Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikRPGPC
Okładka The Elder Scrolls VI (PC)

The Elder Scrolls VI PC

TES 6

Kolejna pełnoprawna odsłona słynnego cyklu gier RPG The Elder Scrolls. Tytuł został zapowiedziany w 2016 roku przez Todda Howarda - reżysera i producenta wykonawczego serii.

RPG | FPP | TPP | fantasy | sandbox | RPG akcji

PC Windows
Okładka The Elder Scrolls VI (PC)

Polskie napisyPolskie napisy

Angielskie napisy i dialogiAngielskie napisy i dialogi

data premiery gry w wersji PC:

data nieogłoszona

The Elder Scrolls VI na PC to szósta pełnoprawna odsłona słynnego cyklu gier RPG The Elder Scrolls, zapoczątkowanego w 1994 roku produkcją zatytułowaną The Elder Scrolls: Arena. Projekt został potwierdzony w czerwcu 2016 roku, kiedy to Todd Howard (reżyser i producent wykonawczy serii) wyjawił, że tytuł jest tworzony, ale nie doczekamy się go zbyt szybko. W związku z tym obecnie nie wiemy na jego temat właściwie nic. Pewnym jedynie jest, że za szóstkę odpowiada słynna ekipa Bethesda Game Studios, założona w 2001 roku. Deweloper ten powszechnie uznawany jest za jednego z najlepszych, jeżeli chodzi o gry RPG z otwartym światem. Oprócz produkcji z cyklu The Elder Scrolls, ma na swoim koncie także Fallouta 3, Fallouta 4 i kilka innych projektów. Stroną wydawniczą zajęła się oczywiście firma-matka, czyli Bethesda Softworks, która w swoim katalogu ma takie tytuły jak Prey, Dishonored 2, The Evil Within czy też Wolfenstein: The New Order.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single player  

Oczekiwania czytelników: 9.2 / 10 na podstawie 1103 głosów czytelników.

Gry podobne do The Elder Scrolls VI

Wymagania wiekowe The Elder Scrolls VI

18+

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą 9 sierpnia 2016, 16:12

W jakim okresie miałaby zatem zostać osadzona „szóstka”? Oczywiście nie sposób dokładnie tego ustalić, ale jedno wydaje się raczej pewne – Bethesda prawdopodobnie dokona kolejnego dużego przeskoku czasowego. W końcu w piątych „Pradawnych zwojach” pozwolono graczom odcisnąć wyraźne piętno na historii wirtualnego świata. Naturalnie nie byłoby to żadnym problemem, gdyby chodziło o główną linię fabuły – jednak kłopot pojawia się wówczas, gdy wątki poboczne umożliwiają takie sytuacje jak przechylenie szali zwycięstwa w wojnie domowej na jedną ze stron i wpłynięcie w ten sposób na losy całej krainy czy nawet zamordowanie cesarza Tamriel. Krótko mówiąc, zamiast trudzić się z budowaniem kanonu po czymś takim, deweloper mógłby postanowić przesunąć akcję tak daleko w przyszłość, by wybory graczy straciły na znaczeniu. Chyba że Bethesda wymyśli kolejną historyjkę o niewytłumaczalnym incydencie, uwzględniającą wszystkie możliwe opcje (tak jak po Daggerfallu). Albo przeniesie wydarzenia w miejsce, gdzie nikogo nie będzie to obchodzić (czyt. na kontynent inny niż Tamriel). Albo kompletnie zignoruje ten problem. Nie można też całkiem wykluczyć cofnięcia się w czasie, czyli zrobienia prequela.