Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

DLC i dodatki do gry Dead Rising 2 (X360)

Dead Rising 2: Case West
Dead Rising 2: Case West

dodatek do gry27 grudnia 2010

Kolejne rozszerzenie do gry Dead Rising 2, będące swoistym epilogiem dla przedstawionych w niej wydarzeń. Tym razem obok Chucka Greene'a do akcji wkracza bohater pierwszej części serii – Frank West. Zadaniem protagonistów jest powstrzymanie kolejnego zagrożenia ze strony zombiaków i niedopuszczenie do tego, by ktokolwiek dowiedział się o udziale tego pierwszego w całym zamieszaniu. Dead Rising 2: Case West nie wprowadza zmian w podstawowych mechanizmach rozgrywki, która w dalszym ciągu opiera się przede wszystkim na eliminacji hord adwersarzy przy pomocy wymyślnego, mniej lub bardziej prowizorycznego arsenału. Nowością jest jednak tryb kooperacji, w ramach którego cały epizod można ukończyć w towarzystwie drugiego gracza. Dzięki temu możliwe stało się łączenie różnych sposobów eksterminacji przeciwników, co oczywiście nie pozostaje bez wpływu na grywalność.

Dead Rising 2: Case Zero
Dead Rising 2: Case Zero

dodatek do gry31 sierpnia 2010

Pierwsze rozszerzenie do gry Dead Rising 2, będące swoistym wprowadzeniem do opowiedzianej w niej historii. Wydarzenia przedstawione w opisywanym dodatku toczą się bowiem dwa lata po zakończeniu pierwszej odsłony cyklu oraz trzy lata przed akcją kontynuacji. Gracze wcielają się w Chucka Greene'a, który wraz z córką (ukąszoną przez jednego z tytułowych truposzy) stara się odnaleźć samochód z zapasem Zombreksu – lekarstwa, jakie ugryziona osoba musi przyjmować co dwanaście godzin, by nie zmienić się w nieumarłego. Podobnie jak ma to miejsce w podstawowej wersji gry, schemat rozgrywki w Dead Rising 2: Case Zero opiera się przede wszystkim na eksploracji i walce z hordami przeciwników. W starciach wykorzystujemy niemal wszystko, co trafi w nasze ręce – mniej lub bardziej prowizoryczną broń oraz przedmioty pokroju doniczek, parasoli czy pluszowych misiów można ze sobą łączyć, tworząc śmiercionośne narzędzia. W ten sposób zdobywamy tak zwane punkty prestiżu – awansując na kolejne poziomy, główny bohater staje się szybszy, silniejszy i bardziej wytrzymały na obrażenia. Warto nadmienić, że nic nie stoi na przeszkodzie, by po ukończeniu przygody przenieść zdobyte statystyki do pełnej wersji gry.

Skills Pack: Ninja

cena: 160 MSP

DLC2 listopada 2010

Strój ninja poprawiający umiejętności głównego bohatera.

Skills Pack: Sports Fan

cena: 160 MSP

DLC26 października 2010

Strój kibica sportowego poprawiający umiejętności głównego bohatera.

Skills Pack: Soldier

cena: 160 MSP

DLC19 października 2010

Strój żołnierza poprawiający umiejętności głównego bohatera.

Skills Pack: Psycho

cena: 160 MSP

DLC12 października 2010

Strój psychopaty poprawiający umiejętności głównego bohatera.

Free Pack: Ninja

cena: darmowe

DLC21 września 2010

Pakiet pozwalający grać w trybie kooperacji z osobą posiadającą dodatek Skills Pack: Ninja.

Free Pack: Psycho

cena: darmowe

DLC21 września 2010

Pakiet pozwalający grać w trybie kooperacji z osobą posiadającą dodatek Skills Pack: Psycho.

Free Pack: Soldier

cena: darmowe

DLC21 września 2010

Pakiet pozwalający grać w trybie kooperacji z osobą posiadającą dodatek Skills Pack: Soldier.

Free Pack: Sports Fan

cena: darmowe

DLC21 września 2010

Pakiet pozwalający grać w trybie kooperacji z osobą posiadającą dodatek Skills Pack: Sports Fan.