Data wydania: 25 kwietnia 2017
Trzecia odsłona popularnej serii snajperskich strzelanin FPS, rozwijanej przez rodzime studio deweloperskie CI Games. W odróżnieniu od poprzednich części cyklu, spora część prac wykonana została przez 60-osobowy zespół zewnętrzny, złożony z twórców takich tytułów jak Sniper Elite, Full Spectrum Warrior czy Killzone.
GRYOnline
Gracze
Steam
Sniper: Ghost Warrior 3 to wydana na komputerach osobistych trzecia odsłona popularnej serii snajperskich strzelanin FPP, zapoczątkowanej i rozwijanej przez rodzime studio deweloperskie CI Games. O produkcji po raz pierwszy usłyszeliśmy pod koniec 2014 roku, kiedy to polska firma ogłosiła, że współpracuje z zewnętrznym deweloperem nad rzeczonym tytułem. Jest to jedna z głównych różnic w stosunku do poprzednich części cyklu, które były tworzone przez samo CI Games. Oprócz tego Sniper: Ghost Warrior 3 jest także pierwszą odsłoną, którą można zaliczyć do klasy gier AAA, czyli wysokobudżetowych projektów. Na jego produkcję przeznaczono około 40 milionów złotych, co czyni ją jedną z najdroższych w historii polskiej branży gier wideo. Dodatkowo na około 20 milionów złotych wyceniono koszty marketingu.
PC-towa wersja gry Sniper: Ghost Warrior 3, jak w większości gier multiplatformowych, od pozostałych wydań różni się w zasadzie tylko jakością oprawy graficznej, która na odpowiednio mocnym komputerze prezentuje się po prostu najlepiej.
Fabuła Sniper: Ghost Warrior 3 osadzona została w realiach lokalnego konfliktu. Wspierani przez Kreml separatyści dostali rozkaz zdestabilizowania odległego regionu Gruzji, wcześniej uważanego za teren bez strategicznego znaczenia. W grze wcielamy się w postać snajpera piechoty morskiej – Jonathana Northa, którego misją jest nie tylko sprawna i możliwie cicha eliminacja kluczowych celów, ale i osobista sprawa związana z zaginionym w tym rejonie młodszym bratem. Bohater działający samotnie za linią wroga musi wesprzeć lokalny ruch oporu oraz stawić czoła własnym problemom.
W przeciwieństwie do poprzednich części serii, w Sniper: Ghost Warrior 3 na PC, XONE i PS4 postawiono na znacznie większą swobodę działania. W świecie gry, oprócz głównego wątku fabularnego, czeka nas bowiem cała masa zadań pobocznych, a o ich znaczeniu oraz kolejności wykonywania musimy zdecydować samodzielnie. Podczas rozgrywki przemierzamy rozległe, dzikie tereny, eliminując kolejne kluczowe dla losów konfliktu cele. W grze korzystamy tradycyjnie z szerokiego arsenału karabinów snajperskich oraz najnowszych zdobyczy techniki wojskowej, takich jak popularne drony, których możemy użyć nie tylko do zwiadu, ale także rozbrajania min czy hakowania kamer monitoringu. Jednocześnie zabawa kryje w sobie trochę elementów survivalowych – dzięki zebranym surowcom możemy np. skonstruować specjalną amunicję, korzystając z systemu craftingu.
Spory zakres możliwości działania pozwala na eliminację przeciwników na wiele różnych sposobów. Gra skupia się na trzech ścieżkach rozwoju postaci, odpowiednio premiując każdą z nich – możemy więc działać jak snajper, likwidując cele z daleka, skradać się po cichu z wytłumioną bronią lub przeprowadzać frontalne ataki z pomocą karabinów szturmowych. Jednym z ważniejszych elementów gry jest, podobnie jak w dwóch poprzednich odsłonach serii, uproszczona balistyka lotu pocisku. Sukces każdego oddanego strzału zależeć może od takich czynników, jak dystans do celu czy siła wiatru. Duże mapy, na których toczy się rozgrywka, pozwalają również na prowadzenie pojazdów w celu szybkiego przemieszczania się.
Od strony technicznej Sniper: Ghost Warrior 3 na PC, XONE i PS4 wykorzystuje potencjał zaawansowanego silnika CryEngine, co przełożyło się na wyraźny skok jakościowy pod względem oferowanej grafiki w porównaniu do poprzednich części.
