominacje w trybie speedrunowym polegającym na jak najszybszym ukończeniu etapów. Gra doczekała się też opcji, dzięki której w dowolnym momencie spróbujemy swoich sił w roli muzyka. Guitar Free Mode rozwija sekwencje do tej pory dostępne wyłącznie we fragmentach kampanii fabularnej The Last of Us: Part II. Możliwy jest wybór postaci, lokacji oraz odblokowanie nowych instrumentów.
Dzięki Lost Levels odwiedzimy grywalne poziomy i sceny, które finalnie nie zostały umieszczone w grze. Nie są to w pełni ukończone etapy (część z nich pochodzi z wczesnej fazy projektowej), ale dodatkowe komentarze twórców zdradzają ich kontekst oraz kulisy prac. Natrafimy na nie również w wybranych przerywnikach filmowych oryginalnej historii. Wśród osób zaangażowanych w ten element usłyszymy reżysera cyklu Neila Druckmanna, główną projektantkę narracji Halley Gross oraz obsadę znaną z najważniejszych ról, czyli Troya Bakera, Ashley Johnson i Laurę Bailey.
Zremasterowana wersja otrzymała usprawnioną grafikę, w tym wyższej jakości cienie, tekstury oraz animacje, które dostępne są w natywnej lub upskalowanej rozdzielczości 4K (zależnie od wybranego trybu). Tytuł robi użytek z opcji oferowanych przez DualSense, w tym haptyki oraz adaptacyjnych spustów kontrolera. Skrócone zostały czasy ładowania, rozszerzono też funkcje ułatwień dostępu (np. o deskrypcję audio) czy trybu fotograficznego (m.in. dodanie dynamicznego oświetlenia).
Autor opisu gry: Krzysztof Mysiak



5GIER
Seria przygodowych gier akcji TPP. Za opracowaniem cyklu The Last of Us stoi renomowane studio Naughty Dog, znane również z takich marek, jak Uncharted czy Crash Bandicoot, z kolei jego wydawcą jest firma Sony Interactive Entertainment.
Recenzja GRYOnline
Faktem jest, że trudno obronić The Last of Us: Part 2 Remastered – włożoną w niego „parę” oraz zasoby można było zapewne przeznaczyć na coś dużo bardziej ekscytującego. Niemniej to w dalszym ciągu w oczach sporej grupy graczy prawdziwie wielkie dzieło i niezależnie od wybranej przez Was wersji warto tego wszystkiego doświadczyć na własnej skórze.
1 kwietnia 2025
Astrologowie ogłaszają miesiąc remasterów. Populacja ekskluzywów zmniejsza się. Na horyzoncie jest także kilka ambitnych gier AA oraz wyczekiwany RTS. No i powrócą prawdziwe legendy, które pamiętają co bardziej leciwi gracze.
4 stycznia 2024
Pora rozpocząć kolejne 12 miesięcy premier. Czy tym razem będzie tak obficie i bogato, by nikt nie miał prawa narzekać? Wątpię, ale z pewnością nie zabraknie gier wartych uwagi! Pod tym względem styczeń jest całkiem niezłym wstępem do roku 2024.
Najnowsza aktualizacja The Last of Us: Part 2 Remastered zmienia oblicze narracji. Naughty Dog po raz pierwszy pozwoli graczom poznać fabułę w porządku chronologicznym.
gry
Krzysztof Kałuziński
8 lipca 2025 19:18
Firma Sony posłuchała wreszcie próśb graczy i zaczęła zdejmować ograniczenia regionalne na Steamie, dzięki czemu mieszkańcy ponad 100 wykluczonych wcześniej krajów mogą teraz kupić takie produkcje, jak Marvel’s Spider-Man 2, Helldivers 2 czy God of War: Ragnarok.
gry
Adrian Werner
14 czerwca 2025 09:19
Na PS5 trafiło The Last of Us: Complete. Czy to oznacza koniec serii?
gry
Hubert Śledziewski
10 kwietnia 2025 22:00
The Last of Us: Part II Remastered zaliczyło udany debiut na PC. Gra zbiera pozytywne recenzje, zarówno od mediów branżowych, jak i graczy. Konwersja pozostawia jednak trochę do życzenia pod względem technicznym.
gry
Adrian Werner
11 kwietnia 2025 16:25
W tym tygodniu na Steamie zadebiutują takie gry, jak The Last of Us: Part II Remastered, Oddventure, Steel Hunters, SpaceVenture, Age of Wonders 4: Giant Kings, Sultan's Game, Storror Parkour Pro oraz Koira.
