Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ghost of Tsushima: Sensei i uczeń (The Sensei and the Student) solucja Ghost of Tsushima poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Ghost of Tsushima znajdziesz solucję do zadania Sensei i uczeń (The Sensei and the Student).

Jak odblokować: Ukończyć misję główną Kodeks wojownika (The Warriors Code) - Ghost of Tsushima: Sensei i uczeń (The Sensei and the Student) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Jak odblokować: Ukończyć misję główną Kodeks wojownika (The Warrior's Code).

Gdzie zacząć: Koło Hiyoshi.

Twoim pierwszym zadaniem jest podążanie za mistrzem - Ghost of Tsushima: Sensei i uczeń (The Sensei and the Student) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Twoim pierwszym zadaniem jest podążanie za mistrzem. Sprawi Cię on na kilku płaszczyznach, np. oceni Twoje umiejętności wspinaczki.

Po zbadaniu interesującego Was terenu pokonaj Mongołów - Ghost of Tsushima: Sensei i uczeń (The Sensei and the Student) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Po zbadaniu interesującego Was terenu pokonaj Mongołów. Nie powinni sprawić Ci problemu. Nie zwracaj jednak uwagi na mistrza, który nie radzi sobie najlepiej, więc nie licz na jego pomoc.

Kolejne zadanie to podróż po śladach Mongołów - Ghost of Tsushima: Sensei i uczeń (The Sensei and the Student) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Kolejne zadanie to podróż po śladach Mongołów. Traficie do wioski, w której kilku mieszkańców jest więzionych. Twoim zadaniem jest pozbycie się najeźdźców i uwolnienie więźniów. Pamiętaj, że niektórzy przeciwnicy skupiają się jedynie na pozbawieniu życia mieszkańców. Odciągaj ich uwagę i zabijaj ich w pierwszej kolejności.

Uratowanie mieszkańców zakończy misję.

Nagrody:

  1. Zwiększenie legendy - mniejsza premia;
  2. Mniejszy talizman walki z dystansu;
  3. +2 Jedwab.