Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor - poradnik do gry

Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sztylety, miecze, topory, młoty, maczugi, włócznie, kije, etc poradnik Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Spis przedmiotów

Tutaj zebrałem prawie wszystkie przedmioty, jakie udało mi się znaleźć mojej drużynie podczas wędrówki. Nie umieściłem tu jedynie tych, których istnienie służy fabule lub poszczególnym zadaniom. Zwykle są to przedmioty nieprzydatne w boju ani w żadnym innym użyciu i nie mające wartości u lokalnych sprzedawców. Informacje o nich zawarłem w osobnych, im dedykowanych opisach. Przy czym zdecydowałem się umieścić informacje o miejscu pobytu jedynie co cenniejszych przedmiotów, by nie zaciemniać całości obrazu, bo i po co komu wiedzieć, gdzie się znajdują wszystkie buteleczki z lekarstwami? Są wszędzie.

Sztylety, miecze, topory, młoty, maczugi, włócznie, kije etc.

  • Old, Bent Dagger, 1d4-2.
  • Dagger, 1d4.
  • Dagger +2, 1d4+2.
  • Drow Dagger +3, 1d4+3.
  • Drow Dagger +4, 1d4+4.
  • Ancient Dwarven Ceremonial Dagger, 1d4+1, vs.orc&orog: 1d4+2.
  • Jeweled Dagger +3, 1d4+3.
  • Jeweled Dwarven Dagger +1 Orckiller, 1d4+1.
  • Ghoul Stopper, vs.undead: AC+4.
  • Blunted Dagger of Armor, 1d4-2, AC+5.
  • Dagger of Defence, 1d4, czar: mages armor.
  • Boghurst's Putrefaction, 1d4, czar: bestow curse.
  • Marshbane Dagger, 1d4+2, vs.reptiles: triple damage.
  • Inferno Knife, 1d4+3, czar: burning hands.
  • Borea's Blood, 1d4+2, prot.+4, czar: cone of cold.
  • Dagger of Ritual, 1d4+3, will s.t.-2, vs.undead+6.
  • Obsidian Edge, 1d4+3, sp.res+7.
  • Dagger of Warding, 1d4, czar: prot. from evil.
  • Delvendoor's Chisel, 1d4+4, vs.constructs: 1d4+5, STR+1.
  • Moonsplinter, 1d4+5, AC+1, s.t.+1, init.+1, sp.res+13, czar: globe of invulnerability.
  • Dagger of Angels, 1d4+5, CON+1, czar: raise dead.
  • Venom, 1d4+5, double damage, czar: web.
  • Dagger of Magnus, 1d4+3, CON-1, WIS+3, czar: searing light.
  • Drow Ceremonial Dagger, 1d4+6, czar: hold person.
  • Drow Assassin's Dagger, 2d4+3.
  • Thoggua's Tooth, 1d4+4, STR+2, DEX-1, czar: cloudkill.
  • Shortsword, 1d6.
  • Shortsword +1, 1d6+1.
  • Shortsword +2, 1d6+2.
  • Drow Shortsword +1.
  • The Winter Blade, 1d6+2, prot+2, czar: cone of cold.
  • Blade of Larceny, 1d6+2, DX+2, tylko rogues.
  • Soul Biter, 1d6+2, zabiera strength.
  • Blade of Venom, 1d6, damage+3.
  • Scimitar +1, 1d6+1.
  • Scimitar of Slaying, 1d6+3, STR+2.
  • Drakulwyng, 1d6+4, STR+1, f.s.t.+1, CHA+2, CON-1, czar: vampiric touch.
  • Shadowhisper, 1d6+5, s.t.+3, czar: improved invisibility.
  • Drow Shortsword +3, 1d6+3.
  • The Great Knife of Shyde, 2d6+4, DEX-2, STR+2, w.s.t.+1, czar: searing light.
  • Praung, 1d6+7, STR+3, f.s.t.+1, DEX+3, r.s.t.+1, w.s.t.-3, CON-5, czar: resurrection.
  • Longsword, 1d8.
  • Longsword +1, 1d8+1.
  • Longsword +5, 1d8+5.
  • Drow Longsword +5, 1d8+5.
  • Pureblade, 1d8+1, vs.undead: 1d8+3.
  • Twilight Guardian, 1d8+2, vs.orc&orog: sp.res.+14
  • Sword of Firebrand, 1d8+3, czar: burning hands.
  • Valamir's Slayer, 1d8+5, CON+2, sp.res.+5, czar: slay living.
  • The Baneblade Faervian, 1d8+3, vs.drow: 1d8+6, AC+3, czar: flame strike.
  • Woundwulf, 1d8+5, STR+2, f.s.t.+1, czar: vampiric touch.
  • Ravensong, 1d8+5, DEX+2, r.s.t.+2, w.s.t.-3, czar: feeblemind.
  • Sword of Marshbane, 2d6+1, vs.reptiles: 2d6+4.
  • Greatsword +2, 2d6+2.
  • Greatsword +5, 2d6+5.
  • Greatsword of Fire, 2d6.
  • Blade of Destruction, 2d6+2, on crit. hits: triple damage.
  • Flame Blade, 1d10+3, czar: flame strike, może cleric.