gry
Adrian Werner
31 marca 2025 10:07
Naughty Dog ujawniło nowe informacje dotyczące The Last of Us: Part 2 Remastered na PC. Poza wymaganiami sprzętowymi i funkcjami graficznymi na graczy czeka świeża zawartość.
gry
Mateusz Lewandowski
20 marca 2025 21:01
Twórca The Last of Us nie jest zbyt optymistyczny, jeśli chodzi o powstanie trzeciej części serii. To pierwsza tak jasna deklaracja od przedstawiciela studia Naughty Dog.
gry
Maciej Gaffke
5 marca 2025 20:15
Sony zwolniło wielu pracowników w PlayStation Visual Arts. Jest to pokłosie niedawnego anulowania projektów m.in. od Bend Studio czy Bluepoint Games.
gry
Marcin Bukowski
5 marca 2025 12:45
Twórca serii The Last of Us, Neil Druckmann, przyznał, że początkowo nie chciał, aby to Laura Bailey wcieliła się w rolę Abby. Powodem była zbytnia popularność aktorki głosowej.
gry
Kamil Kleszyk
15 lutego 2025 08:51
Poznaliśmy polską cenę pecetowego The Last of Us Part II Remastered. Firma Sony potwierdziła także wymóg posiadania konta PSN dla tej gry.
gry
Adrian Werner
10 stycznia 2025 09:40
Popularne pliki do pobrania do gry The Last of Us: Part II Remastered.
Wymagania sprzętowe gry The Last of Us: Part II Remastered:
PC / Windows
Minimalne wymagania sprzętowe:
(720p, 30 fps) Intel Core i3-8100 / AMD Ryzen 3 1300X, 16 GB RAM, karta graficzna 4 GB GeForce GTX 1650 / Radeon RX 5500 XT, 150 GB SSD, Windows 10/11.
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
(1080p, 60 fps) Intel Core i5-8600 / AMD Ryzen 5 3600, 16 GB RAM, karta graficzna 8 GB GeForce RTX 3060 / Radeon RX 5700, 150 GB SSD, Windows 10/11.
Ultra wymagania sprzętowe:
(4K, 60 fps) Intel Core i7-11700 / AMD Ryzen 7 5700X, 32 GB RAM, karta graficzna 16 GB GeForce RTX 4080 / 20 GB Radeon RX 7900 XT, 150 GB SSD, Windows 10/11.
Średnie Oceny:
Średnia z 10 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.
Średnia z 670 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
"Bardzo pozytywne"
Średnia z 36588 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
HETRIX22
Ekspert
2025.08.19
Dobra gra. Myślałem, że będzie przereklamowana przez psycho-fanboyów PlayStation, ale the last of us 2 zasługuje na dobre noty. Świat jest świetnie zrobiony dzięki odpowiedniej ilości detali i dobrej grze świateł. Fabuła (jak na gry) na bardzo wysokim poziomie. Płynnie się grę przechodzi, nie męczy. Najbardziej podoba mi się, że gra mimo mainstreamowości nie została ugrzeczniona i mamy całą mase brutalnych scen, sam system GORE jest bardzo... "mięsisty" :D co dla mnie jest zawsze na plus bo świat w którym co chwile kogoś zabijamy nie jest dla grzecznych dziewczynek bojących się krwi. Na minus nadmiar LGBT (w grze jest nawet KILKA tego typu wątków), długie ładowanie gry i podczas potyczek z przeciwnikami gra nie mówi nam, że MUSI wszystkich zabić by przejść dalej i krążymy w kółko bez sensu. Poza tym gra warta pogrania.
zjazd
Ekspert
2025.05.27
Dobra historia zemsty, w kinie temat przewinięty wiele razy, ale w grach nie bylo takiej opowieści. Jest brutalność, jest te uczucie bezsensowności podjętych wyborów. Na scieżce destrukcji ginie wiele osób. Rozgrywka trochę przeciągnięta, bo ile można eksplorować puste pomieszczenia. Grę można bylo skurcić o kilka godzin i przekaz zostal by ten sam. Grafika jest fajna ale widać że tekstury ubogie. Najlepiej wypadają otwarte przestrzenie gdzie naprawdę niektóre lokalizacje są świetne.
