Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima: Droga łuku (The Way of the Bow) solucja Ghost of Tsushima poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Ghost of Tsushima znajdziesz solucję do zadania Droga łuku (The Way of the Bow).

Jak odblokować: Ukończyć opowieść poboczną Przeszłość nigdy nie mija - Ghost of Tsushima: Droga łuku (The Way of the Bow) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Jak odblokować: Ukończyć opowieść poboczną Przeszłość nigdy nie mija.

Gdzie zacząć: Koło Hiyoshi.

Tym razem, zaraz po rozmowie z Mistrzem, zaatakują Was Mongołowie - Ghost of Tsushima: Droga łuku (The Way of the Bow) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Tym razem, zaraz po rozmowie z Mistrzem, zaatakują Was Mongołowie. Wyeliminuj ich wszystkich, aby móc kontynuować misję.

Wraz z Ishikawa udasz się do niewielkiego obozu - Ghost of Tsushima: Droga łuku (The Way of the Bow) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Wraz z Ishikawa udasz się do niewielkiego obozu. Pierw dokładnie się rozejrzyj, a otrzymasz od mistrza podpalające strzały. Możesz używać ich w najbliższej walce. Czeka Cię spora potyczka z przeciwnikami. Gdy zabijesz ich wszystkich zakończysz misję.

Nagrody:

  1. Zwiększenie legendy - mniejsza premia;
  2. Mniejszy talizman obrony;
  3. Płonące strzały.