[Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 3
Aktualizacja:
Ulica znajdująca się za rogiem chroniona jest przez pojazd uzbrojony w wyrzutnię rakiet [#443] - wysyłane w Twoim kierunku pociski będą poruszać się z dużą prędkością, dlatego zachowaj szczególną ostrożność. Tak naprawdę nie musisz likwidować wrogiej maszyny, gdyż w żaden sposób nie przeszkodzi Ci ona w dotarciu do metalowych wrót na końcu trasy. Wystarczy unikać wypluwanych z wyrzutni rakiet i przedrzeć się przez worki z piaskiem, znajdujące się tuż obok pojazdu, aby znaleźć się przy bramie [#447] . Jeśli jednak chcesz spokojnie pozbierać wszystkie przedmioty i zwiedzić najbliższą okolicę, wehikuł trzeba rozwalić w drobny mak i to właśnie zrobimy w tym momencie.
![]() | ![]() |
Unikając pocisków pobiegnij do przodu i przedrzyj się przez worki z piaskiem. Działo zacznie skręcać w Twoją stronę, dając Ci chwilę wytchnienia. Wykorzystaj ją i kilka razy uderz w wieżyczkę za pomocą wyrzutni rakiet [#444] . Jeśli posiadasz ładunki wybuchowe odpalane za pomocą detonatora, możesz użyć ich w zastępstwie, ale trzeba uważać by plastik wylądował na maszynie, bardzo blisko wieżyczki. Sposób ten jest skuteczniejszy, ale też znacznie trudniejszy, dlatego lepiej jest po prostu użyć wyrzutni.
![]() | ![]() |
Gdy wrogi pojazd pozostanie wspomnieniem, rozwal spokojnie wszystkie skrzynie i pozbieraj ukryte w nich przedmioty. Przejdź również przez dziurę w ścianie [#445] , do słabo chronionego składu amunicji. Zabij przebywających na dole żołnierzy [#446] i po raz kolejny zajmij się dewastacją drewnianych pudeł. Zabrawszy ze sobą wszystkie przydatne przedmioty, wróć się na ulicę, gdzie jeszcze przed chwilą stał wrogi pojazd i skieruj się do metalowej bramy [#447] .
![]() | ![]() |
Znajdziesz się przed dużym budynkiem [#448] . Na niebie pojawi się wrogi pojazd, który zrzuci na ziemię jednego z obcych. Wykorzystaj fakt, że przeciwnik wylądował na polu minowym i szybko zaatakuj go granatnikiem. Wywołasz w ten sposób reakcję łańcuchową i pozbędziesz się stwora. Rozwal jeszcze nadbiegającego Vortigaunta i skieruj się w prawo.
![]() | ![]() |
Tuż obok schodków znajduje się przejście [#449] . Zniszcz strzałem z broni blokującą je minę i przeskocz nad pochyloną belką. Po chwili zobaczysz kolejny ładunek [#450] . Tutaj użyteczny okaże się granat, który pozwoli Ci uciec zanim wybuch zamieni Cię w krwawą miazgę. Ostatnia mina blokuje schody [#451] . Łatwo na nią wpaść przez przypadek, dlatego zachowaj szczególną ostrożność. Podobnie jak poprzedni ładunek, ten również rozwal z pomocą granatu.
![]() | ![]() |
Po chwili znajdziesz się po drugiej stronie budynku. Na ziemi leży konający strażnik [#452] . Podnieś jego broń i szybko obróć się o 180 stopni, bo z okien [#453] zlokalizowanych tuż za Twoimi plecami, posypią się strzały. Wrzuć do otworu granat, pozbywając się niewidocznego strzelca, a następnie zbliż się do tablicy ostrzegającej przed polem minowym [#454] .
![]() | ![]() |
Zacznij ostrzeliwać teren z karabinu maszynowego. Kiedy pozbędziesz się zakopanych w ziemi min, ruszaj naprzód. Tuż za zakrętem zobaczysz rozciągniętą w powietrzu siatkę [#455] - nie dotykaj jej, gdyż jest ona pod napięciem! Zanim przedostaniesz się na drugą stronę, obróć się o 180 stopni i spójrz do góry. Zauważysz otwór w ścianie i wystawioną przez niego lufę. Wrzuć granat do dziury, a pozbędziesz się w ten sposób kolejnego strzelca. Masz wolną drogę, więc przeczołgaj się pod siatką, uważając przy tym, by jej nie dotknąć.
