Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima: Przeszłość nigdy nie mija (The Past Never Passes) solucja Ghost of Tsushima poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Ghost of Tsushima znajdziesz solucję do zadania Przeszłość nigdy nie mija (The Past Never Passes).

Jak odblokować: Ukończyć opowieść poboczną Sensei i uczeń - Ghost of Tsushima: Przeszłość nigdy nie mija (The Past Never Passes) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Jak odblokować: Ukończyć opowieść poboczną Sensei i uczeń.

Gdzie zacząć: Koło Hiyoshi.

Twoim pierwszym zadaniem jest ponowne podążanie za mistrzem - Ghost of Tsushima: Przeszłość nigdy nie mija (The Past Never Passes) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Twoim pierwszym zadaniem jest ponowne podążanie za mistrzem. Tym razem idziecie sprawdzić teren w okolicy. Rozejrzyj się dokładnie i zapamiętaj wskazówki.

Po dotarciu w określony teren musisz pozbyć się Mongołów - Ghost of Tsushima: Przeszłość nigdy nie mija (The Past Never Passes) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Po dotarciu w określony teren musisz pozbyć się Mongołów. Dobrze sprawdzi się do tego łuk.

Mistrz wskaże Ci kolejne miejsce - Ghost of Tsushima: Przeszłość nigdy nie mija (The Past Never Passes) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Mistrz wskaże Ci kolejne miejsce. Udaj się do mostu i zabij wszystkich przeciwników jakich znajdziesz w okolicy. Chowają się głownie wśród skał.

Przed Tobą ostatnia lokacja - Ghost of Tsushima: Przeszłość nigdy nie mija (The Past Never Passes) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Przed Tobą ostatnia lokacja. Pomiędzy górami czeka Cię ostatnie starcie. Jest tam najmniej przeciwników. Zabicie ich i rozmowa z mistrzem kończy misje.

Nagrody:

  1. Zwiększenie legendy - mniejsza premia;
  2. Mniejszy talizman walki z dystansu;
  3. +2 Jedwab.