Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima: Młot i kuźnia (Hammer and Forge) solucja, opis przejścia Ghost of Tsushima poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Ghost of Tsushima znajdziesz szczegółowy opis przejścia głównego zadania Młot i kuźnia. Misję tę rozgrywa się w jednej dużej lokacji. W naszej solucji podpowiadamy jak pomóc wieśniakom z Kuźni Komatsu oraz jak wygrać dużą bitwę z Mongołami na terenie kuźni.

Zbadaj miejsce walk

Zadaniem tym możesz zająć się po ukończeniu głównego questu Pokonany kowal - Ghost of Tsushima: Młot i kuźnia (Hammer and Forge) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Zadaniem tym możesz zająć się po ukończeniu głównego questu Pokonany kowal. Musisz wyruszyć do Kuźni Komatsu - Komatsu Forge. Jest to jedna z większych lokacji nadających się do wyzwolenia spod kontroli Mongołów.

Po wejściu na rozległy teren kuźni odszukaj miejsce, w którym toczą się walki. Pomóż sojusznikom w wyeliminowaniu Mongołów, przy czym zabiciem części z nich zajmą się bez twojego udziału.

Znajdź Yukio

Po zakończonych walkach porozmawiaj z Yuną, a następnie wyrusz za nią do głównego budynku kuźni - Ghost of Tsushima: Młot i kuźnia (Hammer and Forge) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Po zakończonych walkach porozmawiaj z Yuną, a następnie wyrusz za nią do głównego budynku kuźni. Spotkasz się tam z Taką.

Wyrusz do miejsca, w którym ma przebywać Yukio. Napotykanych po drodze Mongołów możesz zabijać lub omijać. Wejdź do budynku i rozpraw się z przeciwnikami (najlepiej po cichu). Yukio ukrywa się na piętrze budynku.

Pomóż Yukio uratować jego żonę

Wyjdź na zewnątrz i wyrusz w stronę oznaczonego budynku - Ghost of Tsushima: Młot i kuźnia (Hammer and Forge) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Wyjdź na zewnątrz i wyrusz w stronę oznaczonego budynku. Musisz uratować wieśniaków i najlepiej jest dokonać tego po cichu, gdyż dzięki atakowi z zaskoczenia będziesz mógł m.in. łatwo zabić przeciwnika z dużą tarczą z powyższego obrazka.

Doprowadź wieśniaków do kuźni

To trudniejszy cel misji, bo w przypadku wykrycia w drodze do kuźni Mongołowie mogą spróbować zabić wieśniaków - Ghost of Tsushima: Młot i kuźnia (Hammer and Forge) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

To trudniejszy cel misji, bo w przypadku wykrycia w drodze do kuźni Mongołowie mogą spróbować zabić wieśniaków. Tego typu dążenia będą sygnalizowane pojawieniem się ikony czaszki. Jeśli nie zdążysz z uratowaniem wieśniaka, to misja zakończy się niepowodzeniem.

Celuj w plecy przeciwników skupionych na zabiciu wieśniaków lub, lepszy pomysł, staraj się całkowicie unikać konfrontacji z wrogimi patrolami. Jeśli natrafisz po drodze na jakiś patrol, to możesz po prostu poczekać w ukryciu aż się oddali. W kuźni pogadaj z Taką.

Znajdź Yunę

Wyrusz do miejsca, w którym ma przebywać Yuna - Ghost of Tsushima: Młot i kuźnia (Hammer and Forge) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Wyrusz do miejsca, w którym ma przebywać Yuna. Po rozmowie z nią otrzymasz zadanie uratowania zakładników. Zdecydowanie radzimy działać z ukrycia, gdyż w przypadku wszczęcia alarmu wrogowie mogą zacząć przygotowywać się do zabicia zakładników i ich śmierć oznacza przegraną.

Pomagaj sobie skupionym słyszeniem do łatwiejszego lokalizowania i eliminowania Mongołów. Po oczyszczeniu okolicy przytrzymaj R2 żeby uratować zakładników.

Doprowadź zakładników do kuźni

Schemat działania jest identyczny do jednego z poprzednich celów misji - najlepiej byłoby unikać po drodze spotkań z Mongołami, dzięki czemu życie żadnego z uratowanych niedawno wieśniaków nie znajdzie się w niebezpieczeństwie - Ghost of Tsushima: Młot i kuźnia (Hammer and Forge) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Schemat działania jest identyczny do jednego z poprzednich celów misji - najlepiej byłoby unikać po drodze spotkań z Mongołami, dzięki czemu życie żadnego z uratowanych niedawno wieśniaków nie znajdzie się w niebezpieczeństwie. W przypadku wszczęcia alarmu uważaj na ikonę czaszki i zabijaj Mongołów zanim zdołają zadać któremuś z cywilów śmiertelny cios.

Ochraniaj kuźnię

Zanim porozmawiasz z Taką załóż zbroję samurajskiego klanu i wylecz bohatera, a to dlatego, że wkrótce rozpocznie się wielka bitwa - Ghost of Tsushima: Młot i kuźnia (Hammer and Forge) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Zanim porozmawiasz z Taką załóż zbroję samurajskiego klanu i wylecz bohatera, a to dlatego, że wkrótce rozpocznie się wielka bitwa.

Twoim zadaniem jest bronienie się w pobliżu głównego budynku kuźni przed atakami Mongołów. Wrogowie będą pojawiali się falami. Będziesz miał dość dużo czasu na zabicie większości przeciwników z aktualnej grupy zanim pojawią się kolejne postacie.

Przez całą bitwę zwracaj szczególną uwagę na wrogich łuczników - używaj własnego łuku do zabijania ich lub szybko do nich docieraj. Rozglądaj się też za nimi w wysokiej trawie w pobliżu kuźni.

Problematyczni będą także wrogowie z tarczami oraz włóczniami - przełączaj się na postawy umożliwiające skuteczniejsze atakowanie ich - Ghost of Tsushima: Młot i kuźnia (Hammer and Forge) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Problematyczni będą także wrogowie z tarczami oraz włóczniami - przełączaj się na postawy umożliwiające skuteczniejsze atakowanie ich. Uważaj również na dużych wrogów, wśród których znajdzie się lider. Jeśli posiadasz już jakieś gadżety (np. nożyki kunai), to warto ich używać do ogłuszania lub osłabiania wrogów.

To pierwsza główna misja, w której pojawiają się psy obronne, choć być może znasz już je z pobocznych aktywności. Każda próba ugryzienia przez psa to czerwony atak, tak więc stosuj uniki i wyprowadzaj po nich tylko 1 atak.

W trakcie tej bitwy musisz dbać o sojuszników - Ghost of Tsushima: Młot i kuźnia (Hammer and Forge) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

W trakcie tej bitwy musisz dbać o sojuszników. Zwracaj uwagę na ikony czaszki. Na szczęście udany atak przeciwnika nie oznacza natychmiastowej śmierci danego sojusznika, bo możesz uratować towarzysza zanim wykrwawi się. Zabezpiecz najpierw okolicę, bo proces ten trwa kilka sekund (musisz przytrzymać R2).

Wygranie dużej bitwy w kuźni pozwoli zakończyć quest.

Nagrody za ukończenie misji: Zwiększenie legendy (xp) - większa premia.