Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ghost of Tsushima: Krwawy sąd (A Reckoning in Blood) solucja, opis przejścia Ghost of Tsushima poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Ghost of Tsushima znajdziesz szczegółowy opis przejścia głównego zadania Krwawy sąd. Najważniejsza część tego questu rozgrywa się na terenie Fortu Koyasan. Dowiesz się m.in. jak zinfiltrować fort, jak dotrzeć na wewnętrzny dziedziniec, jak odzyskać sprzęt Jina oraz jak wygrać wraz z Yuną dużą bitwę z Mongołami.

Dotrzyj do Fortu Koyasan

Zadaniem tym możesz zająć się po ukończeniu wszystkich poprzednich głównych questów z regionu Toyotama - Ghost of Tsushima: Krwawy sąd (A Reckoning in Blood) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Zadaniem tym możesz zająć się po ukończeniu wszystkich poprzednich głównych questów z regionu Toyotama.

Musisz dotrzeć do Obozu Pana Shimury - Lord Shimura's Camp. Spotkaj się w nim oczywiście z samym Shimurą. Pogadaj następnie na terenie obozu z Yuną, opuść obóz i wyrusz do Fortu Koyasan znajdującego się w północnej części regionu.

Przeprowadź rekonesans Fortu Koyasan

Musisz dotrzeć na wzgórze sąsiądujące z Fortem Koyasan, zlokalizować interaktywny obszar i wykonać zwiad - Ghost of Tsushima: Krwawy sąd (A Reckoning in Blood) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Musisz dotrzeć na wzgórze sąsiądujące z Fortem Koyasan, zlokalizować interaktywny obszar i wykonać zwiad. Trzeba przyjrzeć sie jedynie Mongołom z głównego dziedzińca.

W międzyczasie w tym samym miejscu pojawi się Taka, który będzie chciał pomóc Jinowi w odciągnięciu dużej ilości przeciwników od fortu.

Wejdź do Fortu Koyasan

Zanim skierujesz się w stronę fortu zaczekaj kilkanaście sekund aż duża grupa wrogów wyruszy w pościg za Taką - Ghost of Tsushima: Krwawy sąd (A Reckoning in Blood) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Zanim skierujesz się w stronę fortu zaczekaj kilkanaście sekund aż duża grupa wrogów wyruszy w pościg za Taką.

Do fortu możesz przedostać się wybierając główną bramą, czyli tą, przez którą wybiegli wszyscy przeciwnicy ścigający Takę. Aktualnie nie będzie ona przez nikogo pilnowana.

Dostań się do górnej bramy

Do górnej bramy prowadzą widoczne w oddali schody, przy czym na terenie fortu nadal przebywają pojedynczy przeciwnicy - Ghost of Tsushima: Krwawy sąd (A Reckoning in Blood) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Do górnej bramy prowadzą widoczne w oddali schody, przy czym na terenie fortu nadal przebywają pojedynczy przeciwnicy. Wrogów możesz pozbywać się po cichu lub przystępować do bezpośrednich konfrontacji z nimi. Jeśli wybierasz ten pierwszy wariant, to rozważ np. odciąganie ich dzwonkami wietrznymi oraz użycie długiego łuku do pozbycia się co najmniej jednego wyżej rozstawionego łucznika.

Po walkach wyrusz w stronę wzgórza, które doprowadzi cię do interaktywnej bramy.

Uwolnij się

Po obejrzeniu scenek przerywnikowych dwukrotnie będziesz musiał spróbować oswobodzić się - dokonuje się tego poprzez ciągłe wciskanie przycisku X - Ghost of Tsushima: Krwawy sąd (A Reckoning in Blood) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Po obejrzeniu scenek przerywnikowych dwukrotnie będziesz musiał spróbować oswobodzić się - dokonuje się tego poprzez ciągłe wciskanie przycisku X. Dopiero druga próba (już po obejrzeniu kolejnych cut-scenek) będzie udana.

Odzyskaj swój sprzęt

To bardzo prosty cel misji - cały ekwipunek Jina składowany jest w skrzyni z powyższego obrazka - Ghost of Tsushima: Krwawy sąd (A Reckoning in Blood) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

To bardzo prosty cel misji - cały ekwipunek Jina składowany jest w skrzyni z powyższego obrazka. Pojemnik ten znajduje się tuż obok miejsca, w którym więziony był główny bohater. Nie stracisz żadnych przedmiotów, którymi dysponowałeś przed pojmaniem.

Pokonaj Słomiane Kapelusze

Na dziedzińcu pojawi się grupa przeciwników i jeśli odpowiednio szybko zareagujesz, to możesz załączyć prowokację - Ghost of Tsushima: Krwawy sąd (A Reckoning in Blood) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Na dziedzińcu pojawi się grupa przeciwników i jeśli odpowiednio szybko zareagujesz, to możesz załączyć prowokację. Pozwoli ci to już na starcie w łatwy sposób pozbyć się kilku z nich. W trakcie walk z pozostałymi Słomianymi Kapeluszami polegaj na postawie kamienia.

Po wygranej bitwie spróbuj dotrzeć do bramy i opuścić wewnętrzny dziedziniec. Pojawi się Yuna.

Pokonaj wszystkich przeciwników

Zacznij od wyruszenia za Yuną do miejsca, w którym Jin był torturowany - Ghost of Tsushima: Krwawy sąd (A Reckoning in Blood) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Zacznij od wyruszenia za Yuną do miejsca, w którym Jin był torturowany. Załączy się tu nowa cut-scenka.

Przed tobą finałowa bitwa misji. Na dziedzińcu masowo zaczną pojawiać się Mongołowie. Jako że przeciwnicy będą docierali na dziedziniec tą samą bramą walki dobrze byłoby rozpocząć od skorzystania z bomb czy płonących / wybuchowych strzał. Pozwoli ci to już na starcie osłabić lub zabić kilku wrogów.

W trakcie walk dopasowuj postawę do typów atakowanych przeciwników, w szczególności tych większych (Brutes), do których idealnie pasuje postawa księżyca - Ghost of Tsushima: Krwawy sąd (A Reckoning in Blood) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

W trakcie walk dopasowuj postawę do typów atakowanych przeciwników, w szczególności tych większych (Brutes), do których idealnie "pasuje" postawa księżyca. Szybko rozprawiaj się też ze wszystkimi nowymi łucznikami.

Yuna może zostać powalona przez wrogów i zacząć wykrwawiać się i stanie się tak jeśli odniesie w krótkim czasie zbyt duże obrażenia. Szybko zabij wtedy okolicznych wrogów lub użyj bomby dymnej żeby móc dotrzeć do Yuny i "wskrzesić ją" zanim umrze. Po wygraniu bitwy załączy się nowa cut-scnka kończąca quest.

Nagrody za ukończenie misji: Zwiększenie legendy (xp) - większa premia, odblokowanie głównego zadania Losy Cuszimy.