Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ghost of Tsushima: Przywódca (The Headman) solucja Ghost of Tsushima poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2020

Na tej stronie naszego poradnika do gry Ghost of Tsushima znajdziesz solucję do zadania Przywódca (The Headman)

Jak odblokować: Ukończenie misji głównej The Tale Of Lady Masako - Ghost of Tsushima: Przywódca (The Headman) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Jak odblokować: Ukończenie misji głównej The Tale Of Lady Masako.

Gdzie zacząć: W okolicy Złotej świątyni.

Tę opowieść rozpoczniesz od podróży z kobietą - Ghost of Tsushima: Przywódca (The Headman) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Tę opowieść rozpoczniesz od podróży z kobietą. Droga nie jest krótka, więc możesz wziąć ze sobą konia. Pamiętaj jednak, że Masako stale będzie biegła koło Ciebie.

W pewnym momencie dotrzecie o mężczyzny - Ghost of Tsushima: Przywódca (The Headman) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

W pewnym momencie dotrzecie o mężczyzny. Twoim zadaniem jest śledzenie go. Staraj się chować za krzakami bądź górami, aby Cię nie wykrył. Po drodze czeka Was kilka przystanków. Podczas nich musisz się jedynie przypatrywać rozmową i nie wychodzić ze swojej kryjówki.

Gdy sytuacja zrobi się napięta interweniuj - Ghost of Tsushima: Przywódca (The Headman) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Gdy sytuacja zrobi się napięta interweniuj. Twoim zadaniem jest pozbycie się wszystkich przeciwników. Inaczej nie będziesz mógł kontynuować zadania.

Twoje zdanie zakończy się, gdy uwolnisz kobietę i porozmawiasz ze zleceniodawcą - Ghost of Tsushima: Przywódca (The Headman) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Twoje zdanie zakończy się, gdy uwolnisz kobietę i porozmawiasz ze zleceniodawcą.

Nagrody:

  1. Zwiększenie legendy - mniejsza premia;
  2. Mniejszy talizman pomyślności;
  3. +2 Jedwab.