Wyszukiwarka gier
Inner Chains

Inner Chains

PCPlayStationXbox
po premierze

Data wydania: 18 maja 2017

Akcji, FPP, Fantasy, FPS, Horror, Polskie, Indie, Strzelanki, Singleplayer

Utrzymana w konwencji horroru pierwszoosobowa strzelanina, będąca debiutem polskiego studia Telepath’s Tree, założonego przez byłych członków CD Projekt Red, People Can Fly oraz Flying Wild Hog. Akcja Inner Chains przenosi nas do mrocznego, biomechanicznego świata, w którym na każdym kroku zmuszeni jesteśmy walczyć o przetrwanie z rozmaitymi, przerażającymi kreaturami.

4.6

Gracze

4.9

Steam

OCEŃ
Oceny

Inner Chains to przeznaczona na platformę PC, PS4 i XONE pierwszoosobowa strzelanka utrzymana w klimacie horroru. Jest to debiutancki projekt warszawskiego studia Telepaths’ Tree, założonego przez rodzimych weteranów branży, którzy wcześniej zatrudnieni byli w takich firmach jak CD Projekt Red, People Can Fly czy Flying Wild Hog.

Fabuła

Gra przenosi nas do przerażającego biomechanicznego świata w dalekiej przyszłości i każe na każdym kroku walczyć o przetrwanie. Wszystkie lokacje zostały zaprojektowane tak, aby wywoływały u graczy poczucie zagubienia i niepewności, ale pełnią również konkretną funkcję w wykreowanym przez autorów uniwersum. Duża część fabuły jest ujawniania poprzez eksplorację - na mapach ukryte są tablice uczące gracza dziwnego alfabetu, dzięki czemu jest on w stanie odszyfrować napisy umieszczone na zdobiących ściany malowidłach.

Czytaj więcej

Platformy:

Xbox One

Xbox One Nieznana

PlayStation 4

PlayStation 4 Nieznana

PC Windows

PC Windows 18 maja 2017

Producent: Telepath's Tree

Wydawca: IMGN.PRO

Gry podobne:

Publicystyka

4.5
słaba

Recenzja GRYOnline

Inner Chains

Inner Chains to gra straszna, ale nie ze względu na atmosferę. Pod pięknym, posępnym, niepokojącym światem czai się nudna i niedopracowana strzelanka. Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda bardzo obiecująco, ale diabeł tkwi w szczegółach. A szczegóły są takie, że realizacja leży. Masa błędów i uboga rozrywka godna co najwyżej technologicznego demo nie pomagają w odbiorze całości.

Recenzja gry Inner Chains – turpizm, błędy i zmarnowany potencjał
Recenzujący:
Platforma:
PC Windows PC Windows
Data recenzji:
24 maja 2017
Opinie

4 stycznia 2018

Najgorsze gry i rozczarowania 2017 roku – nie graj tego jeszcze raz, Sam

Jeszcze trwa czas podsumowań: największych oczekiwań, zaskoczeń... i rozczarowań. Poświęciliśmy się dla Was i wybraliśmy sześć gier, przed którymi musimy Was ostrzec – to jedne z najgorzej zaprojektowanych produkcji mijających dwunastu miesięcy.

Najgorsze gry i rozczarowania 2017 roku – nie graj tego jeszcze raz, Sam
Najgorsze gry i rozczarowania 2017 roku – nie graj tego jeszcze raz, Sam
Opinie

24 grudnia 2017

Bez tragedii, bez rewelacji – podsumowanie przeciętnego roku w polskiej branży gier

W ostatnich latach polscy deweloperzy co kilka miesięcy odnotowywali branżowy sukces – aż do teraz. 2017 okazał się nieszczególnie ekscytującym rokiem dla rodzimych gier wideo, choć nie zabrakło w nim ani solidnych produkcji, ani poważnych wpadek.

Bez tragedii, bez rewelacji – podsumowanie przeciętnego roku w polskiej branży gier
Bez tragedii, bez rewelacji – podsumowanie przeciętnego roku w polskiej branży gier
Opinie

2 maja 2017

Gry maja 2017 - najciekawsze premiery i konkurs!

Maj nie rozpieszcza nas dużymi tytułami, ale nie oznacza to, że nie znajdziemy niczego wśród tych mniejszych. Oto nasze typy.

Gry maja 2017 - najciekawsze premiery i konkurs!
Gry maja 2017 - najciekawsze premiery i konkurs!
Opinie

14 marca 2016

Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS

Debiutancka produkcja studia Telepaths’ Tree kusi klimatycznym światem wykorzystującym potencjał silnika Unreal Engine oraz obietnicą połączenia horroru z wartką akcją i interesującą opowieścią.

Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS
Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS

Wiadomości

Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (15-21 maja 2017 r.)

Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (15-21 maja 2017 r.)

Ubiegły tydzień przyniósł wysyp premier gier od rodzimych deweloperów. Na rynek trafiło bowiem aż pięć takich produkcji - Inner Chains, Regalia: Of Men and Monarchs, Detached, Timber Tennis oraz konsolowa wersja Shadow Warrior 2. Ponadto zapowiedziano telewizyjną adaptację "sagi" o wiedźminie.

gry

Adrian Werner

22 maja 2017

Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (15-21 maja 2017 r.)
Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (17-23 kwietnia 2017 r.)

Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (17-23 kwietnia 2017 r.)

Miniony tydzień należał do owocnych dla polskiego rynku gier. Obejrzeliśmy świeże zwiastuny SEVEN: The Days Long Gone i Detached, studio Wastelands Interactive ujawniło Cooking Simulator, a Crazy Rocks Studios zapowiedziało zakręconą strzelankę Ski Sniper, w której będziemy mordowali skoczków narciarskich. Oprócz tego opóźniono premierę Inner Chains, a Cenega została polskim wydawcą Get Even.

gry

Adrian Werner

24 kwietnia 2017

Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (17-23 kwietnia 2017 r.)
Inner Chains - polski horror zadebiutuje 20 kwietnia na PC

Inner Chains - polski horror zadebiutuje 20 kwietnia na PC

Firma IMGN.PRO podała datę premiery pecetowego wydania gry Inner Chains. Polska produkcja w klimatach horroru ma zadebiutować 20 kwietnia - zarówno w formie cyfrowej (na Steamie), jak i w wydaniu pudełkowym od Cenegi.

gry

Jakub Błażewicz

29 marca 2017

Inner Chains - polski horror zadebiutuje 20 kwietnia na PC
Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (6-12 marca 2017 r.)

Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (6-12 marca 2017 r.)

Miniony tydzień ponownie okazał się owocny dla polskiego rynku gier. Zapowiedziano projekty House Flipper i Oh...Sir!! The Hollywood Roast oraz pudełkowe wydanie Beat Cop (od Techlandu), obejrzeliśmy nowe materiały video z Observer i Inner Chains oraz dowiedzieliśmy się, kto udzieli głosu głównej bohaterce w zlokalizowanej wersji gry Syberia 3. Ponadto wyszedł nowy, urodzinowy numer CD-Action.

gry

Adrian Werner

13 marca 2017

Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (6-12 marca 2017 r.)
Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (28 listopada - 5 grudnia 2016 r.)

Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (28 listopada - 5 grudnia 2016 r.)

Miniony tydzień okazał się całkiem owocny dla polskiego rynku gier. Zapowiedziano remaster strzelanki Bulletstorm i wypuszczono nowe materiały video z gier Agony, Inner Chains, SEVEN: The Days Long Gone oraz Sniper: Ghost Warrior 3. Ponadto Cenega dołączyła LEGO Worlds do swojego katalogu wydawniczego, a SEVEN dostało dofinansowanie od Epic Games.

gry

Adrian Werner

5 grudnia 2016

Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (28 listopada - 5 grudnia 2016 r.)
Inner Chains - polski FPS ukaże się także na konsolach PlayStation 4 i Xbox One

Inner Chains - polski FPS ukaże się także na konsolach PlayStation 4 i Xbox One

Firma IMGN.PRO została wydawcą polskiej strzelanki Inner Chains. Produkcja pierwotnie miała ukazać się tylko na PC-tach, ale ostatecznie trafi też na konsole PlayStation 4 i Xbox One.

gry

Kamil Zwijacz

7 października 2016

Inner Chains - polski FPS ukaże się także na konsolach PlayStation 4 i Xbox One
Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (13-19 czerwca 2016 r.)

Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (13-19 czerwca 2016 r.)

Miniony tydzień był dla polskich firm bardzo aktywny. Studia Bloober Team i CD Projekt RED ujawniły nowe gry podczas targów E3, zespół Telepath's Tree opóźnił premierę Inner Chains, Techland zapowiedział pudełkowe wydanie Mount & Blade: Warband na PS4 i XOne, a Cenega wzbogaciła serię Pomarańczowa Kolekcja Klasyki. Wspominamy też o wkładzie Platige Image w zwiastuny gier Watch Dogs 2 i Prey.

gry

Adrian Werner

20 czerwca 2016

Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (13-19 czerwca 2016 r.)
Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (7-13 marca 2016 r.)

Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (7-13 marca 2016 r.)