![]() | ![]() |
Pod ścianą stoją dwa transformatory [#456] , a tuż obok nich beczki z paliwem. Strzel do tych ostatnich zachowując bezpieczną odległość. Eksplozja zrówna z ziemią zielone budy, likwidując przy okazji zagrożenie ze strony energii elektrycznej. Wykorzystaj ten fakt, aby bezpiecznie wspiąć się na dach po przechylonym słupie [#457] . Gdy znajdziesz się na górze, odszukaj pomiędzy kanałami wentylacyjnymi dziurę [#458] i wskocz przez nią do budynku.
![]() | ![]() |
Wysłuchaj przebywającego w pomieszczeniu naukowca i rozwal wszystkie skrzynie blokujące dostęp do drzwi [#459] . Po wyjściu na korytarz zobaczysz przylepione do ścian miny [#460] . Zapomnij o ich zniszczeniu. W całym budynku jest ich na tyle dużo, że nie przeżyjesz serii wybuchów, nawet jeśli schowasz się w najbardziej oddalonym od ładunków kącie. Jeśli chcesz przeżyć, musisz ominąć miny nie przecinając żadnej z wiązek.
![]() | ![]() |
Zbadaj pomieszczenie po lewej stronie i zabierz ze skrzyń ładunek wybuchowy. Wróć się do głównego korytarza i zbliż się do pierwszej miny. Wejdź na schodki prowadzące do sali z naukowcem i przeskocz przez niebieską wiązkę. Teraz przesuń drewniane pudło w kierunku schodów [#461] , wdrap się na nie (metoda skok + kucnięcie) i bezpiecznie przeskocz przez kolejny czujnik.
![]() | ![]() |
Skieruj się przez metalowe drzwi do pomieszczenia po lewej stronie [#462] i wdrap się na najmniejsze pudło (metoda skok + kucnięcie). Teraz wykorzystaj skrzynię stojącą w lewym rogu sali, by dostać się do okna i ostrożnie wyjdź przez nie na zewnątrz.
0
- Half-Life - poradnik do gry
- Half-Life - poradnik do gry
- Poradnik do gry - Przeciwnicy - cz. 1 | Solucja Half-Life
- Przeciwnicy - cz. 2 | Solucja Half-Life
- Porady ogólne do Solucja Half-Life
- [Opis przejścia Half-Life] Black Mesa Inbound
- [Opis przejścia Half-Life] Anomalous Materials
- [Opis przejścia Half-Life] Unforeseen Consequences - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Unforeseen Consequences - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Office Complex - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Office Complex - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] "We've Got Hostiles" - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] "We've Got Hostiles" - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Blast Pit - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Blast Pit - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Blast Pit - cz. 3
- [Opis przejścia Half-Life] Power Up - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Power Up - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] On a Rail - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] On a Rail - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] On a Rail - cz. 3
- [Opis przejścia Half-Life] On a Rail - cz. 4
- [Opis przejścia Half-Life] Apprehension - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Apprehension - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Residue Processing - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Residue Processing - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Questionable Ethics - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Questionable Ethics - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 3
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 4
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 5
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 6
- [Opis przejścia Half-Life] "Forget about Freeman!" - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] "Forget about Freeman!" - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Lambda Core - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Lambda Core - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Lambda Core - cz. 3
- [Opis przejścia Half-Life] Xen
- [Opis przejścia Half-Life] Gonarch's Lair
- [Opis przejścia Half-Life] Interloper - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Interloper - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Nihilanth
- [Opis przejścia Half-Life] Endgame
- Half-Life - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany726601 Junior
próbowałem ale to nic nie daje ;/ ja mam Half Life Counter Scrike , ale to chyba nie ma nic do tego ??? jak będziecie coś wiedzieć proszę o napisanie do mnie na mój numer GG 20423950
zanonimizowany927280 Junior
Akurat obcieło ten fragment którego nie wiem
TEGO Z PALIWEM...
Bo nie wiem jak otworzyć te drzwi od PALIWOWNI.
zanonimizowany1001640 Junior
Nie da się :( Trzeba obejść i od tyłu wejść.
Zapalony graczek Centurion

Poradnik pomógł mi w kilku etapach gdzie utknąłem i nie wiedziałem co zrobić.
Bardzo dobry poradnik i oby więcej jak najwięcej takich poradników nie tylko do nowych gier ale też do tych starych.
Grałem w Half- Life 1 bez source ten oryginalny z ruskim dubbingiem ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.