PSP minis
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Najpopularniejsze gry o tematyce PSP minis.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Zombie Tycoon
Strategiczne 29 października 2009
Zombie Tycoon to tryskająca humorem strategia ekonomiczna z elementami gry akcji, pozwalająca graczom wcielić się w rolę władcy nieumarłych i rozprzestrzenić epidemię zombie na całą Ziemię. Gra wyprodukowana i wydana została przez kanadyjską firmę Frima Studios w ramach programu PSPMinis.
Alien Zombie Death
Zręcznościowe 18 lutego 2010
Niezbyt skomplikowana strzelanina, w której prowadzimy bitwy z obcymi dwuwymiarowym środowisku. Do ukończenia mamy w sumie 14 poziomów.
EDGE
Zręcznościowe 4 stycznia 2009
Minimalistyczna gra logiczno-zręcznościowa, opracowana przez ekipę studia Mobigame. W grze wcielamy się w zwyczajną sześcienną kostkę, którą musimy przeprowadzić przez ponad 60 poziomów, wypełnionych przeszkodami i łamigłówkami logicznymi.
Enigmo
Logiczne 27 stycznia 2011
Logiczna gra zręcznościowa z rodziny minis, autorstwa studia Beatshapers. Naszym zadaniem jest utworzenie drogi dla przepływającej po planszy cieczy, która ma w całości przepłynąć od punktu A do punktu B. Gra odznacza się rewelacyjną fizyką płynów, jak i trójwymiarową grafiką.
Canabalt
Zręcznościowe 31 sierpnia 2009
Prosta gra zręcznościowa, w której sterujemy bohaterem uciekającym przed nieokreślonym niebezpieczeństwem. Gracze nie kontrolują kierunku i szybkości z jaką się poruszają, mogąc jedynie przeskakiwać napotkane przeszkody.
Pinball Fantasies
Zręcznościowe 29 września 1994
Jeden z najsłynniejszych komputerowych flipperów, stworzony przez bardzo znaną niegdyś firmę 21st Century Entertainment. Cztery stoły, fenomenalna oprawa graficzna i dźwiękowa, a także niezliczona ilość bonusów, czekają na entuzjastów tego typu rozrywki.
Age of Zombies
Akcji 25 lutego 2010
Dwuwymiarowa strzelanka z akcją przedstawioną w rzucie izometrycznym. Gracze wcielają się w podróżnika w czasie i korzystając z szerokiego arsenału broni eliminują hordy zombie, które pojawią się w różnych epokach historycznych za sprawą złego profesora Brainsa.
Echoes
Zręcznościowe 7 maja 2009
Zręcznościowa gra logiczna autorstwa Halfbrick Studios. Jako dziewczynka Charlie naszym zadaniem jest wydostanie się z mistycznej krainy snów, w czym będą nam przeszkadzały duchy i labirynty. Nasza bohaterka posiada umiejętność kontrolowania czasu, dzięki której może uchronić się przed niebezpieczeństwem.
Velocity
Zręcznościowe 9 lutego 2012
Dwuwymiarowa scrollowana strzelanka, w której sterujemy statkiem kosmicznym wyposażonym w możliwość teleportowania się w dowolne miejsce. Głównym zadaniem graczy jest uratowanie osób, których frachtowce zostały uszkodzone na skutek potężnego wybuchu gwiazdy.
Wizorb
Zręcznościowe 28 września 2011
Wizorb to gra niezależnego studia Tribute Games, łącząca w sobie cechy zręcznościówki i gry RPG. Wcielamy się w Cyrusa, którego zadaniem jest uratowanie królestwa Gorudo przed siłami zła. Za Wizorb odpowiedzialny jest Jonathan Lavigne, twórca takich tytułów jak Ninja Seneki i Scott Pilgrim vs. the World: The Game.
The 2D Adventures of Rotating Octopus
Zręcznościowe 2 czerwca 2011
Wymagająca gra zręcznościowo-logiczna, w której sterujemy kolorową ośmiornicą, starającą się uratować małych pobratymców przed różnymi niebezpieczeństwami. Główny bohater potrafi przywierać do wszystkich możliwych powierzchni i to właśnie ta umiejętność jest jego podstawowym środkiem do osiągnięcia celu.
Floating Cloud God Saves the Pilgrims
Zręcznościowe 18 kwietnia 2012
Dwuwymiarowa gra z gatunku shoot 'em up, w której kontrolujemy unoszące się na chmurze bóstwo, którego zadaniem jest ochrona podróżujących pielgrzymów przed atakującymi ich demonami.
Where is my Heart?
Logiczne 16 listopada 2011
Sympatyczna i wyjątkowo pomysłowa platformówka, stworzona przez niezależnego duńskiego dewelopera. W grze kierujemy trzema istotami szukającymi wyjścia z lasu. Każdy z przeszło dwudziestu poziomów został poszatkowany na kadry, co utrudnia orientację i poruszanie się. Całość została utrzymana w oszczędnej, ale bardzo przyjemnej stylistyce.