Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima - Izuhara - Kapliczki i latarnie
Ghost of Tsushima - Izuhara - Kapliczki i latarnie
Powiększ mapę

Ghost of Tsushima: Izuhara - mapa regionu, sekrety, znajdźki Ghost of Tsushima poradnik, solucja

Na stronie poradnika do gry Ghost of Tsushima zamieściliśmy mapę świata regionu Izuhara . Jest to pierwsza lokacja, do której trafisz, wykonując misje główne. Na mapie zaznaczone zostały możliwe do odwiedzenia lokacje. Są wśród nich między innymi obozy oraz ważne lokacje fabularne.

Obozy Mongołów

W Regionie Izuhara znajdziesz 24 obozy, które musisz przejąć, aby uwolnić region od najeźdźców. Wykonanie wszystkich z nich zostanie nagrodzone zmianą wyglądu mapy.

Obozy odblokowywane w trakcie misji

Niektóre obozy, np. Zatokę Azamo odblokujesz jedynie w trakcie misji. W innym przypadku, jeśli się do nich zbliżysz od razu stracisz życie.

Zatokę Azamo odblokujesz wykonując zadanie poboczne Niedokończone porachunki (Unfinished Business).

Obozy po ukończeniu aktu 1

Po ukończeniu misji głównej Nowy Horyzont odblokujesz kolejne obozy:

  1. Farma Kuta;
  2. Wioska Aoi;
  3. Wioska Rybacka Ohama;
  4. Farma Yagata;
  5. Wioska Rybacka Kechi;
  6. Farma Takeshiki.

Dostępne wioski

W Regionie Izuhara jest wiele obozów oraz wiosek, w których możesz odpocząć i ulepszyć swój sprzęt. Na tym terenie znajdziesz:

  1. Złotą Świątynię;
  2. Hiyoshi;
  3. Zatokę Azamo;
  4. Kuznię Komatsu;
  5. Miasto Komoda.

Złota Świątynia

Złota Świątynia to twoje główne centrum dowodzenia. W niej znajdziesz:

  1. Ołtarz darów - na którym możesz odbierać prezenty (najczęściej surowce);
  2. Łuczarkę;
  3. Zbrojmistrza;
  4. Płatnerkę.

Zamek Kaneda

Do Zamku Kaneda dotrzesz wykonują misję fabularną - Cień Samuraja. Wcześniej nie możesz do niego wejść. Po ukończeniu tej misji dotrzesz do kolejnego regionu - Toyotama.