Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ghost of Tsushima: Losy Cuszimy (The Fate of Tsushima) solucja, opis przejścia Ghost of Tsushima poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Ghost of Tsushima znajdziesz szczegółowy opis przejścia głównego zadania Losy Cuszimy. Misja ta w całości dotyczy ataku na okupowany przez mongolską armię Zamek Shimura. Dowiesz się jak wygrywać kolejne bitwy w zamku, jak unikać ostrzału wyrzutni hwacha oraz jak dotrzeć do mostu, na którym rozegra się finałowa część questu.

Ważna uwaga: Po przystąpieniu do tego questu na pewien czas zablokowana zostanie opcja swobodnego podróżowania po świecie. Nie będziesz mógł zajmować się odkrywaniem lokacji ani zaliczaniem poobocznych questów. Dopiero po ukończeniu tego oraz trzech kolejnych głównych zadań sytuacja "ustabilizuje się" i swobodna eksploracja, zaliczanie pobocznych misji oraz szybka podróż po całej Cuszimie staną się ponownie dostępne.

Porozmawiaj z Yuną

Zadaniem tym możesz zająć się po ukończeniu głównego questu Krwawy sąd, czyli po wydostaniu się z Fortu Koyasan - Ghost of Tsushima: Losy Cuszimy (The Fate of Tsushima) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Zadaniem tym możesz zająć się po ukończeniu głównego questu Krwawy sąd, czyli po wydostaniu się z Fortu Koyasan. Musisz powrócić do Obozu Pana Shimury (Lord Shimura's Camp), w którym rozpoczynałeś także poprzednią główną misję.

Przy wejściu do obozu zatrzyma cię Lord Oga. Po tym jak zostaniesz wpuszczony możesz opcjonalnie porozmawiać z czterema sojusznikami przebywającymi w różnych częściach obozu - Panią Masako, Senseiem Ishikawą, Norio oraz Kenjim. Na koniec wejdź do budynku, w którym przebywa Yuna. Po nowej rozmowie powróć do Lorda Ogi i zdecyduj się na opuszczenie obozu.

Podążaj za Lordem Ogą do miejsca spotkania z wujkiem

Zacznij od zaliczenia przejażdżki konnej - Ghost of Tsushima: Losy Cuszimy (The Fate of Tsushima) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Zacznij od zaliczenia przejażdżki konnej. Po dotarciu do celu podróży zejdź z konia i skieruj się do wieży obserwacyjnej. Lord Shimura czeka na bohatera na jej szczycie. Po odbyciu rozmowy rozpocznie się inwazja na okupowany przez Mongołów Zamek Shimura.

Przebijaj się do przodu i pokonuj mongolskie oddziały

W trakcie podążania w stronę Zamku Shimura czekają cię nieprzerwane walki - Ghost of Tsushima: Losy Cuszimy (The Fate of Tsushima) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

W trakcie podążania w stronę Zamku Shimura czekają cię nieprzerwane walki. Ich dużym ułatwieniem jest to, że na polu bitwy przebywa wielu sojuszników. Nie musisz atakować wszystkich Mongołów w pojedynkę i możesz dodatkowo szukać okazji do łatwego pozbywania się tych wrogów, którzy walczą aktualnie z twoimi sojusznikami.

W szczególności rozglądaj się za większymi przeciwnikami (Brutes) - są duże szanse zabijania ich wbijając im ostrze w plecy. Nie zapominaj też o możliwości aktywacji postawy ducha, która umożliwi ci bezproblemowe zabicie 2-3 przeciwników.

Dotrzyj do pierwszej zamkniętej bramy - Ghost of Tsushima: Losy Cuszimy (The Fate of Tsushima) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Dotrzyj do pierwszej zamkniętej bramy. Załączy się krótki filmik pokazujący użycie tarana i wyważenie jej. W nowej lokacji przystąp do kolejnych walk i zainteresuj się tu przede wszystkim tematem sprawnego eliminowania wrogich łuczników.

Wkrótce wyważona zostanie druga brama. W dalszym ciągu rozglądaj się za łucznikami oraz łatwymi celami, tzn. za przeciwnikami zajętymi walką z twoimi towarzyszami.