Dyrektorem kreatywnym gry Sniper: Ghost Warrior 3 na PC, XONE i PS4 jest Paul B. Robinson – weteran wojenny i deweloper gier wideo, mający przeszło 20-letnie doświadczenie w branży. Z kolei za scenariusz w głównej mierze odpowiada Jess Lebow, który pracował wcześniej przy takich hitach jak League of Legends, Guild Wars i Far Cry.
Autor opisu gry: Retromaniak
Platformy:
PC Windows
PlayStation 4
Xbox One
Producent: CI Games / City Interactive
Wydawca: CI Games / City Interactive
5GIER
Seria pierwszoosobowych strzelanek (FPS), skupiających się na roli współczesnych strzelców wyborowych. Marka została stworzona przez firmę CI Games, wcześniej znaną jako City Interactive.
Recenzja GRYOnline
Sniper: Ghost Warrior 3 to monstrum posklejane z kilku różnych gier. Są tu miejsca potworne i wybrakowane, ale za rogiem może czekać coś naprawdę ciekawego – musimy tylko być wyrozumiali i trochę się postarać. Twórcy bardzo chcieli dostarczyć tytuł klasy AAA i rozmach nawet widać, ale wszystko ugina się pod ciężarem błędów i beznadziejnej fabuły.
Aktualizacja: 4 maja 2017
Poradnik do gry Sniper: Ghost Warrior 3 zawiera m.in. dokładny opis przejścia gry, informacje na temat umiejętności i ekwipunku głównego bohatera, porady dotyczące rozgrywki, a także lokalizację wszystkich przedmiotów kolekcjonerskich.
11 września 2019
Jesteśmy specyficzni i to widać także na Steamie. Gry, które cały świat uznaje za średniaki dla nas potrafią być arcydziełami. Dlaczego? Przyjrzyjmy się konkretnym przypadkom.
24 grudnia 2017
W ostatnich latach polscy deweloperzy co kilka miesięcy odnotowywali branżowy sukces – aż do teraz. 2017 okazał się nieszczególnie ekscytującym rokiem dla rodzimych gier wideo, choć nie zabrakło w nim ani solidnych produkcji, ani poważnych wpadek.
3 kwietnia 2017
Początek drugiego kwartału 2017 roku jest trochę mniej obłożony hitami niż koniec pierwszego, ale i tak nie zabraknie dużych premier. Tym razem dla odmiany dominują gry strategiczne (Dawn of War III) i przygodowe (Syberia 3) oraz horrory (Outlast 2).
24 października 2016
Sesja z grą Sniper: Ghost Warrior 3 podczas targów WGW nie daje podstaw, by definitywnie stwierdzić, czy pozycja ta okaże się hitem – na wizerunku najambitniejszego FPS-a CI Games widać już natomiast pewne rysy.
29 sierpnia 2016
W grach odwiedzaliśmy już fronty wojen zarówno przeszłych, jak i przyszłych. Ale tytułów bazujących na współczesnych konfliktach w zasadzie brak. Dlaczego deweloperzy nie podejmują tak ciężkich tematów?
Steam Summer Sale 2022 to dobra okazja, aby kupić kilka niedopracowanych gier, ktore można uratować za pomocą modów.
Pliki do gier
Adrian Werner
1 lipca 2022 12:55
W opublikowanym niedawno raporcie finansowym polska spółka CI Games podsumowała 2020 rok. Firma wypracowała w tym okresie 7,1 mln zysku. W dokumencie pojawiły się też informacje na temat sprzedaży poszczególnych gier.
gry
Bartosz Świątek
20 kwietnia 2021 12:23
Firma CI Games poinformowała o sprzedaniu 1,3 miliona egzemplarzy gry Sniper: Ghost Warrior 3. Wynik okazał się gorszy od oczekiwań wydawcy i przyczynił się do obniżenia przewidywanej sprzedaży tytułu w 2019 roku.
gry
Jakub Błażewicz
18 marca 2019 16:58
2 sierpnia polska firma CI Games złożyła wniosek o zarejestrowanie znaku towarowego „Sniper Ghost Warrior Contracts”. Na razie nie wiadomo, czy tajemniczy projekt będzie pełnoprawną kontynuacją cyklu, czy tylko dodatkiem.
