Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima: Ciekawostki, easter eggi Ghost of Tsushima poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Ghost of Tsushima znajdziesz informacje ciekawostkach i easter eggach. Wspomnimy między innymi o dymie i ptakach, które kierują Cię w stronę sekretów.

Czyszczenie katany

Po każdej ukończonej potyczce Jin wyczyści swój miecz, zanim go schowa - Ghost of Tsushima: Ciekawostki, easter eggi - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Po każdej ukończonej potyczce Jin wyczyści swój miecz, zanim go schowa. Jeśli jednak znajdujesz się w ogniu walki Jin nie będzie przejmował się swoim stanem. Eksploracje obozów wroga przeprowadzisz głównie ubrudzonej od krwi zbroi oraz zakrwawionej katanie.

Losowe zdarzenia

Podróżując po świecie gry możesz wpaść na wiele ciekawych zdarzeń - Ghost of Tsushima: Ciekawostki, easter eggi - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Podróżując po świecie gry możesz wpaść na wiele ciekawych zdarzeń. Raz mogę być to polowania na zwierzęta. Możesz wstawić się za którąś ze stron bądź po prostu podziwiać widok i ostatecznie zebrać wszystkie łupu.

Innym zdarzeniem są po prostu grupy wrogów podróżujące po świecie. Raz to oni wypowiedzą Ci walkę, innym razem będą zbyt zajęci rabowaniem bądź katowaniem jakiegoś mieszkańca. Twoim wyborem jest to czy chcesz ich wyeliminować, czy pozwolić Im panoszyć się po wyspie. Pamiętaj jednak, że wykończenie każdej takie grupy da Ci dodatkowe punkty doświadczenia (legendy).

Podróżując po wyspie możesz również spotkać wielu niecnych osobników. Niektóre sytuacje mogą Cię zwieść. Może pojawić się, np. urocza kobieta, która wskaże Ci drogę do obozu wroga, a następnie zabije handlarkę i okradnie ją, gdy tylko spuścisz je z oczu. W takiej sytuacji możesz albo ją dogonić i zabić, albo pozwolić jej uciec doceniając jej spryt.

Dym na horyzoncie

Podczas podróży często zauważysz dym na horyzoncie - Ghost of Tsushima: Ciekawostki, easter eggi - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Podczas podróży często zauważysz dym na horyzoncie. Może on prowadzić do wiosek bądź do osad Mongołów. Warto sprawdzać te lokacje. Możesz zdobyć w nich punkty doświadczenia, surowce do craftingu oraz okrywać sekrety.

Złote ptaki

W okolicach sekretów i aktywności pobocznych pojawią się złote ptaki - Ghost of Tsushima: Ciekawostki, easter eggi - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

W okolicach sekretów i aktywności pobocznych pojawią się złote ptaki. Łatwo je dostrzec, a jeszcze łatwiej usłyszeć. Pokażą Ci one drogę do ciekawego obiektu w grze. Dobrze jest za nimi podążać, w ten sposób żyjesz się ze światem dostępnym w Ghost of Tsushima.

Rozmowy z mieszkańcami

Wielu mieszkańców wyspy chce powiedzieć Ci coś ważnego - Ghost of Tsushima: Ciekawostki, easter eggi - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Wielu mieszkańców wyspy chce powiedzieć Ci coś ważnego. Czasami są to jedynie ich prywatne historie, którymi pragną się z Tobą podzielić, innym razem są to dokładne lokacje, do których możesz trafić, a jeszcze innym wiadomości, które zaprowadzą Cię do questów.