57. Ekonomiczne - według daty premiery
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 57. Gry o tematyce Ekonomiczne ułożone według daty premiery.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Holiday World
Strategiczne 30 lipca 2004
Holiday World to strategia ekonomiczna od studia Island Games. W produkcie tym dane jest nam wcielić się w zarządcę kurortu wakacyjnego, a naszym głównym zadaniem – jak w niemal każdym tycoonie - jest zarabianie pieniędzy, pod pretekstem spełniania zachcianek klientów.

Shrine Circus Tycoon
Strategiczne 29 czerwca 2004
Shrine Circus Tycoon, to jak sama nazwa wskazuje, kolejna gra należąca do gatunku „tycoonów”. Tym razem pod swe skrzydła bierzemy cały cyrk i wszystko, co się z tym wiąże.

John Deere American Farmer
Strategiczne 28 czerwca 2004
John Deere American Farmer to jeden z wielu „tycoonów”, tym razem przenoszący gracza – jak sama nazwa wskazuje - w realia wielkich, amerykańskich farm. Użytkownik, dzięki producentom ze studia Gabriel Interactive planuje i buduje własne ranczo, dbając przy tym o całą masę rzeczy znanych doskonale prawdziwym ranczerom.

Carnival Cruise Lines Tycoon 2005: Island Hopping
Strategiczne 21 czerwca 2004
Kolejny przedstawiciel słynnego gatunku tycoon'ów, który powstał w niewielkim studiu developerskim Artex Software, znanym do tej pory z niedokończonego projektu „Iron Dignity”. W „Carnival Cruise Line Tycoon” gracz zarządza ogromnym i niezwykle luksusowym liniowcem, musi nie tylko zadbać o odpowiednie wyposażenie statku, ale i skutecznie wypromować kolejne rejsy, tak aby wypełnić okręt spragnionymi wrażeń turystami.

Transport Giant
Strategiczne 9 czerwca 2004
Strategia ekonomiczna stworzona przez JoWooD Entertainment AG. Akcja rozpoczyna się w 1850 roku, w okresie wielkiego boomu gospodarczego. Gracz wciela się we właściciela firmy zajmującej się przewożeniem surowców oraz pracowników fabryk i zakładów przemysłowych. Jego zadaniem jest zapewnienie firmie dynamicznego rozwoju, by na przestrzeni dwóch kolejnych stuleci przekształciła się ona w prawdziwe transportowe imperium.

Wildlife Park: Wild Creatures
Strategiczne 30 maja 2004
Wild Creatures to podtytuł pełnoprawnego rozszerzenia do rozbudowanej strategii ekonomicznej, pt. Wildlife Park, której premiera miała miejsce w maju 2003 roku i która pozwalała graczom na sprawdzenie się w roli menadżera ogrodu zoologicznego.

Anno 1503: Treasures, Monsters and Pirates
Strategiczne 25 maja 2004
Treasures, Monsters and Pirates to oficjalny dodatek do gry Anno 1503: The New World, który wszystkim entuzjastom pierwowzoru ma do zaoferowania zarówno zupełnie nowe wyzwania, jak i rozwinięcie starych pomysłów.

Europa Universalis: Mroczne Wieki
Strategiczne 18 kwietnia 2004
Kontynuacja (i zarazem spin-off) wydanej w 2001 roku gry strategicznej Europa Universalis II, koncentrującej się na losach świata w ciągu 400 lat (1419-1820). Pod względem ram czasowych, gra Crusader Kings (dostępna w Polsce pod nazwą Europa Universalis: Mroczne Wieki) stanowi swoisty prolog do wspomnianej pełnoprawnej odsłony cyklu, cofając graczy znacznie wcześniej i pozwalając im pokierować losami mocarstw europejskich w okresie 1066-1419 r.

Harvest Moon: A Wonderful Life
RPG 16 marca 2004
W Harvest Moon: A Wonderful Life wcielamy się tu w postać młodego człowieka, który pewnego dnia otrzymał od swego ojca gospodarstwo. Naszym zadaniem jest utrzymanie farmy, a także wykonywanie różnorodnych zadań dla napotykanych postaci i sąsiadów.

School Tycoon
Symulacje 9 lutego 2004
School Tycoon to stworzona z myślą o graczach z ambicjami zreformowania systemu kształcenia strategia ekonomiczna, wzbogacona o elementy symulacyjne. Dzieło zespołu deweloperskiego Cat Daddy Games umożliwia wcielenie się w rolę szefa centrum edukacyjnego, do którego obowiązków należy m.in. rozbudowa placówki, zarządzanie ciałem pedagogicznym i ustalanie planów lekcji.

Luxury Liner Tycoon
Strategiczne 24 stycznia 2004
Luxury Liner Tycoon to strategia-ekonomiczna oparta na idei popularnych Tycoonów, czyli w skrócie - buduj, zarządzaj i zarabiaj pieniądze. Całość w sporym stopniu przypomina Cruise Ship Tycoon - możemy sprawdzić się w kierowaniu statkiem wypoczynkowo-turystycznym.

Outdoor Life: Sportman's Challenge
Strategiczne 5 stycznia 2004
Dość nietypowa gra strategiczna. W przeciwieństwie do wielu innych pozycji, w których mamy okazję wcielić się w postać myśliwego, tym razem musimy pokierować profesjonalnym ośrodkiem zlokalizowanym w lesie.

