Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima: Pogrzebany honor (Honour Buried Deep) solucja Ghost of Tsushima poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Ghost of Tsushima znajdziesz solucję do zadania Pogrzebany honor (Unfinished Business).

Jak odblokować: Ukończenie zadania pobocznego Niedokończone porachunki - Ghost of Tsushima: Pogrzebany honor (Honour Buried Deep) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Jak odblokować: Ukończenie zadania pobocznego Niedokończone porachunki

Gdzie zacząć: Zatoka Azamo

Twoim zadaniem jest udanie się do spalonego domu i przeprowadzeni śledztwa - Ghost of Tsushima: Pogrzebany honor (Honour Buried Deep) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Twoim zadaniem jest udanie się do spalonego domu i przeprowadzeni śledztwa. Ślady znajdują się na zewnątrz budynku - ognisko i garnek. W środku znajdują się jednak zapasy, które możesz zabrać.

Gdy sprawdzisz wszystkie ślady w domu pojawią się mężczyźni - Ghost of Tsushima: Pogrzebany honor (Honour Buried Deep) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Gdy sprawdzisz wszystkie ślady w domu pojawią się mężczyźni. Śledź ich, aż dowiesz się o co chodzi.

Wraz z nimi udasz się do obozu Mongołów - Ghost of Tsushima: Pogrzebany honor (Honour Buried Deep) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Wraz z nimi udasz się do obozu Mongołów. Musisz ich wyeliminować, aby ukończyć misję.

Nagrody:

  1. Zwiększenie legendy - mniejsza premia;
  2. Mniejszy talizman pomyślności;
  3. +10 Len.