Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikRPGPC
Okładka The Elder Scrolls VI (PC)

The Elder Scrolls VI PC

Kolejna pełnoprawna odsłona słynnego cyklu gier RPG The Elder Scrolls. Tytuł został zapowiedziany w 2016 roku przez Todd Howarda - reżysera i producenta wykonawczego serii.

RPG | FPP | fantasy | sandbox

PC Windows
Okładka The Elder Scrolls VI (PC)

Polskie napisy

Angielskie napisy i dialogi

data premiery gry w wersji PC:

data nieogłoszona

The Elder Scrolls VI na PC to szósta pełnoprawna odsłona słynnego cyklu gier RPG The Elder Scrolls, zapoczątkowanego w 1994 roku produkcją zatytułowaną The Elder Scrolls: Arena. Projekt został potwierdzony w czerwcu 2016 roku, kiedy to Todd Howard (reżyser i producent wykonawczy serii) wyjawił, że tytuł jest tworzony, ale nie doczekamy się go zbyt szybko. W związku z tym obecnie nie wiemy na jego temat właściwie nic. Pewnym jedynie jest, że za szóstkę odpowiada słynna ekipa Bethesda Game Studios, założona w 2001 roku. Deweloper ten powszechnie uznawany jest za jednego z najlepszych, jeżeli chodzi o gry RPG z otwartym światem. Oprócz produkcji z cyklu The Elder Scrolls, ma na swoim koncie także Fallouta 3, Fallouta 4 i kilka innych projektów. Stroną wydawniczą zajęła się oczywiście firma-matka, czyli Bethesda Softworks, która w swoim katalogu ma takie tytuły jak Prey, Dishonored 2, The Evil Within czy też Wolfenstein: The New Order.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single player  

Oczekiwania czytelników: 9.5 / 10 na podstawie 844 głosów czytelników.

Gry podobne do The Elder Scrolls VI

Wymagania wiekowe The Elder Scrolls VI

18+

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą 9 sierpnia 2016, 16:12

W jakim okresie miałaby zatem zostać osadzona „szóstka”? Oczywiście nie sposób dokładnie tego ustalić, ale jedno wydaje się raczej pewne – Bethesda prawdopodobnie dokona kolejnego dużego przeskoku czasowego. W końcu w piątych „Pradawnych zwojach” pozwolono graczom odcisnąć wyraźne piętno na historii wirtualnego świata. Naturalnie nie byłoby to żadnym problemem, gdyby chodziło o główną linię fabuły – jednak kłopot pojawia się wówczas, gdy wątki poboczne umożliwiają takie sytuacje jak przechylenie szali zwycięstwa w wojnie domowej na jedną ze stron i wpłynięcie w ten sposób na losy całej krainy czy nawet zamordowanie cesarza Tamriel. Krótko mówiąc, zamiast trudzić się z budowaniem kanonu po czymś takim, deweloper mógłby postanowić przesunąć akcję tak daleko w przyszłość, by wybory graczy straciły na znaczeniu. Chyba że Bethesda wymyśli kolejną historyjkę o niewytłumaczalnym incydencie, uwzględniającą wszystkie możliwe opcje (tak jak po Daggerfallu). Albo przeniesie wydarzenia w miejsce, gdzie nikogo nie będzie to obchodzić (czyt. na kontynent inny niż Tamriel). Albo kompletnie zignoruje ten problem. Nie można też całkiem wykluczyć cofnięcia się w czasie, czyli zrobienia prequela.