Harvest Moon: More Friends of Mineral Town
RPG 12 grudnia 2003
Harvest Moon: More Friends of Mineral Town to kolejna gra, przenosząca nas do świata znanego z kilku innych konsol. Jest to tytuł przeznaczony raczej dla płci pięknej, w przeciwieństwie do poprzedniego wydanego na GBA, gdzie głównym bohaterem był mężczyzna. Tym razem to kobiety mogą się sprawdzić w roli gospodyni farmy.

Victoria: Empire Under the Sun
Strategiczne 18 listopada 2003
Kolejna, piąta już część znanej serii gier strategicznych Europa Universalis, która przenosi nas w okres pomiędzy XIX wiekiem a pierwszymi dekadami wieku XX. Jest to czas, w którym dokonano wielu odkryć i postępów naukowych, jest to także okres krwawych starć Pierwszej Wojny Światowej.

Harvest Moon: Friends of Mineral Town
RPG 17 listopada 2003
Harvest Moon: Friends of Mineral Town to gra z gatunku jRPG, będąca adaptacją przeboju wydanego wcześniej w wersji na konsolę PlayStation - Harvest Moon: Back to the Nature. Gracz kieruje poczynaniami bohatera, który niespodziewanie dziedziczy gospodarstwo, a jego zadaniem jest doprowadzić je do rozkwitu. Gra wyprodukowana została przez Marvelous Entertainment.

Sid Meier's Civilization III: Conquests
Strategiczne 4 listopada 2003
Drugi oficjalny dodatek do trzeciej części serii strategii turowych od Sida Meiera i jego nowego studia Firaxis Games. Sid Meier's Civilization III: Conquests pozwala graczom wziąć udział w największych podbojach znanych z historii ludzkiej cywilizacji, w tym w Mezopotamii czy Ameryce. W każdej z ośmiu kampanii przygotowanych przez autorów obejmujemy pieczę nad jedną z nowych nacji (m.in.

The Sims Abrakadabra
Symulacje 29 października 2003
Siódmy i ostatni dodatek do pierwszej odsłony popularnego cyklu humorystycznych symulatorów życia. The Sims: Abrakadabra wprowadza do gry magię oraz związane z nią miejsca i akcesoria. Po zainstalowaniu dodatku, nasz Sim może nauczyć się rzucać zaklęcia, które np. wpłyną na uczucia, jakim darzą go inni, pozwolą zemścić się na znienawidzonym sąsiedzie czy też pomogą wykonać codzienne obowiązki.

Airport Tycoon 3
Strategiczne 27 października 2003
Kolejna część strategiczno-ekonomicznej serii, w której gracz staje przed zadaniem zaprojektowania, wybudowania i w końcu prowadzenia ogromnego międzynarodowego portu lotniczego. Autorzy postawili na realizm, więc trzeba dbać m.in. o stan techniczny maszyn, punktualność lotów, elokwentną obsługę, bezpieczeństwo na pokładzie samolotów, odpowiednie ceny biletów i płace pracownicze.

Railroad Tycoon 3
Strategiczne 27 października 2003
Trzecia część gry strategicznej pt. Railroad Tycoon, która pierwotnie zadebiutowała w roku 1990. Rzeczony tytuł ponownie umożliwia użytkownikom pokierowanie rozwojem konsorcjum transportowego, specjalizującego się w przewozach kolejowych.

Rollercoaster Tycoon II: Time Twister
Strategiczne 21 października 2003
Drugi oficjalny dodatek do gry RollerCoaster Tycoon 2. Rozszerza on podstawową wersję gry o możliwość stworzenia parku rozrywki w stylu nawiązującym do odmiennych epok historycznych; począwszy od ery prehistorycznej i mitologicznej, poprzez średniowiecze, a na erze Rock & Rolla (lata 50-te) i przyszłości kończąc.

Railroad Pioneer
Strategiczne 17 października 2003
Produkcja łącząca elementy ekonomiczne z wybranymi cechami gatunku RTS, typu eksploracja i zdobywanie terytorium. Gracz obejmuje piecze nad jedną z pierwszych amerykańskich kompanii kolejowych.

Vegas: Make it Big
Strategiczne 17 października 2003
Strategia ekonomiczna stworzona przez zespół Deep Red Games, znany dzięki wyprodukowaniu takich popularnych ekonomicznych simów jak Monopoly Tycoon czy Beach Life. Gra pozwala graczom dorobić się fortuny w Las Vegas, królestwie kasyn, hoteli, itp.

Space Colony
Strategiczne 14 października 2003
Space Colony to utrzymana w klimatach science-fiction strategia ekonomiczna, stworzona przez zespół deweloperski studia FireFly. Gracz wciela się w rolę kolonizatora obcej planety, który przy użyciu dostępnych środków stara się zbudować tętniące życiem, galaktyczne metropolie. Zadanie jest o tyle trudne, że rozgrywka toczy się w czasie rzeczywistym, a na mieszkańców kolonii czyha mnóstwo niebezpieczeństw.

SeaWorld Adventure Parks Tycoon
Strategiczne 1 października 2003
SeaWorld Adventure Parks Tycoon to kolejna produkcja spod znaku tycoonów, będących strategiami ekonomicznymi takich miejsc, jak park rozrywki czy lotnisko. Tym razem gracz może sprawdzić się w roli zarządcy wodnego parku rozgrywki.