Problematyczni okażą się łucznicy okupujące pokazane na obrazku mury - Ghost of Tsushima: Losy Cuszimy (The Fate of Tsushima) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Problematyczni okażą się łucznicy okupujące pokazane na obrazku mury. Masz dwa sposoby na uporanie się z nimi - możesz spróbować użyć łuku (najlepiej strzelać z dużej odległości i wychylając się na chwilę zza zasłony) lub skorzystać z lewej drabiny żeby do nich dotrzeć i pokonać ich łatwo w walce w zwarciu.

Na wspomniane mury docelowo i tak musisz się wspiąć po to żeby dotrzeć do jednej z okiennic i przeprowadzić zwiad.

Pokonaj operatorów wyrzutni hwacha

Ze scenki przerywnikowej dowiesz się, że Mongołowie używają wyrzutni strzał hwacha i jest to zagrożenie, z którym musiałeś już zmierzyć się w jednej z poprzednich misji - Ghost of Tsushima: Losy Cuszimy (The Fate of Tsushima) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ze scenki przerywnikowej dowiesz się, że Mongołowie używają wyrzutni strzał hwacha i jest to zagrożenie, z którym musiałeś już zmierzyć się w jednej z poprzednich misji. Wyrzutnia będzie namierzała przede wszystkim Jina i operatorzy będą próbowali doprowadzić do zbombardowania bohatera strzałami.

Najlepsza taktyka to ignorowanie walk z przeciwnikami i kontynuowanie sprintu w stronę wieży, na której znajduje się wyrzutnia hwacha. W razie potrzeby polegaj na unikach i nie przejmuj się mijanymi przeciwnikami, bo wieloma z nich zajmą się twoi sojusznicy. Wdrap się po drabinie na wieżę i rozpraw z dwoma operatorami.

Użyj wyrzutni hwacha

Po tym jak wyeliminujesz operatorów wejdź w interakcję z wieżą hwacha żeby zacząć z niej korzystać i bombardować z jej pomocą przeciwników - Ghost of Tsushima: Losy Cuszimy (The Fate of Tsushima) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Po tym jak wyeliminujesz operatorów wejdź w interakcję z wieżą hwacha żeby zacząć z niej korzystać i bombardować z jej pomocą przeciwników. Celuj przede wszystkim w duże grupy Mongołów, które będą pojawiały się na trasie przemarszu twoich sojuszników, jak również w wybuchowe czerwone beczki. Na szczęście nie zostaniesz ukarany nawet jeśli przez przypadek ostrzelasz któregoś ze swoich towarzyszy.

Dołącz do sojuszników

Używaj wyrzutni hwacha do momentu pokonania wszystkich widocznych Mongołów - Ghost of Tsushima: Losy Cuszimy (The Fate of Tsushima) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Używaj wyrzutni hwacha do momentu pokonania wszystkich widocznych Mongołów. Zejdź z wieży i dołącz do Lorda Shimury i jego ludzi.

W nowej części zamku trzeba ponownie przystąpić do intensywnych walk z Mongołami i w tym przypadku dążeniem bohaterów będzie przedostanie się w pobliże mostu. Tak samo jak w poprzednich bitwach staraj się atakować wrogów zajętych atakowaniem towarzyszy. W razie potrzeby pomagaj sobie też bombami, kunai czy zmianą postawy.

Wdrap się na stróżówkę przy moście

Bohaterowie docelowo muszą dotrzeć do bramy oddzielającej tę część zamku od mostu - Ghost of Tsushima: Losy Cuszimy (The Fate of Tsushima) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Bohaterowie docelowo muszą dotrzeć do bramy oddzielającej tę część zamku od mostu. Brama jest zamknięta, ale twój cel dotyczy czegoś innego - wdrap się po drabinie żeby dotrzeć do stróżówki.

Po obejrzeniu pierwszej cut-scenki oddaj kilka strzałów z łuku w stronę szarżującego płonącego konia. Niestety nie możesz go całkowicie zatrzymać. Załączy się automatycznie filmik przerywnikowy kończący quest.

Nagrody za ukończenie misji: Zwiększenie legendy (xp) - większa premia, odblokowanie głównego zadania Z ciemności.