wwad
Ekspert
2025.05.24
Ja miałem wręcz przeciwnie niż post wyżej polubiłem wszystkie postacie :D Początkowo drugą połowę gry grało się trochę dziwnie ale ostatecznie dla mnie ciekawie to zrobili.Fabułę ocenił bym na dobrą filmową i brutalną za razem nawet do przesady trup ściele się gęsto. Zemsta to bardzo silny instynkt jak widać w tej grze. Oczywiście były momenty z którymi trudno się czasem zgodzić pod względem wyborów ale to właśnie cechuje młodych ludzi że wybierają dziwnie wręcz szalenie i nie zrozumiale a taka właśnie była bohaterka. Osoba w pełni dorosła postąpiła by pewno w tych sytuacjach inaczej ale to już od początku było widać że podejście na serio do tej gry nie ma sensu a bardziej na totalnym luzie by się w nią wczuć. Z wad to zdecydowanie zachowanie przeciwników w trakcie walki totalnie skopane. 0 przyjemności z walk na broń palną może poza strzelbą gdy przeciwnicy są świadomi zagrożenia i atakują, w trybie ukrycia jest ok. Gdyby skończyli tą grę w połowie dał bym wyższą ocenę, było mniej walki i nie zdążyła by mnie ona podenerwować.
stud3nciq
Ekspert
2025.05.19
W wielkim skrócie: w TLOU2 musisz kierować postaciami których nie cierpisz, patrzeć jak podejmują decyzje z którymi się zdecydowanie nie zgadzasz, prowadzić je przez sytuacje w które pakują się przez absurdalnie głupie i nielogiczne posunięcia.Spodobała mi się pierwsza część - miała swoje konkretne wady i niedostatki, ale nadrabiała to świetnym klimatem i poprowadzeniem fabuły. W naprawdę niewielu produkcjach zdarzyło mi się tak mocno "wsiąknąć" w kierowaną postać, tak dobrze zrozumieć jej motywy i odczucia - po prostu zżyć się z nią. Pod wszystkim długo siedziałem bez słowa, wpatrując się w napisy końcowe i rozmyślając nad tym co właściwie przeżyłem i zobaczyłem. Po drugiej części spodziewałem się poprawy najbardziej irytujących mechanik i elementów. Oraz, oczywiście kolejnej, świetnej historii w której będę mógł się zanurzyć. Zamiast tego dostałem jedno największych rozczarowań w mojej ponad 30-letniej przygodzie z grami komputerowymi. Niestety, zanim do mnie dotarło w co się władowałem - dwugodzinny okres na Steamie minął i straciłem możliwość zwrotu. Przeszedłem ją więc do końca z przykrego obowiązku. O ile "jedynkę" MOŻE przejdę za kilka lat gdy wspomnienia wyblakną - to w przypadku "dwójki" z całą pewnością nigdy i w żadnym wypadku tego nie zrobię.Widać, że pod spodem jest to, co "ciągnęło" pierwszą część, że gra ma potencjał. Niestety - twórcy to zepsuli. Położono ogromny nacisk na wciskanie graczowi ideologi. Samo w sobie jeszcze byłoby to do zaakceptowania, ale gra robi to w sposób tak nachalny i nieumiejętny, że budziło to szczerą niechęć i obrzydzenie. A proces przymusowego serwowania poprawności trwa do samego końca. Czasem gra funduje nam chwilę odpoczynku i budzi się nadzieja że to już koniec, że dalej będzie szła normalna historia. I niestety w tym momencie scenarzysta wyskakuje z kolejnym, jeszcze gorszym numerem :/Ponownie nie ma tu żadnej możliwości wyboru. Inne gry przyzwyczajały do tego, że można zadecydować o uwikłaniu się w relację (zwykłą lub tęczową) bądź ją odrzucić, kogo zabić a komu darować życie. W TLOU2 można o czymś takim spokojnie zapomnieć - poruszasz się po ścieżce twardo nakreślonej przez twórców. Można jedynie bezradnie patrzeć na serwowane graczowi coraz większe idiotyzmy.Fabuła nie dorasta jedynce do pięt. Za dużo tu dziur fabularnych, za dużo "Deus Ex Machiny", za dużo idiotyzmów i absurdalnych posunięć. Gra próbuje straszyć i zaskakiwać tanimi chwytami - staje się to przewidywalne już po kilku godzinach. Woke propaganda mocno przeszkadza i zaburza odbiór gry. Utożsamianie się lub wejście w skórę postaci której się autentycznie nie lubi - jest bardzo trudne. O ile w ogóle możliwe. Nie będziesz się taką postacią przejmował ani jej współczuł w odpowiednich momentach (gdy scenarzysta uzna że powinieneś).Postacie kobiece zostały zepsute - tak z zachowania jak i z wyglądu. Nie wiem, kto za to odpowiada, ale ta osoba musi być wyjątkowym mizoginem, ponieważ bardzo starała się pozbawić je wszelkich kobiecych cech i fizycznie upodobnić do mężczyzn. Należą się jej gratulacje za dobrze wykonaną robotę - nie wiem czy nad produkcją gry czuwało Sweet Baby, ale nawet oni nie wydaliliby z siebie takiego efektu.Gra jest survivalem wymuszonym siłą oraz idiotycznymi ograniczeniami - nie tylko tego nie zmieniono, ale zaciśnięto sznur ciągnący