56. Ekonomiczne - według daty premiery
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 56. Gry o tematyce Ekonomiczne ułożone według daty premiery.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Coffee Tycoon
Strategiczne 30 marca 2005
Coffee Tycoon to gra strategiczno-ekonomiczna, za której przygotowanie odpowiada zespół developerski Anarchy Enterprises (twórcy m.in. National Lampoon's University Tycoon, Moon Tycoon i Deep Sea Tycoon).

The Sims 2: Na Studiach
Symulacje 1 marca 2005
Pierwszy dodatek do drugiej odsłony bestsellerowego cyklu symulującego życie wirtualnych postaci. The Sims 2: Na Studiach pozwala Simom odebrać wyższe wykształcenie i zasmakować życia akademickiego. Możemy posłać naszych podopiecznych do college’u, aby zdobywali tam specjalistyczną wiedzę, powiększali swój krąg znajomych i uczestniczyli w hucznych imprezach. Przyszli studenci mają do wyboru jedenaście kierunków oraz cztery ścieżki kariery zawodowej po ich ukończeniu.

Oil Tycoon 2
Strategiczne 13 lutego 2005
Oil Tycoon 2 to druga odsłona gry strategiczno-ekonomicznej, która pozwalała graczom na zbudowanie olbrzymiego koncernu wyspecjalizowanego w handlu ropą naftową, bardzo często nazywaną przecież „czarnym złotem”.

The Settlers: Dziedzictwo Królów
Strategiczne 8 lutego 2005
Piąta część popularnej serii strategiczno-ekonomicznej, rozwijanej nieprzerwanie od 1993 roku przez niemieckie studio Blue Byte Software. W pracach nad kolejną odsłoną gry autorów cyklu wspomagał Bruce Milligan, odpowiedzialny w przeszłości za takie hity, jak Civilization czy Tropico. Akcja tytułu przenosi nas w nieco inne, poważniejsze realia, nawiązujące do czasów europejskiego średniowiecza, zaś osią fabuły jest odbicie utraconego w przeszłości królestwa z rąk złowieszczego tyrana.

Playboy: The Mansion
Strategiczne 25 stycznia 2005
Pierwsza gra na dużą skalę, powstała na zlecenie wydawcy chyba najsłynniejszego magazynu dla mężczyzn – Playboy Enterprises, Inc, który postanowił poszerzyć swoją ofertę i wejść z nią również na rynek gier video.

SeaWorld Adventure Parks Tycoon 2
Strategiczne 15 stycznia 2005
Strategia ekonomiczna, stworzona przez firmę wydawniczą Activision Value wraz ze studiem developerskim Deep Red Games. Tak jak pierwsza część gry z tej serii, jest to symulator parku wodnego.

Monopoly (2004)
Towarzyskie 16 listopada 2004
Monopoly to znana i lubiana przez wszystkich gra planszowa, polegająca na inwestowaniu pieniędzy w nieruchomości oraz czerpaniu zysków z ich posiadania. Twórcą opisywanej pozycji jest firma Takara, wydawcą natomiast Destination Software.

Pyro Tycoon
Strategiczne 16 listopada 2004
Pyro Tycoon to strategia ekonomiczna, który daje nam możliwość wcielenia się w rolę pirotechnika. Celem nadrzędnym jest właśnie zrobienie wielkiej kariery, od prowincjonalnego hurtownika do światowego wytwórcy sztucznych ogni.

Zoo Tycoon 2
Strategiczne 12 listopada 2004
Kontynuacja popularnej strategii ekonomicznej opracowana przez studio Blue Fang Games. Gracz po raz kolejny wciela się w zarządcę tytułowego zoo, w którym może się pojawić trzydzieści gatunków zwierząt. Z uwagi na fakt, że nasi podopieczni wymagają stałego nadzoru, konieczne jest zatrudnienie odpowiednio wyszkolonego personelu, czyli treserów i sprzątaczy oraz ochrony; nie bez znaczenia pozostają również osoby zabawiające gości.

Immortal Cities: Children of the Nile
Strategiczne 9 listopada 2004
Strategia ekonomiczna (tzw. „city-building game”) zrealizowana przez studio Tilted Mill Entertainment, założone przez osoby, które niegdyś stanowiły trzon zespołu Impressions Games znanego z takich gier jak: Caesar, Pharaoh i Zeus: Master of Olympus.

RollerCoaster Tycoon 3
Strategiczne 2 listopada 2004
Trzecia część znanej strategiczno-ekonomicznej serii RollerCoaster Tycoon. Jej poprzednie odsłony okazały się dużymi sukcesami wydawniczymi sprzedając się (łącznie z dodatkami) w ponad siedmiu milionach egzemplarzy na całym świecie.

Ski Resort Extreme
Strategiczne 31 października 2004
Kontynuacja serii Ski Resort Tycoon autorstwa Cat Daddy Games, firmy, która zasłynęła na rynku gier komputerowych właśnie dzięki strategiom. Po raz kolejny otrzymujemy możliwość zbudowania i poprowadzenia ośrodka sportów zimowych.

