Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jaskinia | Akt I Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy poradnik Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Akt I - "Jaskinia"

1 - Jaskinia | Akt I Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy - Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry
Zaczynając grę, budzisz się w dziwnym miejscu - Jaskinia | Akt I Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy - Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry

Zaczynając grę, budzisz się w dziwnym miejscu. Otoczony kolumnami kamiennych głazów, ozdobionych niezrozumiałymi runami połyskującymi szkarłatem w aksamicie jaskini. W twojej głowie rozbrzmiewa tylko jedno pytanie: co się stało?

Leżąc twarzą w twarz z matką naturą zdajesz sobie sprawę, że nie możesz się poruszyć. Jesteś sam, zaginiony w czeluściach mroku... Wtem pojawia się światełko nadziei, kobieta przyodziana w czerwień spieszy ci na ratunek.

2 - Jaskinia | Akt I Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy - Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry
Safiya przybyła tutaj by cię uratować - Jaskinia | Akt I Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy - Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry

Safiya przybyła tutaj by cię uratować. Możesz z nią porozmawiać, jednak nie dowiesz się zbyt wielu informacji. Mimo wszystko unikaj wypowiedzi "nie ufam czerwonym magom...", gdyż to spowoduje utratę 6 punktów więzi z tą osobą.

Po wszystkim zbadaj okolice, a szczególnie jedną z kolumn. Nie zwracaj uwagi na ostrzeżenia i dotknij jej. Twoim oczom ukaże się wizja, a ty zyskasz nieco doświadczenia. Następnie otwórz inwentarz Safiya i zabierz cenne przedmioty.

Chodzi tutaj głównie o broń jaką jest krótki miecz, ale również kuszę, łuk, bełty i strzały. Powinieneś zwrócić uwagę na trzy ostatnie pozycje w ekwipunku: torbę, spray oraz esencję - są to nowości, dzięki którym ulepszanie ekwipunku stanie się bułką z masłem.

W grze będą występować trzy rodzaje esencji: niestabilne, znakomite oraz nieskazitelne. Wszystkie są podzielone w skali 8:1, czyli osiem niestabilnych esencji można dzięki użyciu sprayu zamienić w jedną znakomitą oraz osiem esencji znakomitych w jedną nieskazitelną. Wszystko działa w obie strony i równie dobrze możesz zamienić jedną nieskazitelną esencję na osiem znakomitych.

Idąc dalej wszystkie esencje zostały podzielone na sześć grup: woda, powietrze, ziemia, ogień, dusza oraz moc. Każda z tych esencji dodaje specyficzne atrybuty do przedmiotów. Cały proces ulepszania jest bardzo prosty. Otwierasz torbę z zieloną otoczką, wrzucasz doń przedmiot oraz esencję. Następnie rzucasz odpowiedni czar i nadajesz nazwę nowemu przedmiotowi.

Wymagania odnośnie używania esencji:

Lvl 12 - 1 znakomita esencja

Lvl 15 - 2 znakomite esencje

Lvl 18 - 3 znakomite esencje

Lvl 21 - 4 znakomite esencje

Lvl 24 - 1 nieskazitelna esencja

Lvl 27 - 2 nieskazitelne esencje

Lvl 30 - 3 nieskazitelne esencje

Zasada jest taka, im więcej esencji wrzucisz, tym potężniejszy będzie efekt końcowy. Jednak, aby móc wrzucić wiele esencji musisz spełniać powyższe warunki.

* w opisie znakomitych esencji znajdziesz potrzebny czar, aby proces się powiódł.

Na początek proponuje wypróbować ten nowy rodzaj ulepszeń. W ekwipunku Safiya, otwórz torbę i wrzuć doń krótki miecz oraz znakomitą esencję wody. Teraz rzuć czar Burza Lodu na torbę. Nazwij nowy przedmiot. Właśnie stworzyłeś krótki miecz z dodatkowymi obrażeniami od zimna 1d6.

Muszę tutaj dodać, iż tego rodzaju ulepszeń nie można stosować na artefaktach. Jedynie na podstawowym wyposażeniu, ale za to możesz stosować licznych ulepszeń na jednym przedmiocie. Nie jesteś tutaj ograniczony tylko do jednego ulepszenia na przedmiot. Niestety efekty ulepszeń nie kumulują się. Innymi słowy, gdybyś wziął swój nowy miecz i powtórzył proces z esencją wody, to nic w ten sposób nie osiągniesz.

Jednak, gdybyś wrzucił dwie esencje wody, to wtedy efekt zadziała i obrażenia się zwiększą. Dodatkowo zawsze możesz wziąć esencję z innej grupy, dajmy na to ognia, w takim przypadku twoja broń będzie zdawać dodatkowe obrażenia od zimna oraz od ognia. Możesz tak robić z każdą grupą esencji.