W minionym tygodniu na polskim rynku gier działo się sporo. Techland zapowiedział rodzime wydanie Assetto Corsy na PS4 i XOne, poznaliśmy zawartość jubileuszowego numeru CD-Action (20-lecie), Inner Chains odniosło sukces na Kickstarterze, a CD Projekt RED ujawnił swoje plany na przyszłość i podzielił się wynikami sprzedaży serii Wiedźmin.

gry

Adrian Werner

14 marca 2016

Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (7-13 marca 2016 r.)
Inner Chains - pierwszy gameplay trailer polskiego FPS-a od współtwórców Wiedźmina

Inner Chains - pierwszy gameplay trailer polskiego FPS-a od współtwórców Wiedźmina

Polska produkcja od studia Telepath's Tree (współtwórców m.in. Wiedźmina i Painkillera) otrzymała pierwszy zwiastun z rozgrywką. Inner Chains będzie FPS-em w klimatach horroru na silniku Unreal 4. Jednocześnie deweloper poprosił fanów o wsparcie finansowe na Kickstarterze oraz o głosy w programie Steam Greenlight.

gry

Łukasz Szliselman

3 marca 2016

Inner Chains - pierwszy gameplay trailer polskiego FPS-a od współtwórców Wiedźmina
Inner Chains - kolejne screeny z polskiego horroru

Inner Chains - kolejne screeny z polskiego horroru

Studio Telepath’s Tree zaprezentowało kilka kolejnych screenów z powstającego surrealistycznego horroru Inner Chains. Produkcja przeznaczona jest na komputery PC, ale nie wiemy, kiedy ujrzy światło dzienne.

gry

Kamil Zwijacz

17 grudnia 2015

Inner Chains - kolejne screeny z polskiego horroru

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Inner Chains:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core 2 Duo 2.8 GHz/AMD Phenom II X4 3 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1.5 GB GeForce GTX 770/Radeon HD 7770 lub lepsza, 15 GB HDD, Windows 7(SP1)/8.1/10 64-bit.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i3 3.5 GHz/AMD FX-8350 4.0 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 3 GB GeForce GTX 970/4 GB Radeon R9 380 lub lepsza, 15 GB HDD, Windows 7(SP1)/8.1/10 64-bit.

Oceny gry

Średnie Oceny:

4.6

Ocena Graczy

Średnia z 89 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

4.9

Ocena STEAM

"Mieszane"

Średnia z 329 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Oceny Recenzentów i Ekspertów

4.5
Filip Grabski
PC

Filip Grabski

Recenzent GRYOnline.pl

2017.05.24

Gdy Inner Chains zaistniało w świadomości graczy, autorzy najsilniej promowali wyjątkowy styl wizualny swojego debiutanckiego dzieła. Czy pełna, ukończona wersja tego ciekawie zapowiadającego się FPS-a ma do zaoferowania coś więcej niż ładne obrazki?

7.0
RoyPremium
PC

RoyPremium

Ekspert

2024.09.22

Ta gra ma sporo wad. Cała narracja to jeden największy stek bzdur, jaki dany mi było usłyszeć w grach. Okazuje się zaletą, że przez większość rozgrywki nie rozumiemy napisów na malowidłach, bo totalnie nic sensownego na nich nie ma. Finałowy boss nawet słowem się nie odezwie, żeby coś rozjaśnić. Przez pierwszy rozdział kapturniki to nasi sojusznicy, tylko po to by w kolejnych z jakiegoś powodu atakować nas bez słowa.Jest tragedia, ale cutscenka wprowadzająca jest ładna, lokacje są ładne i klimat jak najbardziej jest, więc ten klimat to jest dokładnie to, dla czego się gra w tę grę. Szanuję za naturalistyczne wytłumaczenie działania mechanik gameplayu, punkty zapisu i kwiatki wskazujące drogę. Duży props należy się za design poziomów. Oczywiście wszystko jest liniowe, ale areny bardzo ładnie się rozwidlają i można do ważnych miejsc dotrzeć wielowa różnymi drogami, a przy okazji też można szukać schowanych pomieszczeń. Choć brakuje nagród za eksplorację. Znajdźki są właściwie 3 i są to screeny koncepcyjne. Teoretycznie nagrodą miały być te odnajdywane literki, ale na finał okazuje się, że pełno literek się powtarza, więc jak ktoś coś przegapił, to spokojnie ma drugą szansę je odnaleźć. No i to bieganie... nie można szybko eksplorować, bo po 3 sekundach nasz bohater dostaje ataku astmy i musi chodzić. Spory problem absolutnie i przez to gra jest bardzo powolna. Twórcy mieli ciekawy pomysł na walkę, by wykorzystywać przeszkody środowiskowe do niszczenia przeciwników, ale często to przerost formy nad treścią, no i one naprawdę nie robią aż takiej krzywdy wrogom, by specjalnie na nich polegać. Zwyczajne strzelanie jest najlepsze, zwłaszcza że amunicji i zdrowia raczej nie brakuje, ale to dobrze, bo grę przechodzi się płynnie i nie zawiesza się w danym miejscu. To prawda, że nic tu nie jest specjalnie dobre, strzelanie jakoś super satysfakcji nie daje. Przeciwnicy łykają masę pocisków i nijak ich to nie rusza, a nasze bronie błyskawicznie się nagrzewają, więc nazywanie tego fpsem to strzelanie sobie w stopę, a tak napisane jest na Steamie. Czy Scorn ma napisane, że jest fpsem? No nie, a Inner Chains to totalnie coś w stylu Scorna. Świetna podróż, mega klimat, tylko bardzo mało sensu w tym wszystkim. Nic nie jest jednak aż tak spartolone, żeby zabić przyjemność z gry, więc finalnie lepiej sprawdzić, niż nie sprawdzić.

