Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Devil May Cry 5 - poradnik do gry

Devil May Cry 5 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Spis umiejętności V w Devil May Cry 5 Devil May Cry 5 poradnik, solucja

V nie posiada własnych umiejętności, lecz rozwija umiejętności swoich wezwanych stworzeń. W Devil May Cry 5 bohater ten posiada moc przyzywania Gryfa, Cienia i Koszmaru, które walczą w jego imieniu i spod jego kontroli. Każde z nich posiada własny pasek zdrowia.

Zdolności

Zdolności podstawowe - odblokowują wiele istotnych funkcjonalności powiązanych z innymi umiejętnościami - Spis umiejętności V w Devil May Cry 5 - Devil May Cry 5 - poradnik do gry
Zdolności podstawowe - odblokowują wiele istotnych funkcjonalności powiązanych z innymi umiejętnościami

Opis podstawowych umiejętności V, które możesz zakupić w kategorii Zdolności:

  1. Szybka rozgrywka - podczas poruszania się, po chwili V wskakuje na Cień, dzięki czemu porusza się jeszcze szybciej. Podróżując na cieniu niszczysz krzewy z czerwonymi kulami zderzając się z nimi.
  2. Awans - po wezwaniu Koszmaru [Przemiana demona] możesz go dosiąść; Użycie: wskocz na Koszmar lub naciśnij F + ŚPM. Umiejętność ta prowadzi do kolejnych umiejętności sterowania Koszmarem.
  3. Odbicie od wroga - możesz skoczyć na wroga i odbić się od niego wykonując w ten sposób podwójny skok. Umożliwia szybkie znalezienie się za plecami przeciwników.
  4. Serce przemiany - wezwany Koszmar jest aktywny dłużej; punkty DP (Demonicznej przemiany) są redukowane wolniej.
  5. Zielony zysk / Biały zysk - gdy Koszmar jest aktywny, masz szansę na wygenerowanie większej ilości czerwonych kul (w postaci białych lub zielonych kul, które pojawią się po pokonaniu wrogów). Aby poprawić zyski, wydłuż czas działania Demonicznej przemiany zakupując fioletowe kule i nabądź umiejętność Serce przemiany.
  6. Zdobądź więcej kul - mylne nazewnictwo; umiejętność przyspiesza eksplorację: nie musisz już po zniszczeniu krzewu czerwonych kul lub pokonaniu grupy przeciwników wracać się, by zebrać kule - zostaną one automatycznie przyciągnięte w stronę bohatera.
  7. Mocna zaczepka - najdroższy zakup, który umożliwia wzmocnienie Prowokacji (R), którą możesz wyszydzać wrogów w trakcie walki, by podnieść rangę stylu (dzięki czemu zostaniesz nagrodzony większą ilością punktów stylu = czerwonych kul)

Laska

Laska V posiada tylko jedno ulepszenie:

  1. Królewski sztych - wykończ jednocześnie wszystkich osłabionych przeciwników czekających na dobicie; zużywa jeden pasek Demonicznej przemiany; użycie: Shift + ŚDM.
  2. Blokada 2, 3 -umiejętność Blokada, która przywołuje słupy błyskawic silnie raniące wrogów w linii. Użycie: przytrzymaj LPM, aż zobaczysz iskry wokół Gryfa (jeśli puścisz wcześniej, atak się powiedzie, jednak nie będzie wzmocniony). Ulepszenie 2 przywołuje 3 pioruny; ulepszenie 3 - 5 piorunów.
  3. Okólnik 2, 3 - Gryf ładuje moc, po czym tworzy wokół siebie pole piorunów, które rażą i odrzucają przeciwników. Podczas wykonywania tego ataku często Gryf teleportuje się obok V, dlatego jest to dobry atak obronny dla bohatera. Użycie: Shift + kierunek: tył + PPM (przytrzymaj, aż zobaczysz iskry wokół Gryfa, by wywołać atak ulepszony)
  4. Atak z flanki - Gryf szybko atakuje wskazanego wroga zadając mu niewielkie obrażenia - wyrzuca go jednak w powietrze i pozostawia leżącego przez chwilę.
  5. Kontrola 2, 3 - nieco trudny do wykonania atak, który wystrzeliwuje wiązkę błyskawic, która uderza we wrogów przed Gryfem w szerokim polu rażenia. Użycie: Skift + kierunek: z tyłu do przodu + PPM (przytrzymaj, aż zobaczysz iskry wokół Gryfa, by wywołać atak ulepszony).
  6. Animusz Gryfa - jeśli Gryf straci zdrowie, zapadnie w letarg. Ta umiejętność skraca czas do powrotu Gryfa na pole bitwy.
  7. Energia Gryfa - Gryf zyskuje więcej punktów zdrowia.