  • The Draedsword Daemoniac, 4d6+6, STR+4, DEX+2, w.s.t.-3.
  • Wooden Longsword, 1d3.
  • Handaxe, 1d6.
  • Handaxe +3, 1d6+3.
  • Silverleaf Hatchet, 1d6+2, vs.orc&orog: 1d6+3, AC+1.
  • Meat Cleaver, 1d6+2, vs.orc&orog: 1d6+4, STR+1.
  • Headsplinter, 1d6+5, STR+2.
  • Battleaxe, 1d8.
  • Battleaxe +3, 1d8+3.
  • Ritual Batleaxe of Blessing, 1d8+1, czar: bless.
  • Artoth's Bane, 1d8+5, double damage jako tępa broń, czar: hold person.
  • Wroth's Executioner, 1d8+5, vs.humanoid: 1d8+7, STR+2, INT-6, r.s.t.+1, f.s.t.+4, czar: bestow curse.
  • Halberd, 1d10.
  • Halberd +4, 1d10+4.
  • Halberd +5, 1d10+5.
  • Halberd of Vigilance, 1d10+2, AC+2, init.+2.
  • The Ilrazor of Sholg'Gliath, 1d10+6, DEX-2, STR+2, f.s.t.+1, czar: harm.
  • Wings of Diabolicus, 1d10+2, może cleric, czar: slay living.
  • Greataxe -1, 1d12-1.
  • Greataxe +2, 1d12+2.
  • Greataxe +5, 1d12+5.
  • Axe of the Phoenix, 1d12, to hit+4, damage+2.
  • Helm Cleaver, 1d12+4, STR+3.
  • Light Hammer +2, 1d6+2
  • Light Hammer +5, 1d6+5.
  • Hammer of Justoce, 1d8+1, vs.undead: 1d8+3/double damage.
  • Hammer of Splintering, 1d8+1, vs.humanoid: 1d8+3/double damage.
  • Warhammer, 1d8.
  • Warhammer +1, 1d8+1.
  • Warhammer +2, 1d8+2.
  • Wings of Dominion, 1d8+2, czar: raise dead.
  • Hammer Veneficus, 1d8+5, s.t.+2.
  • Great Warhammer +1, 1d10+1.
  • Great Warhammer +4.
  • Miners' Greater Warhammer, 1d10, double damage.
  • Dwarven Great Warhammer of Death, 1d10+2, vs.undead: 1d10+5.
  • Hammer of Martel, 1d10+1.
  • Sunderstone, 1d10+4, INT-2, vs.constructs: 1d10+7/STR+2, czar: remove paralysis.
  • Morolith, 1d10+6, STR+2, czar: cloudkill.
  • Light Mace, 1d6.
  • Light Mace +3, 1d6+3.
  • Drow Mace +5, 1d6+5.
  • Orcish Lead Mace, 1d8.
  • Crypt Cleanser, 1d6, vs.undead: 1d6+4, AC+4, czar: control undead.
  • Asterfellon - Mace of Power, 1d6+6, DEX-2, WIS+3, will s.t.+1, czar: divine power.
  • Buckler +1.
  • Brewmaster's Cudgel, 1d6+1, vs.undead: triple damage.
  • Massive Club +3, 1d6+3, double damage.
  • Club, 1d6.
  • Club +4, 1d6+4.
  • Mountain Fist, 2d6+2, vs.constructs+5, STR+2.
  • Silverleaf Rod, 1d6+2, vs.oc&orog: 1d6+3, AC+1.
  • Sanugel's Dead Slayer, 1d6+4, r.s.t.+1, vs.undead: 1d6+7, czar: prot. from evil.
  • Fau'Bluhdg'Ne, 1d6+6, DEX+4, f.s.t.+1, CHA-4, w.s.t.-1, czar: cloudkill.
  • Longspear, 1d8.
  • Longspear +1, 1d8+1.
  • Drow Longspear +4, 1d8+4.
  • Leraja's Spear, 1d8+2,vs.gargoyles: 1d8+5.
  • Pike +2, 1d10+2.
  • Pike +3, 1d10+3.
  • Pigsticker, 1d10+3, vs.orc&orog: 1d10+5, STR+1.
  • Dawnpike, 1d10+4, vs.undead&l.sens.: 1d10+6, f.s.t.-4, r.s.t.+3, w.s.t.+2, czar: searing light.
  • Libertas, 1d10+2, will s.t.+3, czar: freedom of movement.
  • Deathspike, Spear of Skewering, to hit+2, 1d8, triple damage, crit.: quadruple damege.
  • Quarterstaff, 1d6.
  • Quarterstaff +5, 1d6+5.
  • StoH Staff of Harm, 1d6+3, czar: harm.
  • Dwarven Ceremonial Staff, 1d6, vs.orc&orog: 1d6+1, prot+2.
  • Luther's Protector, 1d6+3, init.+3, tylko monks.
  • Talisman Staff, 1d6, WIS+2, CHA+2.
  • Roderick's Walking Stick, 1d6, czar: poisonous missiles.
  • Staff of Halt Undead, czar: halt undead.
  • Staff of Deadly Splinters, 1d6+5, czar: harm.
  • The Sacred Staff of Sunlight, 3d6, vs.drow: to hit+7/damage+7, init.+7, sp.res+7, AC+7, s.t.+7, triple damage, czar: searing light.
  • Thyaast's Staff, 1d6+5, CON+2, STR-2, s.t.+1, czar: resurrection.
  • Staff of Darkness, 1d6+1, czar: darkness.
  • The Guulstav of M'Raelhorrid, 2d6+5, INT+3, STR-3, w.s.t.+3, czar: circle of death.
  • Deathbane, 1d6, czar: heal.