6.5
PC

KORZYCH

Ekspert

2019.09.02

Nie czytajcie recenzji, fajnie sobie postrzelać, pogłówkować lekko, pozbierać te litery. Grafika bardzo fajna. Jednak brak narracji jest dziwny i początek gdzie się tylko chodzi.

5.5
Vlad Tepes
PC

Vlad Tepes

Ekspert

2018.02.26

Gra pomimo toporności w strzelaniu i samym poruszaniu się ma swój klimat. Skończyłem ją w parę h znajdując wszystkie litery oprócz "x" ;) Bronie są 3 z alt strzałem, przeciwników kilku (1 boss!) z paroma rodzajami agresywnych roślin, także raczej biednie. Grafika i muzyka może być, ale u mnie coś się cięło na max ustawieniach mimo, że np. Destiny 2 działa bez zarzutu. Podsumowując gra na raz z średnioprzyjemnym gameplayem...

3.5
Butryk89
PC

Butryk89

Ekspert

2017.05.27

Grafika niesamowita? Przecież to nie wygląda jak na Unreal Engine 4. Jedyna gra z bajerami graficznymi, która tak naprawdę wyciągnęła wszystkie poty z tego silnika (pomijam jakość optymalizacji, chociaż u mnie gra działała bardzo dobrze mimo średniej karty) to Batman Arkham Knight. Inner Chains ma okropny design postaci, kanciaste, jak sprzed 7-8 lat. Tekstury bardzo słabej jakości. Z daleka może to prezentuje jakiś poziom, ale i tak wygląda to jak na wcześniejszej wersji silnika.I czemu nie można dać 1,2, 3 tej grze? Bo twórcy niby się starali? Dźwięk leży, AI leży, historia leży, muzycznie nawet nie buduje to klimatu. Wszystko praktycznie leży i na zachętę ludzie mają dawać 7-8? Na zachętę dają 2-3, by zobaczyli twórcy, że spartaczyli robotę i jak chcą sprzedaż gry i dobre noty to niech się przyłożą i wezmą za robotę, a nie tylko "Starają się".

1.0
PC

wwad

Ekspert

2017.05.23

Samą grafiką dla mnie dobrej gry się nie zrobi. 1h gry i ja podziękowałem nie ma sensu w to grać dla mnie to strata czasu i pieniędzy. Niby klimat fajny mroczny ale nie mam totalnie pojęcia o co w tej grze chodzi a tylko spacerowanie po mrocznych podziemiach ( czasem przyłożenie piąchą jak niedorobiony bokser ) zombiakowi samo z siebie jest bez sensu.Daję 1 punkt za grafikę bo jest naprawdę ładna a cała reszta w tej grze nie istnieje.

3.0
xKoweKx [stalker.pl]
PC

xKoweKx [stalker.pl]

Ekspert

2025.05.24

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2018-08-30
23:18

Damix199 Pretorianin

Damix199

„Grafika to nie wszystko…”

Jedynym wielkim plusem tej całej produkcji jest grafika i design świata, poza tym nie ma tu nic godnego uwagi, to zwyczajny okrojony shooter z elementami logicznymi.
Mimo wszystko bardzo przyjemnie mi się grało. Szkoda że sztuczna inteligencja wrogów jest gorsza niż w każdym innym znanym mi tytule budżetowej produkcji.

