

Najciekawsze materiały do: Painkiller

„Nie wyszło nam”. Dwóch deweloperów z Polski znalazło pretekst do wspomnień i wyjaśnienia kilku „nieścisłości”
wiadomość25 czerwca 2025
Marek Tymiński wspomniał czasy wspólnej pracy z Adrianem Chmielarzem, która z tajemniczych przyczyn dobiegła końca. Drugi twórca odniósł się do jego wypowiedzi, wskazując na parę nieścisłości.

Kultowa strzelanka FPP powróci na rynek po 13 długich latach. Painkiller w końcu ma dokładną datę premiery
wiadomość24 czerwca 2025
Po długim czasie oczekiwania nastąpi powrót kultowej niegdyś serii strzelanek Painkiller. Gra polskiego studia Anshar trafi w ręce graczy w październiku. Zamówienia, do których zachęca świeży zwiastun, można składać już teraz.

Ruszyły zapisy do zamkniętych testów Painkillera. Twórcy przez pomyłkę zalecali 500 GB miejsca na dysku
wiadomość29 maja 2025
Wkrótce nadarzy się okazja do zagrania w reboot znanej serii Painkiller. Polskie studio Anshar organizuje testy techniczne nadchodzącego FPS-a.

Reboot kultowego polskiego FPS-a będzie równie mroczny i brutalny jak pierwowzór. Zobacz w akcji bronie z nowego Painkillera, na czele z ikoniczną kołkownicą
wiadomość18 kwietnia 2025
Katowickie studio Anshar pochwaliło się nowym trailerem reboot’u kultowego Painkillera. Tym razem możemy przyjrzeć się bliżej narzędziom piekielnego mordu.

Legendarna polska strzelanka powróci w nowym, mniej mrocznym wydaniu. Reboot Painkillera mocno przypomina Dooma i wyjdzie w 2025 roku
wiadomość20 marca 2025
Painkiller powraca z zupełnie nową odsłoną, polskimi twórcami, klasycznym uzbrojeniem i trybem co-op dla 4 graczy.

Nooo Panie! Jak to jest Prawda to czeka mnie znów długa i epicka batalia z Chordami ! PO POLSKU... czyli masa flaków i krwi. ! oby wyszedł, uwielbiam Painkillera ! A i nie zdziwię się skoro część pierwsza korzystała wiadrami z pomysłów z doom 1993.... to i ta podkradnie masę z nowego dooma i eternala MIODZIO!!!!
Jak nie robi tego People Can Fly (a z tego, co widzę to nie robi) to lipa.

Po pierwszym trailerze wygląda tragicznie, głównie pod względem lokacji gdzie w oryginalnym Painkillerze poruszaliśmy się po różnorodnych "ziemiańskich" lokacjach i walczyliśmy ze związanymi z nimi ciekawymi potworami. Mapy typu stacja kolejowa, doki, smutne miasteczko miały swoje klimaty, a na trailerze reboota widzimy to samo co w Doomie czyli takie lerum polerum magia i miecz :D
Ta tym filmiku nie ma dosłownie nic za co pokochaliśmy pierwszego Painkillera. Nie rozumiem zachwytów trailerem, może ludziom się podoba za sam tytuł.
Nie napalajcie się. To nie ma nic wspólnego z klasyką i Painkillerem, którego znamy i lubimy.
Nowa odsłona to istna katastrofa. Sieciówka. Live service.
- Jest to SIECIOWY kooperacyjny hero shooter.
- Postacie mają swoje zdolności, są paski zdrowia, cyferki, bohaterowie lubią sobie pogadać.
- Projekty postaci są takie sobie.
- Projekty przeciwników nie robią szału.
- Mamy swoją bazę wypadową, gracz (gracze) są na usługach pewnej istoty.
- Brak mrocznego klimatu, wszystko jest takie unowocześnione, ugrzecznione, takie trochę kreskówkowe.
- Zaczerpnięto niektóre elementy z Dooma, np. podstawowa broń potrafi odnowić amunicję.
- Postacie nie są wolne, ślizg jest długi, jest również dash, na mobilność nie ma co narzekać.
- Graficznie jest muzeum, ale na szczęścia działa w ok. 300-330 fps na Epic bez DLSS na 4090 w 1440p.
- Jest crossplay.