Medieval Lords: Buduj, broń, zdobywaj
Strategiczne 29 października 2004
Strategia ekonomiczna, w której gracz staje przed obowiązkiem zarządzania średniowiecznym miastem. Musi dbać o prawidłowy rozwój metropolii obejmujący warstwę ekonomiczną i technologiczną (polityka wewnętrzna), a także bronić jej przed atakami sąsiadów.

Shopping Centre Tycoon
Strategiczne 29 października 2004
Shopping Centre Tycoon jest grą ekonomiczną, należącą do całkiem popularnego podgatunku tycoonów, czyli programów symulujących zarządzanie różnego rodzaju placówkami, firmami czy ośrodkami.

National Lampoon's University Tycoon
Strategiczne 24 października 2004
Gra ekonomiczno-strategiczna, ukazująca zwariowany świat codziennego życia studenckiego. Za jej powstanie odpowiada studio programistyczne Anarchy Enterprise, które do tej pory zasłynęło z takich produkcji jak Aquazots oraz Ant War.

Knights of Honor
Strategiczne 1 października 2004
Rozbudowana strategia czasu rzeczywistego, przygotowana przez zespół developerski Black Sea Studios z akcją rozgrywającą się w czasach średniowiecza. Naszym zadaniem jest stworzenie potężnego imperium i podbicie wrogo nastawionych narodów. W tym celu musimy opanować sztukę wojny, dyplomacji i ekonomii.

Outpost Kaloki
Strategiczne 29 września 2004
Outpost Kaloki to osadzona w realiach science-fiction, humorystyczna strategia typu tycoon. Gracz wciela się w rolę szefa orbitalnego kompleksu restauracyjno-rekreacyjnego, a jego zadaniem jest podejmowanie gości z różnych zakątków galaktyki. Tytuł wyprodukowany został przez studio NinjaBee, będące oddziałem firmy Wahoo Studios.

Civilization III: Złota Edycja
Strategiczne 14 września 2004
Sid Meier’s Civilization III: Złota edycja to zbiorcze wydanie turowej strategii Sid Meier’s Civilization III i obu dodatków do niej: Play the World i Conquests. Sid Meier's Civilization III to trzecia odsłona kultowej gry strategicznej, w której mamy sposobność stworzyć największą cywilizację na Ziemi. Dowódcy wojsk zdobywają doświadczenie w boju, dzięki czemu ich umiejętności walki wzrastają.

Port Royale 2
Strategiczne 10 września 2004
Port Royale 2 to kontynuacja wydanej w 2002 roku strategii ekonomicznej Port Royale. Akcja gry osadzona została w realiach XVII-wiecznych Karaibów, a gracz ma za zadanie osiągnąć jak największe wpływy w Nowym Świecie wszelkimi dostępnymi metodami (m.in. handel, piractwo, niewolnictwo, przemysł oraz polityka). Deweloperzy ze studia Ascaron Software przygotowali m.in. widowiskowe bitwy morskie, złożony system ekonomiczno-gospodarczy, a także zaawansowane skrypty sztucznej inteligencji.

Chris Sawyer's Locomotion
Strategiczne 7 września 2004
Locomotion stanowi de facto kontynuację niezwykle popularnej gry strategiczno-ekonomicznej, zatytułowanej Transport Tycoon i wprowadzonej do sprzedaży w 1994 roku. Zatem ponownie należy administrować ogromną korporacją przewozową, operującą na lądzie i wodzie oraz w przestrzeni powietrznej.

Transport Giant: Na Końcu Świata
Strategiczne 3 września 2004
Rozszerzenie do gry Transport Giant, opracowane przez autorów oryginału – firmę JoWooD Entertainment AG. Tym razem trafiamy do Australii, w której rozwój naszego przedsiębiorstwa transportowego rządzi się nieco innymi prawami. W trakcie zabawy musimy bowiem współpracować nie tylko z fabrykami samochodów i kopalniami, lecz także między innymi z właścicielami ferm krokodyli i strusi.

Medieval Conquest
Strategiczne 24 sierpnia 2004
Medieval Conquest to ciekawa gra strategiczno-ekonomiczna, która w wybranych aspektach przypomina słynną już serię The Settlers. Gracze stają tutaj na czele stylizowanego na średniowiecze, fantastycznego królestwa, zaś w czasie rozgrywki muszą dbać zarówno o odpieranie wrogich ataków czy rozszerzenie dotychczasowych granic państwa, jak i rozwijanie jego zaplecza.

The Political Machine 2004
Symulacje 10 sierpnia 2004
Kolejna, po znakomitej gwiezdnej strategii Galactic Civilizations, ambitna produkcja zespołu Stardock Systems Inc. Ambitna, ponieważ autorzy postanowili przedstawić graczom interesujący i trudny temat amerykańskich wyborów prezydenckich, rzecz jasna, w ujęciu bardzo realistycznym, stawiając na treść, a nie efektowne audiowizualne wodotryski.

Zoo Empire
Strategiczne 4 sierpnia 2004
Strategia ekonomiczna umożliwiająca tworzenie zupełnie od podstaw własnego ogrodu zoologicznego. Naszym zadaniem jest opieka nad zwierzętami, dbanie o ich zdrowie, kondycję i wyżywienie, zatrudnianie pracowników i opiekunów zwierząt oraz sprowadzanie nowych gatunków dla uatrakcyjnienia naszego Zoo.