gracza jeszcze mocniej! Ilość zabieranej amunicji zmniejszono tak drastycznie, że odechciewa się grać. Do strzelby możesz zabrać 2 (słownie: DWA!) zapasowe naboje!!! Do karabinu myśliwskiego - trzy. To jest tak absurdalne, że nie wiem jak to skomentować. Już w jedynce był problem z kagańcowym limitem nabojów - spodziewałem się że w dwójce zostanie to poprawione, a tu coś takiego!W rezultacie na planszach za nami zostają sterty amunicji której nie ma możliwości zabrać - tylko po to żeby gra kawałek dalej zmusiła do ostrego strzelania i biegania z pustą bronią. Oczywiście przeciwnicy strzelają seriami i nie brakuje im amunicji. Bardzo, ale to BARDZO nie lubię takiego traktowania!I tak oto w zalewie ścieków całkowicie znikają bardzo sensowne zmiany jakie nam zaserwowano, a które najmocniej widoczne są w gameplayu.Na początek: dodano bardzo przydatne mechaniki czołgania się i chowania w wysokiej trawie lub pod przeszkodami. W końcu można konstruować prymitywne tłumiki, co nieraz ratuje sytuację - wrogowie są rozmieszczeni bardzo gęsto i trudno jest ich "wyjmować" nożem, a na wyższych poziomach trudności jest to prawdziwym koszmarem. Wrogowie otrzymali psy tropiące - i one naprawdę tropią! Nie są zwykłymi NPCami z podkręconym słuchem i wzrokiem jak w innych grach, potrafią wyszukać ślad zapachowy i podążać nim!Napotykamy nowe odmiany przeciwników i potworów - wyszło bardzo sensownie. Zakażeni stali się jeszcze większym wyzwaniem. Dodano podręczniki szkoleniowe i sekwencyjną strukturę umiejętności - ma to teraz dużo większy sens. Ulepszanie broni zostało lepiej rozwiązane: każde ulepszenie ma teraz tylko jeden poziom. Koniec z kolejnymi powiększeniami magazynka, teraz od razu dostajemy pełną opcję. Zmniejszono liczbę broni (w poprzedniej części tachaliśmy absurdalne sterty), za to zwiększono różnice między nimi. Nie nosimy już dwóch strzelb śrutowych. Zamiast trzech broni krótkich nosimy dwie, każda o specyficznych cechach. I tak dalej.Zwiększono swobodę eksploracji. Obszary korytarzowe stały się bardziej rozbudowane, pojawiło się więcej budynków i przestrzeni pobocznych dostępnych do eksploracji. W pewnym momencie dostajemy nawet malutką planszę z kilkoma lokacjami którą można eksplorować ze sporą swobodą i w dowolnej kolejności. Oczywiście z pewnymi ograniczeniami - jeśli wyjdziesz z dużego/ważnego budynku, to już nie ma możliwości żeby tam wrócić. Tutaj mam kolejny zarzut: plansze są zrobione bardzo nieintuicyjnie. W jedynce było jasne którędy należy iść aby popchnąć rozgrywkę dalej, a gdzie jest tylko "skład zapasów". Tutaj bardzo trudno to odróżnić i trzeba co chwilę robić ręczne zapisy gry - zapis automatyczny jest tak zrobiony, że jak wyjdziesz z danego obszaru to już tam nie wrócisz.Szkoda też że taka "plansza swobodna" jest tylko jedna - widać że twórcy mieli konkretny pomysł, ale został zaimplementowany w bardzo ograniczonej postaci i zarzucony.Grafika i ogólny klimat zachowały wysoki poziom poprzednika. Zniszczone ruiny Seattle i okolic robią ogromne wrażenie, a umieszczone gdzieniegdzie listy i ulotki pozwalające poznać wydarzenia i tragedie z przeszłości jeszcze to podkreślają. Tutaj odwalono kawał świetnej roboty. Animacje i przerywniki filmowe pod względem technicznym są na absolutnie najwyższym poziomie, nie widziałem do tej pory tak wielkiej dbałości o szczegóły, naturalność ruchów i mimiki postaci.W grze występuje sporo bugów i problemów technicznych - w pierwszych wersjach miałem ogromny problem z wygładzaniem ruchów myszą, przez co próbując wycelować w głowę przeciwnika można było dostać szału. Gdzie byli testerzy?! Kilka razy moja postać utknęła w teksturach lub wyleciała poza planszę i kończyło się wczytywaniem. Na szczęście większość tych problemów załatano w kolejnych patchach. Gracze zaczęli też tworzyć mody - te które zwiększają limit amunicji i przedmiotów są w topce najbardziej popularnych, ciekawe czemu :PPodsumowując: naprawdę nie rozumiem skąd takie zachwyty nad tą grą, skąd tyle nagród ani skąd te wysokie oceny. Przecież w tej grze zepsuto lub położono tyle elementów, że straciła całą magię. Twórcom zamiast nagród należy się wiadro pomyj na głowę za zniszczenie TAKIEGO potencjału. Fala poprawności politycznej zmyła wszystkim trzeźwy osąd czy jak? Gdybym wcześniej wiedział o tej produkcji to, co teraz - to nigdy bym jej nie kupił. Stracone pieniądze. Następnej gry od tego studia z całą pewnością nie zakupię.
