Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Questy (2) | ROZDZIAŁ 3 | Neverwinter Nights Hordes of the Underdark poradnik Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Skryba

1. Mapa 12: Zadanie to dostajesz od jednej ze Zmartwionych Dusz w [2] , w Mieście Zaginionych Dusz. Wraz z otrzymaniem go, dostaniesz też 100 EXP.

2. Mapa 12: Idź do [3] , spróbuj wejść do jaskini w [B] - nie uda ci się, ale dostaniesz 100 EXP. Porozmawiaj ze Skrybą - za rozpoczęcie rozmowy możesz dostać 200 EXP. Za pogłaskanie go dostaniesz +1 do dobrego charakteru, za kopnięcie +3 do złego.

3. Mapa 12: Porozmawiaj z nim o kamieniach, dostaniesz 200 EXP. Teraz po prostu musisz po kolei iść do kamieni: w [4] (400 EXP), potem do [5] (500 EXP) i wreszcie - do [6] (500 EXP + 300 EXP). Po ostatnim zadanie zostanie wykonane, a Skryba cię opuści.

Strażnicy arcydiabła

1. Mapa 12: Udaj się do Świątyni Śpiącego w [C] . Gdy Sensei Dharvana nie będzie czytała tomu, ty go przeczytaj. Dostaniesz to zadanie i 500 EXP. Rozwiązanie tego zadania idzie w tym samym czasie z wykonywaniem zadania Ucieczka z Piekieł , więc tam są wszystkie niezbędne informacje.

Trzecia Tajemnica Śpiącego

1. Mapa 12: Jest to jedno z pięciu zadań składowych questu Pielgrzymi Śpiącego . Powie ci ją Ponury Pielgrzym . Dostaniesz 500 EXP za wykonanie zadania.

Ucieczka z Piekieł

1. Mapa 12: Jest to główne zadanie trzeciego rozdziału. Znajdujesz się w Strażnicy w [A] . Porozmawiaj ze Żniwiarzem w [1] , dostaniesz to zadanie i 300 EXP. Wyjdź na zewnątrz.

2. Mapa 12: Wykonaj zadanie Pielgrzymi Śpiącego . Udaj się do Świątyni Śpiącego i idź do [17] - znajduje się tam Śpiący . Załóż amulet i użyj go, dostaniesz 300 EXP - możesz na kilka sposobów posunąć się dalej.

3. Mapa 12: Najprostszy - zranić nożem Śpiącego (+10 do złego, 200 EXP). Drugi - użyć Trąbki Pandemonium (1000 EXP plus 300 EXP za zabicie Sensei Dharvany , która cię zaatakuje), patrz zadanie Arden Swift . Trzeci - użyć wiedzy, by prześledzić sen i skoncentrować się na pierścieniu (też 1000 EXP). Najlepszy jest ostatni sposób.

4. Mapa 12: Pojawią się drzwi w [H] , które zaprowadzą cię do Podziemnego Skarbca. Spójrz na kartkę przed sobą, a potem idź do [18] i pokonaj trzy razy: czterech szkieletów i jednego kościanego golema. Zabierz trzy kawałki pierścienia z piedestałów i złącz je w jedno w kolejności: N - W - M. Dostaniesz 300 EXP.

5. Mapa 12: Załóż Pierścień Zagadki , a zauważysz cztery skrzynie oraz dwie koło [H] . Wyjdź na górę, z ołtarza zabierz Hełm Prawości i idź do Biura Kamieniołomów w [C] - zobaczysz skrzynkę, w której będzie zbroja Żelazny Szkielet . Wyjdź i idź do [J] - do Pustkowi Canii.

6. Mapa 13: Idź do [1] - zaczniesz walczyć ze Strażnikiem Drogi . Podczas walki będziesz zmieniał się w różne formy, aż w końcu odkryjesz że Amulet Sensei pozwala ci się zmieniać w formy wróżki, wilka lub żywiołaka. Pokonaj strażnika, a dostaniesz 500 EXP.

7. Mapa 13: Używając amuletu zmień się w żywiołaka i zniszcz kamienie blokujące drogę w [B] do Głębszych Pustkowii Canii. Przedzierając się dostań się do [C] - do Gniazda Mimika. Gdy tam się znajdziesz, dostaniesz zadanie Mimik , które wykonaj.

8. Mapa 13:Używając demonicznej ręki przedostań się na drugi brzeg. Pokonaj dwie grupy trolli i przygotuj się na walkę. Wejdź do Opuszczonego Przejścia w [F] - zaatakuje cię tam grupa wrogów w [11] , z czego niektórzy znani są z NWN.

9. Mapa 13: Idź do [12] i zmień się w formę wróżki. Porozmawiaj z dziurą i przeleć przez nią. Zmień się w człowieka, przesuń dźwignię, i wróć się też w postaci wróżki. Drzwiami w [F] idź do Grobu Mistrza Zagadek.

10. Mapa 14: Pokonaj przeciwników i przeczytaj napis na posągu w [1] - dostaniesz 200 EXP i zadanie Grobowiec Mistrza Zagadek . Wykonaj je.

11. Mapa 14: Za pomocą teleportu w [B] przenieś się do Znającej Miejsca. Znająca Miejsca stoi w [10] - porozmawiaj z nią, niech powie ci, gdzie znajduje się Znająca Imiona , dostaniesz 500 EXP. Bramą w [C] przeniesiesz się do Najgłębszych Pustkowii Canii.

12. Mapa 15: Możesz opcjonalnie wykonać zadanie Więzień . Idź potem lub od razu do [D] . Wejdź na Dziedziniec Fortecy, pokonaj wszystkich przeciwników i skieruj kroki do [E] - na Smagane Wiatrem Pobojowisko.

13. Mapa 16: Przenieś się na wyspę używając demonicznej ręki, do [3] . Pojawi się bardzo dużo przeciwników - kilkadziesiąt diabelskich wojowników. Gdy ich pokonasz, zjawi się także ostatni Strażnik Drogi . Zabij go, wykonasz zadanie Strażnicy arcydiabła .

14. Mapa 16:Idź do przejścia na północy, a potem do [4] . Tutaj zmień się w formę żywiołaka ziemi i przerzuć katapultę na drugi brzeg. Wróć się tam z powrotem. Musisz ustawić katapultę tak, by wskazywała dół pokryty lodem w [5] .

15. Mapa 16 : Strzel, a uwolnisz Znającą Imiona . Porozmawiaj z nią. Możesz poznać wiele imion, lecz po dokładną rozpiskę zapraszam do działu CIEKAWOSTKI. Jedynym niezbędnym imieniem jest imię Żniwiarza . Dostaniesz za nie 1000 EXP, ale będziesz musiał oddać Pierścień Zagadki i Amulet Sensei .

16. Mapa 12: Przenieś się do Miasta Zaginionych Dusz. Idź do Strażnicy w [A] i rozkaż Żniwiarzowi otworzyć bramę do Torilu. Dostaniesz 1200 EXP.

17. Mapa 15: Popatrz do opisu lokacji "Pobojowisko i Waterdeep", by dowiedzieć się wszystkiego o walce z Mefistofelesem i jej zasadach.

Więzień

1. Mapa 15: Będąc w Najgłębszych Pustkowiach Canii idź na północny zachód. W okolicach rzeki lawy na północy pokonasz żywiołaki ognia. Tutaj użyj demonicznej ręki, by przedostać się na drugi brzeg, a następnie wejdź do jaskini Pod Lodem w [C] .

2. Mapa 15: W [2] jest ściana z ognia, której lepiej nie próbuj sforsować. Najpierw każ swoim najemnikom stanąć w miejscu i się nie ruszać, potem zamień się w formę wróżki. Gdy będziesz już za ścianą, zmień się z powrotem w ludzką postać i używając łańcuchów (i pokonując żywiołaki ognia) przedostań się na wysepkę w [3] lub [4] .

3. Mapa 15: Dostaniesz 200 EXP. Teraz z każdej wysepki - [3] , [4] , [5] i [6] - zwróć się w stronę [7] i użyj ręki. Zniszczysz cztery piedestały - niestety, więzień spadnie i zginie. Dostaniesz 300 EXP.

4. Mapa 15: Teraz użyj ręki, by ściągnąć do siebie torbę - znajdziesz w niej Obręcz Ognia i Mrozu . Wykonasz zadanie i dostaniesz 500 EXP.

Zaginiona przywódczyni

1. Mapa 12: Zadanie to dostajesz od jednej ze Zmartwionych Dusz w [2] , w Mieście Zaginionych Dusz. Wraz z otrzymaniem go, dostaniesz też 100 EXP. Najpierw wykonaj zadanie Skryba .

2. Mapa 12: Kiedy już będziesz mógł wejść do Zamarzniętej Jaskini w [B] , zejdź tam do [8] . Użyj trzech jagód, by rozpalić ognisko - 500 EXP. Aribeth obudzi się i zaatakuje, pokonaj ją. Gdy się podda, zacznij z nią rozmawiać. Możesz teraz zrobić dwie rzeczy.

3. Mapa 12: Możesz sprowadzić ją na drogę zła (stanie się ona Czarnym Strażnikiem, dostaniesz +10 w stronę złego) lub dobra (Paladynem, +10 do dobrego). W obu przypadkach otrzymasz 500 EXP, wykonasz zadanie, a co najważniejsze - Aribeth będzie mogła się do ciebie przyłączyć.