gry
Konrad Serafiński
13 sierpnia 2018 19:15
Polska firma CI Games opublikowała pełny raport finansowy ze swojej działalności w 2017 roku. Wbrew wszelkim przeciwnościom spółka zarobiła niemałe pieniądze, za co dziękować może strzelance Sniper: Ghost Warrior 3. Sama gra nie spełniła jednak oczekiwań twórców. Przy okazji poinformowano również, że wybrano już studio do współtworzenia Lords of the Fallen 2.
gry
Krzysztof Sobiepan
28 marca 2018 16:19
Firma CI Games pochwaliła się najnowszymi wynikami sprzedaży gry Sniper: Ghost Warrior 3. Ponadto poznaliśmy plany na przyszłość oraz dowiedzieliśmy się o znaczącej redukcji zatrudnienia w wewnętrznym studiu deweloperskim przedsiębiorstwa.
gry
Kamil Zwijacz
16 lutego 2018 15:48
CI Games usunęło zabezpieczenie Denuvo ze strzelanki Sniper: Ghost Warrior 3. Z przeprowadzonych przez serwis DSOGaming testów wynika jednak, że ruch ten nie poprawił wydajności gry.
gry
Kamil Zwijacz
28 stycznia 2018 09:53
Firma CI Games ujawniła termin premiery trybu multiplayer do gry Sniper: Ghost Warrior 3. Nowa forma zabawy pojawi się w przyszłym miesiącu.
gry
Kamil Zwijacz
22 grudnia 2017 08:49
CI Games nie schodzi ze ścieżki stabilizacji finansowej. W trzecim kwartale 2017 roku firma odnotowała 3,6 miliona złotych zysku netto, a w całym roku 5,1 miliona. Takimi danymi pochwaliła się spółka w najnowszym raporcie finansowym. Napomknęła też o swoich nowych grach (niezapowiedzianej taktycznej strzelance i Lords of the Fallen 2).
gry
Krzysztof Leśniak
22 listopada 2017 15:05
Firma CI Games opublikowała najnowsze informacje finansowe oraz wypowiedziała się na temat sprzedaży Sniper: Ghost Warrior 3 i planów na przyszłość. Obejmują one Lords of the Fallen 2 i jeszcze jedną taktyczną strzelankę.
gry
Kamil Zwijacz
20 października 2017 18:00
Popularne pliki do pobrania do gry Sniper: Ghost Warrior 3.
trainer Sniper: Ghost Warrior 3 - v1.0 - v1.08 +19 TRAINER - 12 lutego 2018
mod Sniper: Ghost Warrior 3 - Sniper Ghost Warrior 3 Improvement Project v.0.51.6 - 17 stycznia 2020
trainer Sniper: Ghost Warrior 3 - v1.0 - v1.4 +17 TRAINER - 22 września 2017
trainer Sniper: Ghost Warrior 3 - v1.01.0 +18 TRAINER - 10 maja 2017
trainer Sniper: Ghost Warrior 3 - v1.08 +7 Trainer - 6 czerwca 2018
trainer Sniper: Ghost Warrior 3 - v1.04 +20 Trainer - 26 sierpnia 2022
trainer Sniper: Ghost Warrior 3 - v1.3 +1 TRAINER - 23 lipca 2017
Wymagania sprzętowe gry Sniper: Ghost Warrior 3:
PC / Windows
Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i5 6600K 3.5 GHz/AMD FX-6350 3.9 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 660/Radeon HD 7850 lub lepsza, 50 GB HDD, Windows 7/8.1/10 64-bit.
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i7 4790 4.0 GHz/AMD FX-8350 4.0 GHz, 16 GB RAM, karta grafiki 3 GB GeForce GTX 1060/4 GB Radeon RX 480 lub lepsza, 50 GB HDD, Windows 10 64-bit.
