Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima: Sługa ludu (Servant of the People) solucja Ghost of Tsushima poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Ghost of Tsushima znajdziesz solucję do zadania Sługa ludu (Servant of the People).

Jak odblokować: Ukończyć opowieść główną The Brocken Blacksmith - Ghost of Tsushima: Sługa ludu (Servant of the People) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Jak odblokować: Ukończyć opowieść główną The Brocken Blacksmith.

Gdzie zacząć: Południowa część Równin Tsutsu (Tsutsu Plans).

Zaraz po rozmowie z mężczyzną wejdziesz z nim do beczki, aby spędzić w niej czas czekając na przeciwników - Ghost of Tsushima: Sługa ludu (Servant of the People) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Zaraz po rozmowie z mężczyzną wejdziesz z nim do beczki, aby spędzić w niej czas czekając na przeciwników. W trakcie możesz usłyszeć wiele krzyków twojego towarzysza, ale nie bój się, nie zniszczą one waszej zasadzki.

Po wydostaniu się z beczki zaatakuj Mongołów - Ghost of Tsushima: Sługa ludu (Servant of the People) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Po wydostaniu się z beczki zaatakuj Mongołów. Po pokonaniu przeciwników i porozmawianiu z mężczyzną zakończysz zadanie.

Nagrody:

  1. Zwiększenie legendy - mniejsza premia;
  2. Mniejszy talizman pomyślności;
  3. Płonące strzały.