Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ghost of Tsushima: Opowieść Pani Masako (The Tale of Lady Masako) solucja Ghost of Tsushima poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2020

Na tej stronie poradnika do gry Ghost of Tsushima znajdziesz szczegółowy opis przejścia głównego zadania Opowieść Pani Masako. W naszej solucji są informacje gdzie znaleźć Panią Masako, jak zdobyć samurajską zbroję, jak poprawnie śledzić Sogena oraz gdzie znaleźć najważniejszy ślad w zajeździe.

Przeszukaj budynki

Zadaniem tym możesz zająć się po ukończeniu głównych questów Kodeks wojownika i Opowieść Senseia Ishikawy - Ghost of Tsushima: Opowieść Pani Masako (The Tale of Lady Masako) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Zadaniem tym możesz zająć się po ukończeniu głównych questów Kodeks wojownika i Opowieść Senseia Ishikawy. W celu rozpoczęcia go musisz dotrzeć do posiadłości Adachi - Adachi Estate.

Musisz zbadać główną posiadłość oraz budynek dla gości - z tego drugiego niespodziewanie wyskoczą przeciwnicy, których trzeba zabić.

Podążaj za śladami

Zbadaj zwłoki pokonanych skrytobójców, a następnie skieruj się do stajni - Ghost of Tsushima: Opowieść Pani Masako (The Tale of Lady Masako) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Zbadaj zwłoki pokonanych skrytobójców, a następnie skieruj się do stajni. Zlokalizuj ślady stóp i zacznij za nimi podążać. Doprowadzą cię one do martwego konia w lesie i po chwili dojdzie do spotkania z Panią Masako.

Podążaj za Masako

Po odzyskaniu kontroli nad Jinem rozpocznie się przejażdżka konna - Ghost of Tsushima: Opowieść Pani Masako (The Tale of Lady Masako) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Po odzyskaniu kontroli nad Jinem rozpocznie się przejażdżka konna. Dotrzyj do miejsca, w którym pochowano poległych i przytrzymaj R2 żeby się pokłonić.

Powróć na konia. Wybór opcji dialogowej w trakcie przejażdżki nie jest ważny. Celem podróży jest Złota Świątynia - Golden Temple.

Porozmawiaj z mnichem

Po wkroczeniu na tereny Złotej Światyni zagadaj do jednego z NPC-ów żeby wskazane zostało miejsce pobytu mnicha Sogena - Ghost of Tsushima: Opowieść Pani Masako (The Tale of Lady Masako) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Po wkroczeniu na tereny Złotej Światyni zagadaj do jednego z NPC-ów żeby wskazane zostało miejsce pobytu mnicha Sogena. Należy się z nim spotkać.

Porozmawiaj z płatnerzem

Płatnerz Armorsmith również przebywa na terenie Złotej Świątyni - Ghost of Tsushima: Opowieść Pani Masako (The Tale of Lady Masako) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Płatnerz Armorsmith również przebywa na terenie Złotej Świątyni. Od handlarki otrzymasz za darmo Zbroję Samurajskiego Klanu - Samurai Clan Armor. Jest to świetna zbroja na potrzeby rozgrywania bezpośrednich walk. Warto zakładać ją, jeśli wiesz, że bezpośrednia konfrontacja jest nieunikniona, bądź też po prostu po rozpoczęciu większej potyczki (gra nie blokuje takiej możliwości).

Zlokalizuj Sogena

Odszukaj Panią Masako, porozmawiaj z nią i wyrusz za nią w stronę pobliskiego punktu widokowego - Ghost of Tsushima: Opowieść Pani Masako (The Tale of Lady Masako) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Odszukaj Panią Masako, porozmawiaj z nią i wyrusz za nią w stronę pobliskiego punktu widokowego. Musisz zlokalizować mnicha Sogena, z którym niedawno rozmawiałeś - będzie on stał na ścieżce u dołu ekranu.

Śledź Sogena

Najważniejszą informacją jest to, że możesz zawalić misję jeśli zostaniesz zauważony przez Sogena - Ghost of Tsushima: Opowieść Pani Masako (The Tale of Lady Masako) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Najważniejszą informacją jest to, że możesz zawalić misję jeśli zostaniesz zauważony przez Sogena. Pamiętaj o następujących rzeczach:

  1. Utrzymuj się w dużej odległości od Sogena. Będzie on powoli szedł, tak więc trudno go zgubić.
  2. Szukaj okazji do tego żeby chować się w wysokiej trawie i za dużymi głazami oraz docierać na wyżej położone półki.
  3. Bądź gotowy na to, że Sogen kilkukrotnie odwróci się żeby sprawdzić czy nikt go nie śledzi. Musisz wtedy znajdować się w ukryciu lub poza jego zasięgiem widzenia.

Pokonaj bandytów

Sogen doprowadzi Jina i Panią Masako do obozowiska przeciwników znajdującego się przy zajeździe - Ghost of Tsushima: Opowieść Pani Masako (The Tale of Lady Masako) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Sogen doprowadzi Jina i Panią Masako do obozowiska przeciwników znajdującego się przy zajeździe. Ustaw się przy oznaczonych przez grę krzakach żeby podsłuchać rozmowę.

Zostaniesz zmuszony do rozegrania bezpośredniej bitwy. Zacznij od bezbłędnego zaliczania prowokacji (puść Trójkąt w momencie ataku bandyty) i następnie przystąp do walk z bandytami. W trakcie walk uważaj na łuczników. Jeśli masz już odblokowaną postawę wody (Water Stance), to załączaj ją podczas atakowania przeciwników z tarczami. Wciskając Trójkąt możesz odsłaniać tych wrogów na kolejne ataki.

Doprowadź do konfrontacji z Sogenem

Finałowa część misji jest bardzo prosta - Ghost of Tsushima: Opowieść Pani Masako (The Tale of Lady Masako) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Finałowa część misji jest bardzo prosta.. Wejdź do opuszczonego zajazdu i użyj drabiny przedostać się na piętro. Podejdź do skrywającego się Sogena i obejrzyj scenkę przerywnikową.

Przeszukaj zajazd

Wewnątrz budynku zajazdu są 4 obiekty nadające się do zbadania, przy czym najważniejszym z nich jest zwój z powyższego obrazka - Lista konspiratorów (List of Conspirators) - Ghost of Tsushima: Opowieść Pani Masako (The Tale of Lady Masako) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Wewnątrz budynku zajazdu są 4 obiekty nadające się do zbadania, przy czym najważniejszym z nich jest zwój z powyższego obrazka - Lista konspiratorów (List of Conspirators). Pokaż zdobyty zwój Pani Masako żeby zakończyć quest.

Nagrody za ukończenie misji: Zwiększenie legendy (xp) - większa premia, zbroja samurajskiego klanu, odblokowanie pobocznego zadania Przywódca.