Araneus357
Ekspert
2025.04.21
Przeciągnięta produkcja z grafomańskim sznytem, ogromem dziur fabularnych i sztucznym wywoływaniem emocji. Gra broni się jedynie pod względem gameplayowym oraz zaskakuje kompetentną sztuczną inteligencją przeciwników.
Legalizex
Ekspert
2025.04.09
Pod względem grafiki i optymalizacji - naprawdę na plus, bo gra wygląda pięknie, a do tego w 1440p na maksymalnych ustawieniach i bez żadnych DLSS/Frame Generation miałem ponad 100 FPS. To rzadkie zobaczyć nową grę, w której nie trzeba włączyć wszystkich bajerów Nvidii żeby mieć w ogóle płynny obraz. DLSS wyłączyłem, bo moim zdaniem zostawiał brzydkie artefakty na obrazie, było to zdecydowanie zauważalne, więc zamiast tego grałem na natywnej rozdziałce + DLAA.Pod względem gameplayu - praktycznie to samo co pierwsza część z drobnymi dodatkami typu czołganie się w trawie (chyba tego nie było w jedynce?). Podoba mi się, bo jak na taką konsolową casualową grę "dla wszystkich" jest dosyć wymagająca nawet na normalnym poziomie trudności, naprawdę trzeba oszczędzać amunicję i uprawiać eksplorację, eliminować wrogów po cichu tam gdzie się da. Bardzo lubię walki w tej grze.Pod względem fabuły dosyć kontrowersyjnie. Nie powiem, żeby historia była nieciekawa czy nieangażująca ale dużo dziwnych wyborów dokonali twórcy, chyba każdy wie o co chodzi.Co do postaci, tu jest największa komedia. Grając w to ma się wrażenie, że 80% postaci w tej grze to kobiety. Do tego żadna nie wygląda jak kobieta, Ellie ma ciało jak 15 letni chłopak, a Abbie z kolei wygląda komicznie, jakby wziąć ciało wielkiego chłopa drwala żrącego kiełbachę i dokleić mu głowę dziewczyny.Podczas kulminacyjnej sceny w grze, która miała być poważna nie mogłem powstrzymać parsknięcia śmiechem jak sobie uświadomiłem że w tej scenie są obecni: lesbijka o chłopięcej posturze, wielka baba z ciałem chłopa, żydówka która jest w ciąży z chińczykiem oraz chińskie trans dziecko (to nie żart). W umysłach lewaków tak chyba wygląda standardowa scena z życia, ale to nic nowego że żyją w w urojonej rzeczywistości. To wszystko było chyba bardziej abstrakcyjne niż apokalipsa grzybowych zombie.Ogólnie grało się bardzo przyjemnie, ale niektóre rzeczy zostawiły niemiły posmak.
Damix199
Gracz
2025.04.21
Jezu jaka to była katorga by to ukończyć, za długa, nudna i bez polotu.
Filip Grabski
GRYOnline.pl Team
2025.11.13
Butryk89
Ekspert
2025.06.20
Charson
Ekspert
2025.06.10
Ocena STEAM
Bardzo pozytywne (36 588)
Główne zalety gry
Główne wady gry
Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników
Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,
Ocena OpenCritic
98% rekomendacji (113)
Impulsegamer
Marc Rigg
Jump Dash Roll
Derek Johnson
MKAU Gaming
James Fraser-Smith
Screen Rant
Kyle Gratton
RageQuit.GR
Giorgos Dempegiotis