Lista dodatków do gry Sniper: Ghost Warrior 3:
Dodatek
5 września 2017
Akcji
Rozszerzenie do Sniper: Ghost Warrior 3, którego akcja została osadzona przed wydarzeniami opowiedzianymi w podstawowej wersji gry. Studio CI Games pozwala graczom wcielić się w Roberta Northa, czyli brata Jonathana, głównego bohatera „podstawki”. Jego zadanie polega na przygotowaniu gruntu pod separatystyczną rewolucję poprzez dokonywanie akcji sabotażowych na gruzińskiej armii pod kontrolą generała Otara Leonidzego. Sniper: Ghost Warrior 3 - The Sabotage nie wprowadza większych zmian w mechanice rozgrywki. Add-on wprowadza nową mapę oraz szereg zadań fabularnych, misji pobocznych i rozmaitych aktywności opcjonalnych. Oprócz tego w dodatku debiutuje nowa broń i gadżety, a także kolejne pojazdy, za których kierownicami możemy rozbijać się po niezbadanych przez nas do tej pory zakamarkach górzystej Gruzji.
GRYOnline
Gracze
Średnie Oceny:
Średnia z 12 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.
Średnia z 1285 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
"Mieszane"
Średnia z 14457 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
Dariusz Matusiak
Recenzent GRYOnline.pl
2017.04.25
Trzecia część Sniper: Ghost Warrior miała w końcu wnieść do tego cyklu nieco jakości na miarę segmentu AAA. Niestety, gdzieś obok przemycono również elementy rodem z programu wczesnego dostępu.
MarcinB323
Ekspert
2022.12.06
6-12-2022. Gra pełna sprzeczności z jednej strony wielki świat do eksploatacji jak w Far Cry z drugiej mechaniki z poprzednich części ( jak cie wróg namierzy starczy jedna seria) trzeba biegać z pistoletem bo szybciej i zużywa mniej staminy ale wpadniesz na wroga to jedna seria i padasz. Walka jako snajper nie daje frajdy więcej tu FC i strzelania oraz skradania. Z drugie strony bardzo fajne lokacje, miejscówki ciekawe i różnorodne (rozwalone samolot, miejsce wypadku rzeźnia czy polowania) ciekawe znajdźki choć nie wszystkie no i świetna muza. Gra jest pełna błędów mimo że grałem z poprawkami.
MadtPL
Ekspert
2021.06.19
Duży skok jakości w stosunku do poprzednich części. Bawiłem się świetnie, głównie dzięki długim i rozbudowanym misjom, jednak jest to tytuł nierówny. Gra oferuje trzy dość duże mapy, których wczytywanie jest zbyt długie. Ich eksploracja zaś nagradzana jest za często jedynie surowcami i skórkami do snajperki. Rozgrywka zawiera bogaty i różniący się od siebie arsenał, jednak wielu "zabawek" nie ma potrzeby używać. Pod względem technicznym nie ma tragedii, ale zdarzają się bugi, które mogą wpłynąć nawet na misje (znikające ciała). Istotną wadą jest kiepska i dziwnie działająca funkcja autozapisu.
kęsik
Ekspert
2017.05.25
Jedna z najgorszych gier w jakie grałem w ciągu ostatnich 10 lat. Aż słynny Ride to Hell: Retribution się przypomina. Nieudolna kopia Far Cry'a która powinna być sprzedawana w kiosku z gazetą za 19.99zł. Wtedy to miałoby jakiś sens. Zepsute jest tu praktycznie wszystko. Strzelanie jest strasznie niesatysfakcjonujące. Eksploracja jest beznadziejna. Misje są do bólu proste i sztampowe. Mapa jest nieciekawa i nic interesującego na niej nie ma. Fabuła i dialogi są spoko, dodając do tego polski dubbing przynajmniej można się trochę pośmiać. No i na dodatek technologiczna i techniczna bieda.
