Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima: To kwestia nadgarstka - trofeum, jak zdobyć Ghost of Tsushima poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika trofeowego do gry Ghost of Tsushima możesz znaleźć kompletny opis zdobycia trofeum Kwestia nadgarstka - All in the Wrist. Trofeum to zdobywa się za pokonanie maksymalnej liczby wrogów w ramach pojedynczej prowokacji. Zanim będziesz mógł powalczyć o to trofeum trzeba spełnić kilka istotnych wymagań, które opisaliśmy poniżej.

Jeśli chcesz dowiedzieć się czym dokładnie są prowokacje, to zajrzyj np. na stronę Bezpośrednie walki - styl Samuraja w naszym poradniku.

Jin domyślnie może zabić tylko 1 przeciwnika w trakcie prowokacji - Ghost of Tsushima: To kwestia nadgarstka - trofeum, jak zdobyć - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Jin domyślnie może zabić tylko 1 przeciwnika w trakcie prowokacji. Docelowo będziesz musiał doprowadzić do sytuacji, w której bohater będzie w stanie wyeliminować 5 wrogów w ramach pojedynczej serii ataków.

Zacznij od zainteresowania się umiejętnościami Seria prowokacji oraz Wydłużona seria prowokacji. Każda z nich zwiększa o 1 liczbę wrogów możliwych do pokonania w trakcie pojedynczej prowokacji. Po zakupieniu obu zdolności będziesz mógł zabić maksymalnie 3 wrogów.

Awansuj w głównej fabule na tyle żeby przystąpić do głównego zadania Duchy przeszłości - Ghost of Tsushima: To kwestia nadgarstka - trofeum, jak zdobyć - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Awansuj w głównej fabule na tyle żeby przystąpić do głównego zadania Duchy przeszłości. Jedna z nagród odblokowywanych w trakcie zaliczania tego questu to Zbroja rodu Sakaiów. Posiada ona cechę zwiększają liczbę ataków w ramach prowokacji o 1, ale tylko na czas korzystania ze zbroi.

4 ataki to nadal za mało, ale zbroję rodu Sakaiów można ulepszać - Ghost of Tsushima: To kwestia nadgarstka - trofeum, jak zdobyć - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

4 ataki to nadal za mało, ale zbroję rodu Sakaiów można ulepszać. Zakup wszystkie upgrade'y po to żeby rozwinąć ją na maksymalny poziom. Spowoduje to, że zaoferuje ona bonus w postaci 2 dodatkowych ataków w ramach jednej prowokacji.

Jeśli spełniłeś wszystkie opisane powyżej wymagania, to Jin powinien być w stanie zabić do 5 wrogów w ramach jednej prowokacji - Ghost of Tsushima: To kwestia nadgarstka - trofeum, jak zdobyć - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Jeśli spełniłeś wszystkie opisane powyżej wymagania, to Jin powinien być w stanie zabić do 5 wrogów w ramach jednej prowokacji:

  1. pierwszy przeciwnik - jest to gwrantowane od samego początku gry
  2. 2 kolejnych przeciwników - jest to możliwe dzięki zakupieniu dwóch pasywnych umiejętności
  3. 2 kolejnych przeciwników - jest to możliwe dzięki maksymalnemu ulepszeniu zbroi rodowej Sakaiów

Odszukaj dowolną grupę co najmniej 5 przeciwników i aktywuj prowokację (górny kierunek na krzyżaku).

Musisz perfekcyjnie wykonać wszystkich 5 ataków, tzn - Ghost of Tsushima: To kwestia nadgarstka - trofeum, jak zdobyć - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Musisz perfekcyjnie wykonać wszystkich 5 ataków, tzn.:

  1. Puścić Trójkąt w momencie wykonywania ataku przez pierwszego przeciwnika.
  2. Wciskać Kwadrat lub Trójkąt w momentach wykonywania ataków przez kolejnych przeciwników.