Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pobojowisko i Waterdeep | ROZDZIAŁ 3 poradnik Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

A - Dziedziniec Fortecy / Smagane Wiatrem Pobojowisko - Pobojowisko i Waterdeep | ROZDZIAŁ 3 - Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Wyjścia do lokacji:

A - Dziedziniec Fortecy / Smagane Wiatrem Pobojowisko

Nie warto wdawać się w walkę, gdyż i tak co chwila demony i diabły tworzą się od nowa. Jeśli chcesz się pobawić, to możesz zmienić się w formę żywiołaka i porzucać elementami otoczenia w walczących. Z [1] wychodzą demony, a z [2] diabły. Przenieś się na wyspę używając demonicznej ręki, do [3] . Pojawi się bardzo dużo przeciwników - kilkadziesiąt diabelskich wojowników. Gdy ich pokonasz, zjawi się także ostatni Strażnik Drogi . Zabij go, zabierz z ciała Nabazgraną Notatkę oraz miecz Siarka . Wykonasz zadanie Strażnicy arcydiabła .

Idź do przejścia na północy, a potem do [4] . Tutaj zmień się w formę żywiołaka ziemi i przerzuć katapultę na drugi brzeg. Wróć się tam z powrotem. Musisz ustawić katapultę tak, by wskazywała dół pokryty lodem w [5] . Inne doły zawierają generałów (diabły lub golemy z demonicznego ciała), zostaną uwolnieni, jeśli strzelisz tam z katapulty. Ale jeśli strzelisz w [5] , uwolnisz Znającą Imiona . Porozmawiaj z nią. Możesz poznać wiele imion, lecz po dokładną rozpiskę zapraszam do działu CIEKAWOSTKI. Jedynym niezbędnym imieniem jest imię Żniwiarza . Dostaniesz za nie 1000 EXP, ale będziesz musiał oddać Pierścień Zagadek i Amulet Sensei .

Poproś Znającą Imiona by przeniosła cię do miasta. Jeśli znasz jakieś imiona, to wykorzystaj je (patrz CIEKAWOSTKI). Udaj się też do Świątyni Śpiącego i do Podziemnego skarbca. Spójrz na mapę - po prawej zauważysz półwysep, na który możesz się dostać używając demonicznej ręki. Jest tam bardzo potężny artefakt - Całun Królów . Teraz udaj się do Strażnicy w [A] i powiedz Żniwiarzowi , by otworzył bramę - dostaniesz 1200 EXP. Możesz też porozmawiać z najemnikami i używając ich prawdziwych imion uzyskać ciekawe efekty, ale to wszystko jest w CIEKAWOSTKACH. Zapisz grę i przenieś się do Torilu, do Waterdeep.

Po rozmowie z Durnanem zaczniesz konwersację z Mefistofelesem w [6] . Będzie on próbował przekonać twoich najemników, by przyłączyli się do niego. Na każdym z najemników możesz użyć prawdziwego imienia. Jeśli nie posiadasz prawdziwego imienia, musisz użyć innego sposobu. Deekin - możesz spróbować użyć perswazji lub zastraszania, ale najlepiej powiedzieć, że będziesz za nim tęsknił, wtedy od razu ci się uda. Na Valena działa zastraszenie i perswazja, jeśli cię kocha lub jeśli za pomocą prawdziwego imienia pozbawiłeś go demonicznego dziedzictwa. Na Nathyrrę zastraszenie nie działa (od razu niepowodzenie), ale perswazja tak. Jeśli ona cię kocha lub jeśli za pomocą imienia pomogłeś jej sobie wybaczyć, to od razu stanie po twojej stronie. Na Aribeth działają dwa rodzaje perswazji i zastraszenia, z czego dobra Aribeth (jeśli cię kocha) od razu stanie po twojej stronie, a zła - od razu cię zdradzi. Jeśli twoją miłością był Śpiący i dostał pocałunek w świątyni, to teraz też stanie u twego boku (ale tylko wtedy, gdy jeden z najemników przyłączy się do Mefistofelesa ). Za związanie imieniem Aribeth dostaniesz 1000 EXP.

Możesz też od razu zakończyć walkę z Mefistofelesem na różne sposoby, jeśli posiadasz jego prawdziwe imię. Ale jeśli nie... Jest on całkowicie odporny na lód i ogień, co więcej tylko mocne zaklęcia na niego działają. Magowie niech najlepiej za pomocą demonicznej dłoni dostaną się na wzniesienia w [7] , [8] lub [9] . Najlepiej mają tu wojownicy. Musisz zranić go trochę, to zniknie, a na jego miejscu pojawi się lód oraz wodne i lodowe bestie. Potem znów zaczniesz walczyć z Mefiistofelesem i gdy ponownie go zranisz, zjawi się lawa i bestie lawy. Po ich zabiciu Mefistofeles powróci po raz drugi, a gdy zranisz go dotkliwie, podda się i zacznie cię błagać o litość. Możesz go wypuścić lub dobić. Na tym gra się zakończy...