wwad
Ekspert
2017.05.10
Ja mimo hejtu się skusiłem i nie żałuję. Kto nie chce grac niech nie gra a ja sobie pogram bo grałem we wszystkie SE i SGW i tą też muszę zagrać :)Moim zdaniem co zrobiono źle przy premierze : - największą wpadką było wydanie tej gry niedługo po GR : Wildlands mechanicznie ( grając solo ) jest bardzo podobna a ustępuje trochę graficznie ( choć po czasie nawet muszę powiedzieć że mi już grafa nie przeszkadza ). Jak by wyszła w czasie tak jak SE 4 : Italia który na otwartych przestrzeniach też nie wygląda graficznie za dobrze to by było dla niej dużo lepiej. A i była by innowacyjna pod wieloma względami a tak jest takim jakby pół klonem już znanych rozwiązań. - podczas ładowania można było dać jakieś ciekawe przerywniki filmowe albo co kolwiek animację jakąś a nie drętwy wolno idący pasek postępu - wersja PC jest w miarę dopracowana czemu nie dano jej recenzentom tylko konsolowe to nie wiem przez to mamy notę redakcji jaką mamy i wiele innych serwisów pewno też - za dużo obiecywano - wymóg konieczny by w to grać trzeba lubić aberację chromatyczną efekt wszędobylski !!Plusy : +Taki trochę poradziecki klimat dawno nie grałem w tego typu grę.+To dość rozbudowana mechanicznie strzelanina i trzeba temu chwilę poświęcić ( i ukończyć kilka misji głównych aby to odblokować ) by poznać jak ogromnym arsenałem dysponujemy i by połowy tego nie przegapić.+Podoba mi się odblokowywanie broni, ulepszeń i progres postaci jak mnie bieganie za tymi śmieciami w wildlandsie wkurzało tu się odblokowuje z postępem misji głównych lub po podniesieniu broni od wrogów w sumie mechanika rozwoju prawie taka sama jak w wildlands.+Zużywające się tłumiki i narzędzie do kalibrowania jako gadżet no to innowacyjne rozwiązanie daje fajny smaczek zagapienie się oznacza totalną rozróbę gdy tłumik się zużyje.+Masa rodzajów amunicji z różnymi funkcjami niespotykana funkcjonalność zbyt często w grach wabiące, wybuchowe, detekcyjne ( rozpoznają pewien obszar zaznaczając wrogów ), ...+Czujniki ruchu jak w BF4 u snipera :) lubię ten gadżet rozstawiony w kanałach co kawałek piękna sprawa :) można ich nosić 7 więc całkiem sporo i są tanie :)+Polacy umieją lepiej zrobić jazdę samochodem niż Ubi czy EA tu jest fajnie niemal już zapomniałem jak to powinno wyglądać po jeździe w Wildlands a potem ME: Andromedzie +Po kilku screenach które tu widziałem spodziewałem się że grafika oddali będzie słaba tymczasem są dość ładne góry miłe dla oka i nocą sporo mgły dobrze to z sobą gra.+Ciekawe miejsca wymyślone na kryjówki np. jakiś podziemny grobowiec czy co to jest ładne i mi bardzo przypadło do gustu.+Trzeba też wspomnieć dobrze wykonane menu kołowe myszą oj inni mogli by się tego nauczyć nie ma szans wybrać to czego nie chcę przez złe skierowanie myszy.+Fajna taka żywa muzyka podczas misji daje może nie strach ale utrzymuje lekkie napięcie.+Pora dnia płynie dość wolno a dzięki łóżku można wybrać w jakich klimatach ( godzinach ) lubi się grać czy nocą czy za dnia. +Fajny system rozbrajania min i fajnie ze są one w świecie gry i czekają na błąd gracza który nie zauważy pola minowego w wielu współczesnych grach się o nich zapomina jakby tylko gracz mógł je dawać a wrogowie nic.+Haha dialogi głównej postaci są średnie ale pogłos wrogów daje radę takim wzdychającym głosem powiedziane "O królestwo za dobrą dziwkę", albo krzykiem "Hej kto tam, cholerne koty"+I miłe zaskoczenie ta gra jest podzielona na kilka map a już myślałem że to tylko jedna jest czyli nie jest tu do końca otwarty świat tylko pół otwarty. Tak czy inaczej lepiej że są inne klimatycznie lokacje i po raz kolejny toporność interfejsu dała o sobie znać że od razu nie popatrzyłem na mapę świata :)+W Wildlands trochę męczyłem grę a tu gra mnie nawet ciekawi co za scena będzie dalej to chyba dobry znak+Przypadkowo testuję też jak gra działa przy odpaleniu innej gry i nie ma tu problemów gdy uruchamiam ARK : SE ( by pozbierać cement z Achatinek co 1.5h ) co jest dość fajne przy zapisie checkpointowym bo nie tracę rozgrywki w sniperzeMinusy :-Czas wczytywania mógłby być krótszy ( około 2min u mnie dysk HDD 5900 obrotów ) na szczęście umila go całkiem dobra muzyka i nie jest to bardzo odczuwalne podczas dłuższych sesji z grą.