Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima: Lament upadłej kuźni - trofeum, jak zdobyć Ghost of Tsushima poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika trofeowego do gry Ghost of Tsushima możesz znaleźć kompletny opis zdobycia trofeum Lament upadłej kuźni - Dirge of the Fallen Forge. Trofeum to przyznawane jest za zagranie na flecie melodii Lament burzy (Lament of the Storm) na grobie przyjaciela.

Poniższy opis zdobycia trofeum zawiera duże spojlery fabularne.

Trofeum to powiązane jest z mechaniką grania różnych melodii na flecie i całość dokładniej opisaliśmy na stronie Gra na flecie - jakie ma zastosowania - Ghost of Tsushima: Lament upadłej kuźni - trofeum, jak zdobyć - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Trofeum to powiązane jest z mechaniką grania różnych melodii na flecie i całość dokładniej opisaliśmy na stronie Gra na flecie - jakie ma zastosowania?.

Dla przypomnienia przesunięcie palcem w lewo po panelu dotykowym kontrolera nakłoni Jina do użycia fleta. Niestety trofeum to wymusza odblokowanie drugiej melodii na flecie, która jest początkowo niedostępna.

Na potrzeby odblokowania melodii Lament burzy zajmuj się odnajdywaniem w świecie gry klatek ze świerszczami, które są jedną z kategorii sekretów / znajdziek - Ghost of Tsushima: Lament upadłej kuźni - trofeum, jak zdobyć - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Na potrzeby odblokowania melodii Lament burzy zajmuj się odnajdywaniem w świecie gry klatek ze świerszczami, które są jedną z kategorii sekretów / znajdziek. Rozglądaj się za nimi przede wszystkim na terenie odnajdywanych w świecie gry cmentarzy. Niestety lokacje tego typu nie są oznaczane pytajnikami. Musisz zabrać 5 dowolnych klatek spośród 20 znajdujących się w świecie gry.

Odszukaj flet w zakładce Sprzęt inwentarza bohatera i ustaw melodię Lament burzy jako aktywną.

1 - Ghost of Tsushima: Lament upadłej kuźni - trofeum, jak zdobyć - Ghost of Tsushima - poradnik do gry
Z odblokowaniem trofeum musisz zaczekać aż awansujesz do głównego questu Krwawy sąd - Ghost of Tsushima: Lament upadłej kuźni - trofeum, jak zdobyć - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Z odblokowaniem trofeum musisz zaczekać aż awansujesz do głównego questu Krwawy sąd. W końcowej części tego zadania Jin i Yuna spotkają się przy grobie Taki. To właśnie wtedy możesz zagrać melodię i zdobyć trofeum.

Jeśli nie zdołałeś odblokować Lamentu burzy przed dokończeniem questu Krwawy sąd, to do grobu Taki możesz powrócić w dalszej części gry - Ghost of Tsushima: Lament upadłej kuźni - trofeum, jak zdobyć - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Jeśli nie zdołałeś odblokować Lamentu burzy przed dokończeniem questu Krwawy sąd, to do grobu Taki możesz powrócić w dalszej części gry. Będzie on zaznaczony na mapie Cuszimy.