Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima: Rozwój postaci Ghost of Tsushima poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Ghost of Tsushima zestawia najważniejsze informacje na temat rozwijania Jina - sterowanej w grze postaci. Dowiesz się m.in. na jakich zasadach przebiega rozwój bohatera, jakie rodzaje umiejętności można odblokowywać, oraz jak można odblokować pasywne zdolności dzięki aktywnym elementom ekwipunku.

Rozwój bohatera

Rozwój sterowanej postaci w grze Ghost of Tsushima odbywa się dzięki punktom Techniki - Technique Points. Są to po prostu punkty rozwoju, które otrzymuje się w miarę gromadzenia doświadczenia i awansowania na wyższe poziomy.

Otrzymywane punkty Techniki wydaje się na zakup umiejętności - Ghost of Tsushima: Rozwój postaci - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Otrzymywane punkty Techniki wydaje się na zakup umiejętności. W grze dostępne są dwa główne drzewka umiejętności. Drzewko skrytobójcy zawiera zdolności dotyczące między innymi skuteczności pozostawania w ukryciu, alchemii czy zwiększania zręczności bohatera. Drzewko samuraja zawiera z kolei zdolności dotyczące między innymi walki kataną, łucznictwa, czy zwiększania skuteczności działań obronnych.

Poza dwoma podstawowymi drzewkami w grze znajdziesz również - Ghost of Tsushima: Rozwój postaci - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Poza dwoma podstawowymi drzewkami w grze znajdziesz również:

  1. Umiejętności mityczne - które odblokujesz wykonując opowieści mityczne;
  2. Umiejętności związane z eksploracją - dzięki nim przewodni wiatr poprowadzi Cię do wybranego sekretu;
  3. Podstawy - które odblokujesz zabijając mongolskich generałów;
  4. Bronie duch - odblokowywane poprzez zwiększanie poziomu legendy;
  5. Techniki adaptacji - odblokujesz wykonując questy główne.
Główny bohater może w trakcie gry zakładać różne stroje - Ghost of Tsushima: Rozwój postaci - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Główny bohater może w trakcie gry zakładać różne stroje. Różnią się one statystykami i zastosowaniami - przykładowo pancerz samuraju idealnie sprawdza się w otwartych konfrontacjach, zaś strój skrytobójcy w zakradaniu się do wrogich lokacji.

Talizmany - Charms

Jin może korzystać z talizmanów Charms odblokowywanych dzięki postępom w grze. Każdy talizman oferuje jakąś pasywną umiejętność lub przydatny bonus do statystyk. Pasywne zdolności talizmanów mogą pozwalać np. na powolną regenerację punktów zdrowia w przerwach pomiędzy walkami, czy na nietypowe zatruwanie przeciwników z pomocą podmuchów wiatru. Talizmany dzielą się na różne kategorie, np. talizmany skradania się czy talizmany obronne.

Legenda - punkty doświadczenia

Zamiast zwykłych punktów doświadczenia w grze występują poziomy legendy - Ghost of Tsushima: Rozwój postaci - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Zamiast zwykłych punktów doświadczenia w grze występują poziomy legendy. Działają one dokładnie w ten sam sposób. Za wykonywanie odpowiednich interacji jesteś nagradzany pulom punktów legendy. Im wyższy poziom posiadasz tym ciekawsze umiejętności możesz odblokować.

Poziom legendy zdobędziesz:

  1. Wykonując opowieści główne;
  2. Robią misję poboczne;
  3. Sprawdzając opowieści mityczne;
  4. Odbijając lokacje od Mongołów;
  5. Pokonując przeciwników napotkanych na drodze.

Wzrost poziomu legendy

Co kilka poziomów dostaniesz wzrostu poziomu legendy. Każdy z nich:

  1. Pozwoli odblokować Ci kolejną broń ducha;
  2. Zwiększa poziom hartu ducha;
  3. Zwiększa poziom zdrowia.
Bronie ducha to - Ghost of Tsushima: Rozwój postaci - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Bronie ducha to:

  1. Kunai - małe ostrza, które zachowują się jak shurikeny;
  2. Bomba prochowa - to miotany pocisk wybuchowy, który zadaje spore obrażenia i oszałamia wrogów;
  3. Bomba dumna - tworzy gęstą chmurę dymu;
  4. Klejąca bomba - pozwala przyklejać bomby do przeciwników;
  5. Dzwonek wietrzny - przyciąga uwagę wrogów.

Aktywności poboczne, a rozwój bohatera

Wiele aktywności pobocznych, które możesz wykonać w Ghost of Tsushima wpływa na rozwój Jina.

Wyzwolenie lokacji

Przejmowanie lokacji z rąk Mongołów zwiększana poziom legendy Jina - Ghost of Tsushima: Rozwój postaci - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Przejmowanie lokacji z rąk Mongołów zwiększana poziom legendy Jina. Dodatkowo niektóre lokacje zapewniają dodatkowe nagrody, np. punkty techniki.

Gorące źródła

Kąpiel w gorącym źródle zwiększa poziom zdrowia bohatera - Ghost of Tsushima: Rozwój postaci - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Kąpiel w gorącym źródle zwiększa poziom zdrowia bohatera.

Przecinanie bambusa

Przycinane bambusa pozwala na zwiększenie poziomu hartu ducha - Ghost of Tsushima: Rozwój postaci - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Przycinane bambusa pozwala na zwiększenie poziomu hartu ducha. Ten wyznacznik odpowiada za leczenie bohatera oraz używanie niektórych specjalnych umiejętności.

Pojedynek - Duel

Każdy wykonany pojedynek zwiększa twój poziom legendy.