-Momentami grafika po prostu trochę uboga w roślinność, trawę itp. Jest to odczuwalne zwłaszcza na początku gry potem zdecydowanie mniej jak przywyknie się do klimatu. -Wygładzanie krawędzi ( AA w FullHD ) w grze jest słabawe ja używam jeszcze SweetFX z tylko SMAA + FXAA to to wygląda ładnie a nie obciąża za bardzo sprzętu dodatkowo.-Mini mapa jest bardzo ładna niczym z satelity wygląda pięknie z środka lata zielone drzewa itp. ale jak spojrzeć na grafikę dookoła to całkowicie nie oddaje realiów graficznych w grze np. na mapie piękny lasek zielony na wzgórzach w grze naga skała, inny piękny zielony lasek na minimapie a w grze 2 bezlistne drzewa. Ewidentny brak harmonii graficznej.-Optymalizacja jest chyba jak na ten silnik standardowa szału nie ma. Chodzi to jak chodzi w 57 - 80 FPS ( Bardzo wysokie, MSI GTX 1070 Gaming OC, i7 4770k @4GHz ) przy takiej grafice powinno być luźno ponad 100 FPS na dobrym silniku.-Dostrzeganie niczym z wiedźmina 3 niby spoko tylko jedna różnica jest między oryginałem a kopią oryginał miał kolor czerwony przez co było zawsze łatwo wszystko widać tu jest biało-żółty przez co często nie widać nic.-Jeśli dobrze kojarzę to źle ustawione pole widzenia ja pasek popchnąłem gdzieś na 40% i jest dużo lepiej.-Interfejs jest momentami trochę toporny ale jak czytać wszystkie opisy klawiatury na dole ekranu to się idzie z czasem kapnąć co i jak choć to trochę trwa. -Mimika twarzy mi się nie podoba podczas scenek jakieś takie wrogie spojrzenie mają Za początek gry dał bym ocenę 6-7 jakoś takie średnie miałem odczucie po pograniu dłużej dam 8. Moim zdaniem jest w niej mniej bagów niż w Wildlands na premierę. Jestem w 2 akcie kampanii i dostrzegłem to co opisałem w wersji PC.Jeśli dajesz mi minusa to uzasadnij co podczas Twojej gry w wersję PC było tak strasznie odmienne od tego co napisałem że musisz kogoś skrytykować za to że gra mu się podoba :)Życzę miłej gry grającym i miłego hejtu całej reszcie.
Jacek Winkler
GRYOnline.pl Team
2017.05.07
Czy my graliśmy w tę samą produkcję? Gdzie jest ta dobrze wyglądająca gra, która nie boryka się z żadnymi błędami? Czy moja kopia jest jakoś źle skopiowana?Ta gra to największy bubel roku 2017 i największa techniczna papka, która została mi zaserwowana od czasów Just Cause 3. Loadingi w tej grze są tak długie, że można zasnąć przy monitorze (2x dłużej na konsolach. PIĘĆ MINUT LOADINGÓW). Crashe gry są tak częste, że właściwie można do nich już przywyknąć. Grafika jest obcięta ze wszystkiego oprócz tekstur, a maskowanie jej aberracją chromatyczną, której nie można z resztą wyłączyć, jest dla mnie totalnym nieporozumieniem. Opcje graficzne mogłyby nie istnieć w takiej konfiguracji bo niczego nawet nie zmieniają (obcięcie detali i cieni to wszystko co można skonfigurować). Ani tekstur, ani antyaliasingu, ani filtrowania anizotropowego, a o zaawansowanych ustawieniach jak prawdziwy FOV (ten, który dodali to też jakieś nieporozumienie), DoF, SSAO/HBAO można pomarzyć. Oficjalnie przepraszam Bioware za to, że naskoczyłem na nich po premierze Andromedy, kiedy takie buble jak Sniper: Ghost Warrior 3 wychodzą na rynek.W trakcie wykonywania aktu czwartego gra zamarła (nie pamiętam który raz z kolei, ale myślę, że do setki dobiło), ale tym razem mój save został zniszczony. Wchodzę z powrotem do gry, a tam niby stoję w regionie trzecim - DAM, ale ani nic odblokowanego, ani zadań, ani NICZEGO. Po trzydziestu godzinach gry developerzy odpłacają się komentarzem w stylu: "Wyślij nam te savy i zbadamy sprawę, a jak na razie rozpocznij grę od nowa." Po bardziej obszerny komentarz odnośnie największego technicznego bubla roku 2017 jakim jest SGW 3 zapraszam do poradnika, który za kilka dni pojawi się na stronie. Ocena gry tylko i wyłącznie przez pryzmat tych błędów. Produkcja w takiej postaci jest absolutnie niegrywalna i przestrzegam wszystkich przed jej kupnem. To jest moja pierwsza ocena JEDEN, bo żadna gra, w którą kiedykolwiek grałem nie wywołała we mnie tyle frustracji co SGW 3.
