Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima: Uzdrowicielski dotyk (A Healer's Touch) solucja Ghost of Tsushima poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Ghost of Tsushima znajdziesz solucję do zadania uzdrowicielski dotyk (A Healer's Touch).

Jak odblokować: Rozmowa z kobietą w Złotej Świątyni - Ghost of Tsushima: Uzdrowicielski dotyk (A Healers Touch) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Jak odblokować: Rozmowa z kobietą w Złotej Świątyni.

Gdzie zacząć: W zachodniej części Bagna Rzecznego Dziecięcia (River Childs Wetlands) - Ghost of Tsushima: Uzdrowicielski dotyk (A Healers Touch) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Gdzie zacząć: W zachodniej części Bagna Rzecznego Dziecięcia (River Child's Wetlands).

Twoje zadanie rozpocznie się od rozmowy, a następnie podróży z Hanaoką - Ghost of Tsushima: Uzdrowicielski dotyk (A Healers Touch) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Twoje zadanie rozpocznie się od rozmowy, a następnie podróży z Hanaoką.

Drogę przerwą Wam bandyci - Ghost of Tsushima: Uzdrowicielski dotyk (A Healers Touch) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Drogę przerwą Wam bandyci. Pokonaj ich i uwolnij więźniów, aby móc kontynuować misję.

Gdy ostatecznie dotrzecie do domu pobiegnij do chorego mężczyzny i sprawdź jego stan - Ghost of Tsushima: Uzdrowicielski dotyk (A Healers Touch) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Gdy ostatecznie dotrzecie do domu pobiegnij do chorego mężczyzny i sprawdź jego stan. Następnie sprawdź otocznie, aby dowiedzieć się czym się zatruł.

Na dworze rosną dzikie grzyby - Ghost of Tsushima: Uzdrowicielski dotyk (A Healers Touch) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Na dworze rosną dzikie grzyby. Jeden z nich jest nadgryziony. Zbadaj je i wróć do rodziny.

Następnie pojedz nad rzekę i zbierz mech rzeczny - Ghost of Tsushima: Uzdrowicielski dotyk (A Healers Touch) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Następnie pojedz nad rzekę i zbierz mech rzeczny. Z nim wróć do zatrutego mężczyzny.

1 - Ghost of Tsushima: Uzdrowicielski dotyk (A Healers Touch) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry
Czeka Cię kolejna podróż, na której znowu na Twojej drodze pojawią się Mongołowie - Ghost of Tsushima: Uzdrowicielski dotyk (A Healers Touch) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Czeka Cię kolejna podróż, na której znowu na Twojej drodze pojawią się Mongołowie. Zabij ich, aby pchnąć opowieść do przodu. Po zdobyciu ostatniego składnika zakończysz misję.

Nagrody:

  1. Zwiększenie legendy - mniejsza premia;
  2. Mniejszy talizman pomyślności;
  3. +10 Len.