Gryf

Umiejętności Gryfa - Spis umiejętności V w Devil May Cry 5 - Devil May Cry 5 - poradnik do gry
Umiejętności Gryfa

W tej kategorii znajdziesz ulepszenia dla Gryfa, latającego potwora, który walczy w imieniu V - Gryf posiada głównie ataki obszarowe:

Cień

Umiejętności Cienia - Spis umiejętności V w Devil May Cry 5 - Devil May Cry 5 - poradnik do gry
Umiejętności Cienia

Cień to demoniczna pantera, która walczy dla V zadając silne obrażenia pojedynczym wrogom:

  1. Combo Cienia B / C - warto od razu skupić się na zakupie tanich Combo. Mają wielką siłę i zadają obrażenia z reguły więcej niż jednemu celowi przy Cieniu.
  2. Przełamanie - atak podobny do Passy (Nero) - zaatakuj wrogów przed sobą przenikając przez nich i raniąc ich, dość słaby atak. Użycie: Shift + kierunek: w przód + LPM.
  3. Jeż - przytrzymaj LPM (bezpośrednio lub w trakcie combo), by załadować atak kolcami, które ranią wrogów wokół Cienia. Atak nie za silny, jednak odrzuca przeciwników; w ulepszone jwersji dodatkowe kolce spod ziemi ranią odrzuconych oponentów. Wadą ataku jest spory czas potrzebny na załadowanie ataku (ok. 4 sekund).
  4. Rożen - zaatakuj jednego wroga na sporym dystansie na iglicę. Atak jest dość powolny i trudny do wykonania. Użycie: Shift + kierunek: z tyłu w przód + LPM.
  5. Bagnet - naciśnij LPM w powietrzu, by ranić przeciwników wokoło swoim ogonem.
  6. Sędzia - wyrzuć oponenta w powietrze; warto łączyć z Bagnetem (natychmiast po użyciu Sędzi naciskaj klawisz ataku) lub Gilotyną. Użycie: Shift + kierunek: w tył + LPM
  7. Gilotyna - w powietrzu (np. po użyciu umiejętności Sędzia) użyj tego ataku, by zamienić się w kolczaste koło i staranować wrogów przed sobą . Użycie: Shift + kierunek: z tyłu w przód + LPM (tylko w powietrzu).
  8. Animusz Cienia - jeśli Cień straci zdrowie, zapadnie w letarg. Ta umiejętność skraca czas do powrotu Cienia na pole bitwy.
  9. Energia Cienia - Cienia zyskuje więcej punktów zdrowia.

Koszmar

Koszmar to demon specjalny, którego V może wezwać po zapełnieniu paska Demonicznej przemiany. Potwór pozostanie na polu bitwy dopóki pasek nie zostanie zredukowany do zera. Uwaga: by korzystać z tych ataków, nabądź umiejętność Awans i steruj Koszmarem po wskoczeniu na niego.

  1. Combo Koszmaru B - nowe combo dla Koszmaru, które posiada większy zasięg ataku. Użycie: naciśnij dwukrotnie, powoli ŚDM, następnie szybko naciskaj ŚDM (siedząc na Koszmarze).
  2. Dominacja - Koszmar wystrzeliwuje wiązkę laserową; kąt ataku możesz sterować klawiszami ruchu (lewą gałką). Użycie: przytrzymaj ŚDM.