Vlad Tepes
Ekspert
2017.05.06
Grę właśnie skończyłem na trudnym z poziomem postępu 99% (zostały mi chyba jakieś nieodkryte znaki zapytania) po jakiś 40h. Mam wielki problem z jednoznaczną oceną, ponieważ gra jest STRASZNIE niedopracowana. Sama kampania dość mnie wciągnęła, jest rozwój postaci, modyfikacje broni, mnóstwo aktywności pobocznych i oczywiście sama gra snajperem daje dużo frajdy. Niestety, na komputerze, na którym grałem w wszelkiego typu farcraye, doomy i battlefieldy na max ustawieniach, ta gra przycinała się prawie co chwile, zwieszała co jakiś czas, a nawet czasami wywalała do pulpitu nawet na min ustawieniach. Poza tym wiele razy gdzieś się zblokowałem, spadłem pod mapę, a pod koniec nawet straciłem save (na szczęście robię co jakiś czas kopie). Generalnie Sniper wydaje mi się biedniejszą wersją Far Cry - wszystko jest trochę słabsze lub jest tego mniej. Rozwój postaci, który tak mnie jara w FPS mocno tu ograniczono, a od połowy kampanii punkty z drzewka snajper szły w kosmos (kilkadziesiąt pkt). Mimo wszystko grałem, aż skończyłem wszystkie misje i całkowicie sczyściłem 3 mapy z dodatkowych aktywności. Grę polecam, ale jak wyjdą patche i trochę stanieje, dałbym 8, a tak na razie 6...
Charson
Ekspert
2025.07.02
KORZYCH
Ekspert
2020.03.10
Grzegorz Bobrek
GRYOnline.pl Team
2019.11.22
Michal_Skowron
Ekspert
2018.06.07
Adam Kusiak
GRYOnline.pl Team
2017.04.26
Ocena STEAM
Mieszane (14 457)
Główne zalety gry
Główne wady gry
Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników
Podsumowanie
Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,
lusiaszmundakowska Junior
Zakupiłem (za darmo)samochód terenowy BUGGI ale nie potrafię zamienić starej łady na terenowy .Łuk się znalazł sam ale auto nie .
Proszę o pomoc
abraham11 Pretorianin
Szkoda że twórcy mieli daleko gdzieś Optymalizacje w grze,patrząc jak gra działa na moim sprzęcie a jak działają nowsze części.
sylwiak25 Junior
Dla mnie jedna z najlepszych gier w jakie grałem , a granie zaczynałem od Commodore 64, podejrzewam, że 99% nie wie o czym piszę :) . Dam ocenę 9 bo zawsze można coś jeszcze poprawić.
stanislawz Junior
Chyba najgorzej, pod względem napisania, zrobiona gra.
Całą swobodę i przyjemność gry, psują błędy i 5 minut ładowania mapy. Niestety po 1 i słabej 2 to 3 część wydawała się najlepszą.
Bo późniejsze, ze swoimi ograniczeniami są do bani.
Wróciłem, żeby zobaczyć, czy ktoś się pochylił nadbłędami, ale nie. W bazie błąd krytyczny w jednym miejscu blokuje przejście dalej. Bawię się i robię już po raz 10 podejście, za każdym razem z innej strony i d...a. Wejście do bunkra, podłączenie do systemu kamer i niebiesko, 5minut czekania na załadowanie mapy. Od 2016 nikt, chyba nie zaglądal do kodów.