Ciężko jest polecić coś, co w większości przypadków będzie budziło skrajne emocje, jak dla mnie można poświęcić te 4-5h by chociaż podziwiać tę wspaniałą wizualną oprawę, a gdyby producent miał więcej czasu to i z tego mogłoby wyjść całkiem coś przyzwoitego, niektórzy narzekają na optymalizację, mi gra chodzi płynnie na max detalach, także…

OCENA:

GRAFIKA: 9/10
DŹWIĘK: 6/10
GRYWALNOŚĆ: 4/10

Komentarz: Damix199
2019-09-02
20:33

KORZYCH Centurion

Nie czytajcie recenzji, fajnie sobie postrzelać, pogłówkować lekko, pozbierać te litery. Grafika bardzo fajna. Jednak brak narracji jest dziwny i początek gdzie się tylko chodzi.

Komentarz: KORZYCH
2020-03-21
20:41

Jad80 Pretorianin

Jak slaba jest ta gra to widac juz po cenie, nie oferuje nic poza plontaniem sie w ciemnosciach i utrudnianie tam zycia kolejnymi nudnymi udziwnieniami moim zdaniem juz Kings of Lorn jest o klase lepszy, jedynie optymalizacja jest dobra przynajmniej w 1080 gra na starym sprzecie chodzi plynnie bez zadnych spadkow, ale gralem juz w dema ciekawsze od niej.

Komentarz: Jad80
2021-06-03
08:44

Vorightaun Pretorianin

Vorightaun
👍

Dla mnie jest ciekawy i surrealistyczny klimat. Uwielbiam podróż.

Kumam że nie każdy gustuje. (Ale moje osobiste decyzje i dam 10.)

Komentarz: Vorightaun
2024-09-22
21:58

RoyPremium Konsul

RoyPremium

Ta gra ma sporo wad. Cała narracja to jeden największy stek bzdur, jaki dany mi było usłyszeć w grach. Okazuje się zaletą, że przez większość rozgrywki nie rozumiemy napisów na malowidłach, bo totalnie nic sensownego na nich nie ma. Finałowy boss nawet słowem się nie odezwie, żeby coś rozjaśnić. Przez pierwszy rozdział kapturniki to nasi sojusznicy, tylko po to by w kolejnych z jakiegoś powodu atakować nas bez słowa.

Jest tragedia, ale cutscenka wprowadzająca jest ładna, lokacje są ładne i klimat jak najbardziej jest, więc ten klimat to jest dokładnie to, dla czego się gra w tę grę. Szanuję za naturalistyczne wytłumaczenie działania mechanik gameplayu, punkty zapisu i kwiatki wskazujące drogę.

Duży props należy się za design poziomów. Oczywiście wszystko jest liniowe, ale areny bardzo ładnie się rozwidlają i można do ważnych miejsc dotrzeć wielowa różnymi drogami, a przy okazji też można szukać schowanych pomieszczeń. Choć brakuje nagród za eksplorację. Znajdźki są właściwie 3 i są to screeny koncepcyjne. Teoretycznie nagrodą miały być te odnajdywane literki, ale na finał okazuje się, że pełno literek się powtarza, więc jak ktoś coś przegapił, to spokojnie ma drugą szansę je odnaleźć. No i to bieganie... nie można szybko eksplorować, bo po 3 sekundach nasz bohater dostaje ataku astmy i musi chodzić. Spory problem absolutnie i przez to gra jest bardzo powolna.

Twórcy mieli ciekawy pomysł na walkę, by wykorzystywać przeszkody środowiskowe do niszczenia przeciwników, ale często to przerost formy nad treścią, no i one naprawdę nie robią aż takiej krzywdy wrogom, by specjalnie na nich polegać. Zwyczajne strzelanie jest najlepsze, zwłaszcza że amunicji i zdrowia raczej nie brakuje, ale to dobrze, bo grę przechodzi się płynnie i nie zawiesza się w danym miejscu.

To prawda, że nic tu nie jest specjalnie dobre, strzelanie jakoś super satysfakcji nie daje. Przeciwnicy łykają masę pocisków i nijak ich to nie rusza, a nasze bronie błyskawicznie się nagrzewają, więc nazywanie tego fpsem to strzelanie sobie w stopę, a tak napisane jest na Steamie. Czy Scorn ma napisane, że jest fpsem? No nie, a Inner Chains to totalnie coś w stylu Scorna. Świetna podróż, mega klimat, tylko bardzo mało sensu w tym wszystkim. Nic nie jest jednak aż tak spartolone, żeby zabić przyjemność z gry, więc finalnie lepiej sprawdzić, niż nie sprawdzić.

Komentarz: RoyPremium

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl