Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Głębsze Pustkowia Canii | ROZDZIAŁ 3 poradnik Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark

A - Miasto Zaginionych Dusz / Pustkowia Canii - Głębsze Pustkowia Canii - ROZDZIAŁ 3 - Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - poradnik do gry

Wyjścia do lokacji:

A - Miasto Zaginionych Dusz / Pustkowia Canii

B - Pustkowia Canii / Głębsze Pustkowia Canii

C - Głębsze Pustkowia Canii / Gniazdo Mimika

D - Gniazdo Mimika / Sala Klejnotów

E - Sala Klejnotów / Głębsze Pustkowia Canii

F - Głębsze Pustkowia Canii / Opuszczone Wejście

G - Opuszczone Wejście / Grób Mistrza Zagadek

Gdy znajdziesz się w Pustkowiach Canii, idź do [1] - zaczniesz walczyć ze Strażnikiem Drogi . Podczas walki będziesz zmieniał się w różne formy, aż w końcu odkryjesz że Amulet Sensei pozwala ci się zmieniać w formy wróżki, wilka lub żywiołaka. Pokonaj strażnika, zabierz z jego ciała Ostrze Astralne +8 i Zniszczoną Notatkę , dostaniesz 500 EXP. Używając amuletu zmień się w żywiołaka i zniszcz kamienie blokujące drogę w [B] do Głębszych Pustkowii Canii. Idź tam, pokonaj grupę Lodowych Trolli, pozbieraj to co po nich zostało. Odpocznij i rozpraw się z kolejną taką grupą dalej. W [2] znajdziesz kryształ - zajrzyj w niego, a dostaniesz 650 EXP. W [3] jest Piekielny worg mrozu, samiec przewodnik stada . Zabij go i wyciągnij Potargany Płaszcz Worgów . Przez dziurę możesz przedostać się w postaci wilka, zmień się i przeszukaj kości. Wróć się formą wilka przez dziurę i idź do [B] - znajdziesz się w Gnieździe Mimika.

Mimik zabierze ci ubranie / zbroję i ucieknie. Dostaniesz 500 EXP i zadanie Mimik . Jeśli posiadasz demoniczną dłoń (zdobywasz ją dopiero dalej, więc jest to możliwe tylko wtedy, jeśli rozpoczniesz trzeci rozdział drugi raz), możesz przeszukać dwie skrzynie na południu. W przeciwnym razie będziesz musiał dostać się do [4] - jednak przejścia bronią magiczne bariery. Sztuczka polega na tym, że niektóre pojawiają się tylko wtedy, gdy masz założony Pierścień Zagadek , a jak go zdejmiesz - znikają (i odwrotnie). W ten sposób przeszukaj też skrzynie i zabij Azery na środku w [4] . W skrzyni na zachodzie znajdziesz zbroję Dusza Casiel (skrzynia widoczna tylko wtedy, gdy masz założony pierścień). Po Azerach pozbieraj to, co z nich zostało. Musisz przesunąć cztery dźwignie w [4] (dwie widoczne są gdy masz pierścień na palcu, drugie dwie jak go nie masz), by móc przejść do [D] - do Sali Klejnotów.

Tu nareszcie będzie można pokonać Mimika . Przeszukaj całe pomieszczenie i zbieraj Stosy Klejnotów - wyrzucają je cztery maszyny w [5] , [6] , [7] i [8] . Gdy będziesz miał z osiem stosów, poustawiaj je w linii prowadzącej do [9] . W [10] jest dźwignia. Musisz czekać, aż Mimik zacznie jeść klejnoty (odpędzaj szczury które też je zjadają). Gdy Mimik dojdzie do [9] , przesuń dźwignię w [10] . Dostaniesz 1000 EXP i wykonasz zadanie Mimik . Dostaniesz także Demoniczną Chwytającą Rękę . Po chwili pojawi się Gargamesh i zaatakuje - zabij go, wyciągnij z jego ciała broń - Promieniującą Śmierć oraz miksturę. Jeszcze tylko przeszukaj ciało Mimika : znajdziesz swoją zbroję, mikstury i Buty Wędrowca +10 . Użyj bramy w [E] by przenieść się z powrotem do Głębszych Pustkowi Canii. Używając demonicznej ręki przedostań się na drugi brzeg. Pokonaj dwie grupy trolli i przygotuj się na walkę. Wejdź do Opuszczonego Przejścia w [F] - zaatakuje cię tam grupa wrogów w [11] , z czego niektórzy znani są z NWN.

Są to: Grimgnaw (Buty Duszy Słońca +5 , Płaszcz Odporności +5 , Rękawice Długiej Śmierci +6 , Mistrzowska toga Starego Zakonu , Skarabeusz Ochrony +6 , Pierścień Odporności +3 , Pierścień Ochrony +5 , mikstury, Mały Srebrny Klucz ), Koth Uth-Kalin (Kosiarz Koth , Pas Siły Ognistego Olbrzyma , Epiczne Rękawice Dyscypliny , Peleryna Ognistej Kąpieli , Buty Niepodatności +3 , Zbroja Półpłytowa +7 , Pierścień Niewrażliwości na Żywioły - Zimno , Pierścień Ochrony +6 , Amulet Naturalnego Pancerza +6 , mikstury), Balpheron (Laska Balpherona , Płaszcz Epickiej Odporności na Czary , Skarabeusz Ochrony +6 , Pierścień Ochrony +6 , Pierścień Wytrwałości +5 , Toga Balpherona , Karwasze Pancerza +7 , Buty Refleksu +6 , zwoje), Maugrim (korbacz Nemezis , Krwawa Zbroja Płytowa , Pierścień Świętości , Epickie Rękawice Koncentracji , Pierścień Mocy , Amulet Naturlanego Pancerza +6 , Płaszcz Ochrony +5 , Pas Świętej Mocy , Pawęż +6 , mikstury i zwoje) oraz Crimson (Diabelskie Żądło , Ciężka Kusza +6 , Spijacz Krwi , Epickie Rękawice Dyscypliny , Buty Elfów , Większy Pas Szermierza , Opończa Wielkiego Skradania się , Epiczny Amulet Zdrowia , Pierścień Ochrony +6 , Pierścień Wytrwałości +6 i mikstury).

Idź do [12] i zmień się w formę wróżki. Porozmawiaj z dziurą i przeleć przez nią. Zmień się w człowieka, przesuń dźwignię, i wróć się też w postaci wróżki. Zanim opuścisz to miejsce, włóż Pierścień Zgadek , a pojawi się beczka, a w niej Skórzana Toga . Drzwiami w [F] idź do Grobu Mistrza Zagadek.